Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.11.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.

Przedmiot zamówienia publicznego

Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2014/2015

Przedmiotem jest: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2014/2015

z podziałem na zadania:

 

Zadanie nr 1 obejmuje:

a) Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy Raszyn,

b) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn,

c) Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn,

d) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn”

Na zadanie składa się wykonanie czynności:

w zakresie ad. a) podstawianie pojemników ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy, tj.:, 2 kontenery o poj. 7m3 - dwa razy w tygodniu,

w zakresie ad. b) sprzątanie i wywóz nieczystości z przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn tj.:, 71 szt. przystanków autobusowych wraz z opróżnianiem koszy o poj. 45l, 26 szt. przystanków – 4 razy w tygodniu, 45 przystanki – 3 razy w tygodniu. mycie wiat przystankowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn – 51 szt. – 1 raz w miesiącu,

w zakresie ad. c) opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych o pojemności 45 l oraz 50 l, tj:

- 25 szt. koszy ulicznych – 3 razy w tygodniu, opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 70l, 28 szt. koszy ulicznych – 3 razy w tygodniu, opróżnianie koszy na psie odchody o pojemności 50l, 10 szt. – 3 razy w tygodniu.

w zakresie ad. d) usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn, ok. 20 szt. w trakcie trwania umowy.

Wykaz przystanków autobusowych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 1.1,

Wykaz koszy ulicznych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 1.2.

 

Zadanie nr 2 obejmuje:

„Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn”

w zakresie:

a)       wywóz nieczystości płynnych z budynków mieszkalnych komunalnych,

b)       wywóz nieczystości płynnych obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach.

 

Szacowana łączna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi – 1 188m3 w okresie trwania umowy.

Wykaz obiektów komunalnych objętych usługą zawiera – załącznik nr 2.1.

 

Zadanie nr 3 obejmuje:

„Ustawienie wraz z serwisem 3 sztuk przenośnych kabin sanitarnych (toalety WC)”

Zakres obejmuje: postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 3 sztuk kabin sanitarnych (WC) w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach.

Kabiny sanitarne (WC) zostaną postawione:

- teren parku „Nad Raszynką w Raszynie” – dwie toalety,

- teren placu zabaw dla dzieci przy ul. Wybickiego w Raszynie – jedna toaleta.

Zamawiający wymaga, aby serwisowanie kabin odbywało się 3 razy w tygodniu.

Szacunkowa ilość opróżnień kabin sanitarnych – 216 razy.

 

Zadanie nr 4 obejmuje:

„Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn”

Zakres obejmuje:

- postawienie, opróżnienia oraz wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn,

- zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów stałych.

Częstotliwość opróżniania i rodzaj pojemników:

- 1 kontener o poj. 7m3 - opróżniany 1 raz w tygodniu,

- 11 pojemników 1100 l – opróżniany średnio 1 razy w tygodniu,

- 6 pojemników 1100 l – opróżnianych średnio 2 razy w miesiącu,

- 2 pojemniki 1100 l – opróżnianych średnio 2 razy w tygodniu,

- 5 pojemniki 240l – opróżniany 1 raz w tygodniu,

- 3 pojemniki 240l – opróżniany średnio 2 razy w miesiącu,

- 3 pojemniki 110l – opróżniane 1 raz w tygodniu.

Wykaz jednostek organizacyjnych objętych usługą wraz z określeniem częstotliwości opróżniania koszy zawiera – załącznik nr 4.1.

 

Zadanie nr 5 obejmuje:

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest”

Zakres obejmuje: odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest pochodzący z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Raszyn.

Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania umowy – 83 000kg.

 

Zadanie nr 6 obejmuje:

„Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty”

Zakres obejmuje:

- zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów nielegalnie wyrzucanych – stanowiących tzw. dzikie wysypiska. Teren po zebraniu odpadów należy uporządkować.

Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia – 2 500m3/ rok.

- zbieranie, załadunek oraz wywóz kontenerów z odpadami po wiosennych porządkach z terenu osiedla Falenty.

Szacunkowa ilość odpadów pochodzących z wiosennych porządków – 135m3/ rok.

 

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9

Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych – na jedno lub kilka wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.), polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

Zadanie nr 1a, 1b, 1c, 1d – od 1 marca 2014 r. do 28 lutego 2015 r.

Zadanie nr 2 – od 1 marca 2014 r. do 28 lutego 2015 r.

Zadanie nr 3 – od 17 kwietnia 2014 r. do 30 września 2014 r.

Zadanie nr 4 – od 1 marca 2014 r. do 28 lutego 2015 r.

Zadanie nr 5 – od 1 marca 2014 r. do 15 grudnia 2014 r.

Zadanie nr 6 – od 1 marca 2014 r. do 28 lutego 2015 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, Wykonawca winien wykazać, że posiada odpowiednio:

- aktualne na czas realizacji usługi zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Raszyn w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - podstawa prawna: art.9c ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z póź. zm.) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub zadanie nr 6;

- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na zbieranie i transport odpadów – podstawa prawna: Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr. 185, poz. 1243 z póź zm., lub zezwolenie na zbieranie odpadów - podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) lub zaświadczenie o wpisie rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub zadanie nr 6;

(Decyzje wydane na podstawie wcześniejszych przepisów pozostają ważne na czas, na jaki zostały wydane, lecz nie dłużej niż na 2 lata od dnia wejścia w życie nowej ustawy o odpadach ( licząc od dnia 23 stycznia 2013r .) za wyjątkiem pozwolenia zintegrowanego obejmującego wytwarzanie i gospodarowanie odpadami, które zachowują ważność na czas, na jaki zostały wydane).,

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów i/lub z uprawnionym podmiotem/mi prowadzącym/mi odzysk, tym recykling odpadów – w przypadku składania oferty na  zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub  zadanie nr 6;

- aktualną umowę z oczyszczalnią ścieków na przekazywanie nieczystości płynnych w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3;

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów na przekazanie odpadów, których nie można odzyskać – w przypadku składania oferty na zadanie nr 6;

- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych - podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3;

- aktualną aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, późn. zm.), w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - dot. zadania nr 5;

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwiane odpadów zawierających azbest – w przypadku składania oferty na zadanie nr 5;

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej:

    2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości, nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1;

    2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. związane z odbiorem nieczystości płynnych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców– w przypadku składania oferty na zadanie nr 2;

    2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. związane z wynajmem i serwisem kabin przenośnych o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców– w przypadku składania oferty na zadanie nr 3;

    2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbiorze stałych odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców– w przypadku składania oferty na zadanie nr 4;

    2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych w tym odpadów zawierających azbest, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – w przypadku składania oferty na zadanie nr 5;

    2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. związane z likwidacją dzikich wysypisk  o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł każe z zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców– w przypadku składania oferty na zadanie nr 6.

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówieni.,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

 

1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie,

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,

1.4 Koncesje, licencje, zezwolenia:

- aktualne na czas realizacji usługi zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Raszyn w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - podstawa prawna: art.9c ustawy z dnia 13 września 1996 r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z póź. zm.) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub zadanie nr 6;

- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie na zbieranie i transport odpadów – podstawa prawna: Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr. 185, poz. 1243 z póź zm., lub zezwolenie na zbieranie odpadów - podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) lub zaświadczenie o wpisie rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub zadanie nr 6;

(Decyzje wydane na podstawie wcześniejszych przepisów pozostają ważne na czas, na jaki zostały wydane, lecz nie dłużej niż na 2 lata od dnia wejścia w życie nowej ustawy o odpadach (licząc od dnia 23 stycznia 2013r .) za wyjątkiem pozwolenia zintegrowanego obejmującego wytwarzanie i gospodarowanie odpadami, które zachowują ważność na czas, na jaki zostały wydane).,

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów i/lub z uprawnionym podmiotem/mi prowadzącym/mi odzysk, tym recykling odpadów – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 lub zadanie nr 4 lub  zadanie nr 6;

- aktualną umowę z oczyszczalnią ścieków na przekazywanie nieczystości płynnych w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3;

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów na przekazanie odpadów, których nie można odzyskać – w przypadku składania oferty na zadanie nr 6;

- aktualne na czas realizacji usługi zezwolenie Wójta Gminy Raszyn na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych - podstawa prawna: ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 lub zadanie nr 3;

- aktualną aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze i transporcie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, późn. zm.), w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - dot. zadania nr 5;

- aktualną umowę ze składowiskiem odpadów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwiane odpadów zawierających azbest – w przypadku składania oferty na zadanie nr 5;

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

4/Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

4.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4.3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4.4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty (oryginał),

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

e)      informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.

Warunki zmiany umowy.

1.        Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku:

- zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych

2. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

21-02-2014 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Cena 100%

Wadium

   Zadanie nr 1 – 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)

    Zadanie nr 2 – 500,00 zł (pięćset złotych)

Zadanie nr 4 – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych

Zadanie nr 5 – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych)

Zadanie nr 6 – 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych).

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

21-02-2014 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

13 02-2014 r.