Raszyn, dnia

OŚGK. 271.16.2014.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)

 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: 

Zabudowa części załadunkowej Opla Movano i Peugeota Boxer”

II. Opis przedmiotu zamówienia

1a. Specyfika głównych wymagań

Zabudowa przestrzeni ładunkowej Peugeot Boxer L3 H2:

1.        Wykonanie podłogi ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej o grubości 12 mm.

2.        Ściany boczne od podłogi do sufitu wyłożone płytą polipropylenową o grubości 4,8 mm.

3.        Drzwi boczne i tylne wyłożone płytą polipropylenowa o grubości 4,8 mm.

4.        Sufit wyłożony płytą polipropylenową o grubości 4,8 mm.

5.        Ściana działowa wzmocniona panelem ze sklejki o grubości 12 mm.

6.        Montaż listwy do mocowania ładunku na ścianach bocznych.

7.        Wyłożenie nadkoli sklejką. Sklejka wodoodporna, antypoślizgowa o grubości 12 mm.

8.        Lampa ledowa w przestrzeni ładunkowej na suficie - 1 szt.

9.        Uchwyty do mocowania łopat i szpadli zamontowane na ścianie działowej - 20 szt.

1b. Specyfika głównych wymagań

Zabudowa przestrzeni ładunkowej Opel Movano L3 H2:

1.   Wymiana starej podłogi na podłogę ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej o grubości 12 mm.

2.      Ściany boczne od połowy wysokości samochodu do sufitu wyłożone płytą polipropylenową o grubości 4,8 mm.

3.      Drzwi boczne i tylne od połowy wysokości auta wyłożone płytą polipropylenowa o grubości 4,8 mm ( w tym demontaż starej zniszczonej sklejki).

4.      Sufit wyłożony płytą polipropylenową o grubości 4,8 mm.

5.      Ściana działowa wzmocniona panelem ze sklejki o grubości 12 mm.

6.      Montaż listwy do mocowania ładunku na ścianach bocznych.

7.      Wyłożenie nadkoli sklejką. Sklejka wodoodporna, antypoślizgowa o grubości 12 mm.

8.      Lampa ledowa w przestrzeni ładunkowej na suficie - 1 szt.

9.      Uchwyty do mocowania łopat i szpadli zamontowane na ścianie działowej - 20 szt.

 

2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 28 lutego 2014 roku.

3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4. Kryteria oceny ofert: cena 100%

5. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

6. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

50100000-6– Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1       Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej-w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty (do przedstawienia przed podpisaniem umowy)

1.3       Wypełniony i parafowany wzór umowy,

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499, fax. 22 701 77 71

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek 8.0015.00 oraz w piątek 8.0013.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.16.2014.DO „Zabudowa części załadunkowej Opla Movano i Peugeota Boxer” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 11.02.2014 r. (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „Zabudowa części załadunkowej Opla Movano i Peugeota Boxer”.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

 

 

VII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Projekt umowy,

2.      Formularz cenowo-ofertowy,