Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.19.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulic w Gminie Raszyn z podziałem na zadania”

 

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia ulic w Gminie Raszyn z podziałem na zadania:

 

Zadanie I„Wykonania projektu uproszczonego oświetlenia ulic”
(nie wymagającego uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - tyko zgoda i uzgodnienia z PGE) w zakresie dotyczącym następujących ulic:

ul Tymiankowej – na istniejących słupach linii n.n.  będących własnością PGE.

Łączna długość proj. linii oświetleniowej, to ok. 150m.Zasilić z istniejącej linii oświetleniowej przebiegającej w ul. Leszczynowej (umowa z PGE nr 25799032)

ul. Bratniej – na istniejących słupach linii n.n. będących własnością PGE.

Łączna długość proj. linii oświetleniowej, to ok.150m.Zasilić z istniejącej linii oświetleniowej przebiegającej w ul. Leszczynowej (umowa z PGE nr 25799032)

 

Zadanie II – „Wykonania projektów budowlano wykonawczych oświetlenia ulic leżących
na terenie Gminy Raszyn na obszarach objętych planem zagospodarowania przestrzennego”

W ramach zadania II należy wykonać projekty oświetlenia n/w ulic:

1. ul. Drozda w miejscowości Rybie – działka jest własnością gminy, dz. o nr ewidencyjnym 986, długość projektowanej linii oświetleniowej – ok. 150 m.

Linię należy zasilić z istniejącej napowietrznej linii oświetleniowej przebiegającej w ul Okrężnej
– ( umowa z RWE nr 82000060893).

2.  ul. Za Olszyną w miejscowości Podolszyn Nowy – jest to działka prywatna o nr ewidencyjnym 49/, 49/13, 49/14, długość projektowanej linii oświetleniowej – ok. 150,0m.

Linię należy zasilić z istniejącej linii oświetleniowej w ul. Za Olszyną (umowa PGE, nr 25799054)

3. ul. Olszynowa w miejscowości Podolszyn Nowy – działka jest własnością gminy, dz. o nr ewidencyjnym 5/8, długość projektowanej linii oświetleniowej – ok. 120m.

Linię należy zasilić z istniejącej oświetleniowej linii napowietrznej w ul Olszynowej( umowa z PGE nr 25799054)

4. ul. Boryny, w miejscowości  Dawidy Bankowe- działka jest własnością prywatną o nr ewidencyjnym 91/1 długość projektowanej linii oświetleniowej – ok. 150m

            Linię należy zasilić z  istniejącej linii oświetleniowej w ul. Boryny (umowa z RWE nr 82000037237).

5. ul. Opackiego w miejscowości Falenty - działka jest własnością gminy, o nr ewidencyjnym3/187, długość projektowanej linii oświetleniowej – ok. 190m,

Linię należy zasilić z istniejących linii oświetleniowych (umowa z PGE nr 25799104)

6. ul. Willowa w miejscowości Falenty- działka jest własnością powiatu, dz. o nr ewidencyjnym 187 , długość projektowanej linii oświetleniowej – ok. 180m.

Linię należy zasilić z istniejącej linii oświetleniowej (umowa z PGE nr 25799038, lub 25799066)

7. ul. Zacisze w miejscowości Raszyn – działka jest własnością gminy, dz. o nr ewidencyjnym 1037,
należy zaprojektować 3 – 4 pojedyncze słupy.

Linię należy zasilić z istniejących obwodów oświetleniowych w ulicach bocznych.

8. ul. Hrabska (rondo przy BMW) w miejscowości Falenty, działka jest własnością powiatu, dz. o nr ewidencyjnym 12 – droga  powiatowa, długość projektowanej linii oświetleniowej ok. – 140m ,

    Linię należy zasilić z istniejącego obwodu oświetleniowego w Al. Krakowskiej.

 

Zadanie III – „Wykonania projektów budowlano-wykonawczych oświetlenia ulic leżących na terenie Gminy Raszyn nie objętych planem zagospodarowania przestrzennego”

W ramach zadania III należy wykonać projekty Oświetlenia n/w ulic:

1.  ul. Śliska w miejscowości Dawidy – działka o nr ewidencyjnym 180 jest własnością gminy, oraz częściowo są to działki prywatne, długość projektowanej linii oświetleniowej ok. 130m

    Linię należy zasilić z istniejącej linii oświetleniowej w ul. Warszawskiej, (umowa z RWE
nr 82000037235)

2. ul. Miodowa i ul. Poniatowskiego w miejscowości Janki – działka jest własnością gminy, dz. o nr ewidencyjnym 351/2, działka o nr ewidencyjnym 334/5 jest działką prywatną, natomiast działka o nr ewidencyjnym 72, jest działką powiatową, długość projektowanej linii oświetleniowej ok. 280m,.

    Linię należy zasilić z istniejącej linii oświetlenia w ul. Leszczynowej (umowa PGE 25799109)

3. ul. Baśniowa w miejscowości Jaworowa- działka jest własnością gminy, dz. o nr ewidencyjnym 471/1, długość projektowanej linii oświetleniowej ok. 200,00m.

    Linię należy zasilić z istniejącej linii oświetleniowej w ul. Warszawskiej, umowa z PGE nr. 25799041.

4. Rondo Pruszkowska w miejscowości Raszyn – działka o nr ewidencyjnym 65 jest własnością gminy, dz., działka o nr ewidencyjnym 64/2 oraz 22 jest własnością powiatu, długość projektowanej linii oświetleniowej ok. 150m

Linię należy zasilić z istniejącej linii oświetleniowej w ul Dworkowej, umowa z PGE umowa 25799020.

5. ul. Morelowa w miejscowości Falenty Nowe – działka jest własnością gminy, dz. o nr ewidencyjnym dz. 120/8, długość projektowanej linii oświetleniowej ok. 100m,

Linię należy zasilić z istniejącej linii oświetleniowej w ul. Falenckiej (umowa z PGE nr 25799018)

Zamawiający po otrzymaniu od Wykonawcy szacunkowego poboru mocy dla każdego zaprojektowanego obwodu oświetlenia w razie potrzeby wystąpi o zwiększenie poboru mocy dla istniejących obwodów zasilających.

Dobór rozwiązań technicznych (kablowe, napowietrzne, typ słupów i opraw należy uzgodnić
z Zamawiającym na wstępnym etapie projektowania.

GWARANCJA

-Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy, nie krócej jednak niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

- Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne dzieła, zaś za wady obiektu wykonanego na podstawie jego dokumentacji, ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą według Kodeksu cywilnego.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.00.00-7

Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na jedno lub kilka wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.), polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

Zadanie nr 1 – do 30-08-2014 r.

Zadanie nr 2 – 19-12-2014 r.

Zadanie nr 3 – 19-12-2014 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej, odpowiednio: – 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. wykonania projektów oświetlenia ulic o wartości zamówienia, co najmniej 1 000,00 zł brutto każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 1; 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. wykonania projektów oświetlenia ulic o wartości zamówienia, co najmniej 10 000,00 zł brutto każda z usług w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 lub 3; W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną z części Wykonawca winien wykazać spełnienie warunku udziału oddzielnie dla każdej z części. Zamawiający wskazuje, iż przedstawione do oceny w ramach poszczególnych części zamówienia nie mogą się ze sobą powtarzać.

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówieni.,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej 2 osobami (projektujący i sprawdzający), posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późn. zm/ w przypadku składania oferty na zadania 1, 2, 3.

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom.

W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną z części Wykonawca może wykazać spełnienie warunku udziału przedstawiając dla każdej z części te same osoby posiadające wymagane w warunku uprawnienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5                 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

6.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz głównych usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.6 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

 

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy.

 

4/Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

4.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4.3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4.4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty ,

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ/.

e)      informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.

Warunki zmiany umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:

1)      w przypadku zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany danych, na podstawie, których Wykonawca wykonuje opracowanie, uniemożliwiającej dotrzymania terminu określonego w §2 ust.1 lub 2 projektu umowy, jak również w przypadku zwłoki w uzyskaniu decyzji administracyjnych lub zaświadczeń na skutek okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności zwłoki w uzyskaniu wymaganych opinii, czy uzgodnień.

2)     zmiany lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował wierzytelnością z tytułu należnego wynagrodzenia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności),

3)     zmiany umowy w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie. Zmiana osoby może nastąpić za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. W przypadku akceptacji zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wskazać nową osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, co najmniej takie same jak określone w opisie warunków udziału w postępowaniu,

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

28-04-2014 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Cena 100%

Wadium

zadania nr 1 – wadium nie jest wymagane,

zadanie nr 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych),

zadanie nr 3 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

28-04-2014 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

15-04-2014 r.