Raszyn, dnia

ZP.271.8.2014.DC

dot. ZP.271.PN.2.2014

 

Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: „Druk bezpłatnego gminnego czasopisma Kurier Raszyński”

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania:

 

 

Pytanie nr 1

Prosiłabym o odpowiedź, jaki VAT obejmuje Państwa czasopismo?

Pytanie nr 2

Jaką stawkę VAT posiada czasopismo opatrzone numerem ISSN – 5 czy 8 %?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Wykonawca w odpowiedzi na ogłoszenie o wszczęciu postępowania składa ofertę z ceną brutto. W związku
z tym zobowiązany jest do posiadania wiedzy o wysokości należnego podatku VAT. Czasopismo będące przedmiotem zamówienia posiada ISSN 1425-4506. Kurier Raszyński jest czasopismem informującym
o przedsięwzięciach Gminy, wydarzeniach sportowych, kulturalnych oraz społecznych na jej terenie. Czasopismo nie zawiera reklam.

 

Pytanie nr 3

Czy istnieje jakiś informator związany z tym przetargiem, mam na myśli dodatkowe pytania udzielane np. na stronie Gminy itp.

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Odpowiedzi na pytania dot. przetargu zamieszczone zostają na stronie www.bip.raszyn.pl

 

Pytanie nr 4

Jaki format w milimetrach posiadają publikacje?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Publikacje mają być w formacie A4 czyli powinny posiadać wymiar 210x 297 mm.

 

Pytanie nr 5

Czy podane w SIWZ terminy dotyczą dni roboczych, czy kalendarzowych i tym samym obejmują dni ustawowo wolne od pracy i święta?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Podane w SIWZ terminy dotyczą dni roboczych.

 

Pytanie nr 6

Czy Zamawiający przewiduje konieczność zatwierdzania materiałów do druku, czy też materiały przekazane przez Zamawiającego będą w postaci plików PDF na potrzeby CTP gotowe do druku? Druk Wykonawca wykona w oparciu o dostarczone pliki.

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający prześle Wykonawcy gotowy materiał do druku w postaci plików PDF, w oparciu o który Wykonawca wykona druk.

 

Pytanie nr 7

Czy papier na okładkę zarówno "Kuriera Raszyńskiego", jak i broszury informacyjnej to kreda 135g gloss czy matt?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Papier na okładkę zarówno "Kuriera Raszyńskiego", jak i broszury informacyjnej to kreda 135g matt.

 

Pytanie nr 8

Czy oczekują Państwo wykonywania proof”ów cyfrowych do akceptacji przed drukiem ostatecznym publikacji? Jeżeli tak to ilu?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający nie oczekuje wykonywania proof”ów cyfrowych do akceptacji przed drukiem ostatecznym.

  

UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe pytania i odpowiedzi stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.2.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Druk bezpłatnego Gminnego czasopisma Kurier Raszyński”

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi polegającej na druku:

a)       bezpłatnego gminnego czasopisma samorządowego o nazwie Kurier Raszyński;

b)       broszury informacyjnej.

Zakres zamówienia obejmuje:

2.1a/ Druk „Kuriera Raszyńskiego”

Nakład: 7000 szt. miesięcznie

Częstotliwość wydań: 1 raz w miesiącu

Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r.

Format: A4 (20 stron A4)

 

Zawartość:

Okładka: papier kreda 135g, 4 strony, druk 2-stronny 4-kolorowy (strona 1, 2, 19, 20).

Środek: 16 stron – papier kreda matt 90g, druk 2-stronny 4 –kolorowy (strony 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18)

 

Oprawa: Szycie drutem.

Przewidywana ilość wydań: 12 wydań w roku (jeden raz w miesiącu).

Dostawa (dot. każdego z wydań): do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2A,
w terminie do max 4 dni od złożenia (przesłania) materiałów do drukarni.

 

Czasopismo posiada numer ISSN 1425-4506

2.1 b/ Jednorazowy druk broszury informacyjnej

Nakład: 7000 szt.

Format: A4 (20 stron A4)

Zawartość:

 

 Okładka: papier kreda 135g, 4 strony, druk 2-stronny 4-kolorowy (strona 1, 2,19, 20).

Środek: 16 stron – papier kreda matt 90g, druk 2-stronny 4 –kolorowy (strony 3,4,5, 6, 7, 8,9,10,11,12, 13, 14, 15,16,17,18)

Oprawa: Szycie drutem.

Przewidywana ilość wydań: 1 wydanie.

Dostawa wydania: do siedziby Zamawiającego tj. tj. Urzędu Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2A, w terminie do max 4 dni od złożenia (przesłania) materiałów do drukarni

 

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

79.81.00.00-5

Zamawiający NIEDOPUSZCZA składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej:

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na druku czasopism o minimalnym nakładzie 5.000 szt. miesięcznie, które to zamówienie było realizowane przez Wykonawcę przez okres co najmniej 6 miesięcy. 

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku . Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku . Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.5           O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1     Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2     Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie.

1.3     Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- wg wzoru stanowiącego;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

4/ Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

4.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4.3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4.4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty (oryginał),

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców

Warunki zmiany umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:

 – wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany podatku VAT, przy zastrzeżeniu iż ceny jednostkowe netto są stałe przez okres realizacji zamówienia i nie ulegną zmianie.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

23-01-2014 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Cena 100%

Wadium

Nie jest wymagane wniesienie wadium.

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

23-01-2014 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

15-01-2014 r.