Raszyn, dnia

Znak sprawy: OR.28/2013

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I.                   Zamawiający: 

Gmina Raszyn

Ul. Szkolna 2a

05-090 Raszyn

Tel. 022 701-77-42 Fax. 022 701-77-78

Regon: 013269232 NIP: 5342488243

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05 – 090 Raszyn.

tel. (22) 701 77 42,  faks (22) 701 77 78.

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  „Dostawa artykułów biurowych do Urzędu Gminy”.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.   Specyfika głównych wymagań

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wymienionych w zestawieniu artykułów biurowych załączonym do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach niż podane w załączniku nr 1 jednak o parametrach nie gorszych niż posiadają artykuły wymienione w tym załączniku.

2.   Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.   Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 30190000-7.

4.   Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.   Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoruiiformularzaiiiofertowego,

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3) wypełnione zestawienie artykułów biurowych – Załącznik Nr 1

1.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Barbara Owczarz (22) 701 77 42.

 

 

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon.: 08.0018.00, wt, śr, czw : 08.0016.00, pt. : 08.0014.00.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa artykułów biurowych do Urzędu Gminy”

NIE OTWIERAĆ PRZED 31 stycznia 2014r. , godz. 10.00.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      W okresie obowiązywania umowy, podane w ofercie ceny nie będą podlegać zmianom.

5.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy

2.      Wzór umowy

3.      Zestawienie artykułów biurowych