Raszyn,

Znak sprawy: OŚGK.271.13.2014.SS.........

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający:    Urząd Gminy w Raszynie , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

  Adres do korespondencji:

  Urząd Gminy w Raszynie, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

  tel. (022) 701 79 09, faks (022) 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Zaprojektowanie i opracowanie dokumentacji punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych we wsi Falenty, na terenie gminy Raszyn wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.”

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań

 

1.1 Zakres opracowania projektowo-kosztorysowego:

 

  1. Wydzielenie geodezyjne działki przy terenie Oczyszczalni ścieków w Falentach pod punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) - należy szczegółowo wydzielić fragment wskazanej działki do potrzeb punktu zbiórki – populacja około 21000 mieszkańców gminy, około 6000 gospodarstw, w sposób nieutrudniający funkcjonowania oczyszczalni ścieków.
  2. Wykonanie karty informacyjnej i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego projektu.
  3. Zakup materiałów formalno – prawnych: wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów, wypis i wyrys z planu miejscowego,
  4. Wykonanie mapy do celów projektowych, 
  5. Uzyskanie pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami, zgodnie z przepisami Praw budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
  6. Wizualizacja komputerowa projektu placu.
  7. Wersja elektroniczna PDF całości projektu.
  8. Specyfikacje techniczne projektowanych robót (dla każdej z branż).
  9. Przedmiary i kosztorysy robót inwestycji (dla każdej z branż).
  10. Termin uzyskania decyzji pozwolenia na budowę 31.10.2014 r.
  11. Szczegółowy zakres projektu budowlanego i wyposażenia:

- projekt niezbędnych wiat i zasieków, oraz rozmieszczenia pojemników lub kontenerów na odpady

- waga

- przyłącza i instalacje wod – kan (podłączenie do instalacji oczyszczalni)

- przyłącza energetyczne (podłączenie do instalacji oczyszczalni)

- projekt dróg wewnętrznych i placów manewrowych

- ogrodzenie i zieleń izolacyjna (wygrodzenie w ramach terenu oczyszczalni)

- utwardzenie terenu

- odwodnienie terenu

- oświetlenie terenu

- tablice informacyjne

- instalacje niezbędne do sprawnego i bezpiecznego funkcjonowania obiektu, wynikające z obowiązujących przepisów, w tym z obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego

- inne wymagane prawem niezbędne opracowania.

 

  1. Koncepcyjny opis punktu selektywnego zbierania odpadów.

 

Zgodnie z art.3 ust.6. Ustawy z dnia 13 września 1996r. (Dz.U. z 2013, poz.1399 z późn. zm.) gminy są zobowiązane do tworzenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszańców gminy. Punkt selektywnego zbierania będzie wchodził w skład kompleksowego systemu odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców gminy. Mieszkańcy gminy będą mogli samodzielnie dostarczyć do punktu zbiórki odpady powstające w ich gospodarstwach, które nie mogą być objęte systemem zbiórki workowej i pojemnikowej.

      Przewidywana lokalizacja PSZOK to teren gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Falenty. Dla przedmiotowego terenu jest uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego, który umożliwia lokalizację tam PSZOKu.

Planowana do geodezyjnego wydzielenia działka pod potrzeby PSZOK może posiadać areał około 350 m2.

Do obowiązków wykonawcy należy zaprojektowania wyposażenia zapewniającego bezpieczny odbiór następujących odpadów:

·         odpady komunalne zbierane selektywnie zawierające frakcje: papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, opakowań ze szkła i opakowań wielomateriałowych (15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99),

·         zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny

·         baterie i akumulatory

·         świetlówki i żarówki energooszczędne

·         przeterminowane lekarstwa i opakowania po lekach

·         opakowania po farbach, lakierach, stare farby i rozpuszczalniki

·         opakowania po środkach ochrony roślin i odczynnikach chemicznych

·         przepracowane oleje i filtry olejowe

·         tonery

·         płyty CD, nośniki danych

·         styropian

·         makulatura, papier

·         opony

·         odpady wielkogabarytowe

·         odpady zielone

·         szkło i stłuczka szklana

·         popiół

·         gruz z drobnych remontów

·         złom

·         odpady drewniane i drewnopodobne

·         tworzywa sztuczne

·         zużyte tekstylia

·         termometry rtęciowe

·         i inne odpady powstające w gospodarstwach domowych

 

Planowane godziny otwarcia punktu zbiórki – 6 dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty).

 

Do obowiązku projektanta należy:

a)      zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego przed rozpoczęciem prac projektowych ,

b)     szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,

c)      dostosowania istniejącego terenu do planowanej inwestycji

d)     zapewnienie obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień w ZUD

e)      zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów - konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie prac projektowania dokumentacji, dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty,

f)      opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to Projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń,

g)     udzielanie odpowiedzi na pytania składane w trakcie procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych, 

h)     zaopiniowanie i uzgodnienie projektu z właściwymi organami oraz uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji (w tym decyzji środowiskowej), i innych dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej, aż do otrzymania pozwolenia na budowę (wymaganych przepisami prawa budowlanego)

i)       uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,

j)       opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pełnobranżowego oraz projektu technologicznego

k)     opracowanie projektów wykonawczych obejmujących całość inwestycji

l)       opracowanie dokumentacji kosztorysowo-przetargowej, w tym:

- szczegółowego kosztorysu inwestorskiego w oparciu o kompletny projekt wykonawczy, obejmujący szczegółowe określenie materiałów (rodzaj i parametry),

- przedmiarów robót.

 

2.      Kryteria oceny ofert: cena 100%

3.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV  71.21.00.00

5.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

6.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert– załącznik nr 3,

3) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia posiadających stosowne uprawnienia budowlane dla każdej z branż– zał. nr 4,

4) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich wartości i rodzaju, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. Zamawiający wymaga aby przedstawiono min. 1 usługę o charakterze tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. polegającym na wykonaniu min 1 (jednego) projektu punktu selektywnej zbiórki odpadów – załącznik nr 5.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:

Pan Szymon Salach, nr tel. 22 701 79 12, faks: 22 701 77 78 – w zakresie gospodarki odpadami

Pani Elwira Marchewka, nr tel. 22 701 78 75, faks: 22 701 77 78 – w zakresie drogownictwa

Pani Anna Jachowska, nr tel. 22 701 78 66, faks: 22 701 77 78 – sprawy dot. kanalizacji

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek 8.00-18.00, wtorek, środa i czwartek 8.00-16.00, piątek 8.00-14.00.

VI. Miejsce składania ofert

1. Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  Biuro Obsługi Mieszkańca – pokój  nr. 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zaprojektowanie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych we wsi Falenty, na terenie gminy Raszyn” - nie otwierać przed 7.03.2014 r., godz. 11.30

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu do Kancelarii Urzędu Gminy Raszyn w terminie do dnia 7.03.2014 r, godz. 11.30

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.