Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów, taśm, folii do faksów) na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn
Znak sprawy OR.3.2014
pieczęć komórki organizacyjnej Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. I. Zamawiający: Urząd Gminy Raszyn Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn tel.: (022) 701 77 77, faks: (022) 701 77 71 Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów, taśm, folii do faksów) na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn” 1. Przedmiot zamówienia (nr kategorii słownika CPV: 30125110-5): 1.1/ Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów, taśm, folii do faksów) na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn”, szacunkowa, potrzebna ilość – zgodnie Nazwa Drukarki Symbol Materiału szt. HP CP1700 10 (K) C4844A 4 11 (C) C4836A 4 11 (M) C4837A 4 11 (Y) C4838A 4 HP LJ 1018/1022n Q2612A 40 HP LJ 1320n 49X 16 HP LJ 2015dn 53X 25 Lexmark E120 toner 20 Samsung ML-2010 toner 6 Samsung ML-2150 toner 3 Brother Fax T104 PC-72RF 2 Xerox Phaser 3250 toner 1 OKI B 430 D toner 4 bęben 2 HP DeskJet F4180 czarny 2 kolor 2 PanaFax UF-490 toner 2 bęben 1 OKIFAX 2510 toner 1 HP Color LaserJet 2605 Black 3 Cyan 4 Magenta 4 Yellow 4 HP C410a tusze 364 XL Fotografia 7 Karmazynowy 7 Turkusowy 7 Żółty 7 Czarny 13 Panasonic KX-FP343 folia 2 HP LJ M1217 85a 4 olivetti 283MF toner 3 HP LaserJet P3005 dn 51x 3 Brother 9970 Black 5 Cyan 4 Magenta 4 Yellow 4 Lexmark E360 toner 10
Zapytanie ofertowe
Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.
z poniższym zestawieniem:
1.1.1/ Materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów.
1.1.2/ W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych możliwe jest zaoferowanie przez dostawcę zamienników spełniających wymagania zawarte w punktach 1.1.1 oraz 1.1.3. W przypadku materiałów do drukarek atramentowych oferowane materiały muszą być oryginalne, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu.
1.1.3/ W przypadku zaproponowania równoważnego materiału eksploatacyjnego do drukarek laserowych, musi on spełniać wymagania zawarte w punkcie 1.1.1 oraz poniższe:
· proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów, producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko,
· w przypadku usterki wywołanej przez stosownie produktów równoważnych Dostawca zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania,
· zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny jest w pełni kompatybilny z urządzeniem, do jakiego jest przeznaczony, tzn. pozwala na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję,
· zaproponowany równoważny materiał eksploatacyjny działa analogicznie jak materiał oryginalny producenta urządzenia i spełnia parametry wydajnościowe określone na podstawie międzynarodowych norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych. Materiał jest umieszczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z etykietą, musi posiadać znak firmowy producenta, etykietę zawierającą numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności.
1.1.4/ W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących intensywności/barwy wydruku Dostawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia i wymiany wadliwego tonera na nowy, spełniający wymagania zawarte w umowie w przeciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
1.1.5/ Dostarczone materiały winny być objęte gwarancją producenta przez okres min. 6 m-cy od daty poszczególnej dostawy.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego wraz z wyszczególnionymi cenami brutto za poszczególne materiały eksploatacyjne,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są: Pan
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: w poniedziałki 8:00-18:00, we wtorki, środy, czwartki 8:00-16:00, w piątki 8:00-14:00. VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 14.03.2014r. do godziny 9:00. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia po wyborze najkorzystniejszej oferty. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Załączniki: 1. Formularz ofertowo-cenowy 2. Projekt umowy ZATWIERDZIŁ: _ …..………………………………..
za dostawę przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Załącznik nr 1 - formularz cenowo ofertowy (176kB) | ||
Zapytanie ofertowe (94kB) | ||
Umowa (94kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Maria Śpiewak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Śpiewak |
Data wprowadzenia: | 2014-03-12 14:25:28 |
Opublikował: | Maria Śpiewak |
Data publikacji: | 2014-03-12 14:28:51 |
Ostatnia zmiana: | 2021-07-01 13:41:16 |
Ilość wyświetleń: | 787 |