Raszyn, dnia 24 kwietnia 2014 r.

ZP.271.89.2014.MŚ

Dot. ZP.271.PN.21.2014

 

 

Informacja dla Wykonawców, którzy pobrali Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Organizację i przeprowadzenie wycieczek dla mieszkańców Sołectw i Osiedli w ramach wydatków na przedsięwzięcia realizowane  z Funduszu Sołeckiego, na rok

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający uprzejmie informuje, że przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania.

 

Pytanie 1

Zwracam się z uprzejma prośbą o sprecyzowanie zapisu znajdującego sie we wzorze umowy § 4, pkt 7:

„Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną liczbę uczestników wycieczki w kwocie wynikającej z: iloczynu kwoty za jednego uczestnika i ilości osób uczestników wycieczki”

Proszę o informację, czy Zamawiający przewiduje maksymalną liczbę osób, o jaką może zmniejszyć się grupa w stosunku do informacji zawartych w SIWZ.

 

Odpowiedź

Zamawiający przewiduje maksymalną liczbę uczestników.

 

Pytanie 2

Dodatkowo proszę o sprecyzowanie zapisu SIWZ, rozdział II Przedmiot zamówienia, pkt 2:

„Cena wycieczki nie obejmuje:

Uczestnicy wycieczki pokrywają n/w koszty we własnym zakresie:

a)      zakwaterowania w domu wczasowym., pensjonacie lub hotelu turystycznym (pokoje 2, 3 osobowe z łazienkami);

b)      wyżywienia podczas trwania imprezy”

W swoim wyjaśnieniu bardzo proszę, aby Zamawiający określił w jaki sposób nastąpi płatność od uczestników oraz kto będzie odpowiedzialny za zamówienie zakwaterowania i wyżywienia.

 

Odpowiedź

Wykonawca w ramach organizacji i przeprowadzenia wycieczki pośredniczy w załatwianiu zakwaterowania w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu turystycznym oraz wyżywienia podczas trwania imprezy.

 

 

Koszty zakwaterowania i wyżywienia stanowią kwotę udziału własnego każdego z uczestników wycieczki. Wysokość kosztu udziału własnego zostanie ustalona z Koordynatorem Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Wykaz Koordynatorów Zamawiającego  - Sołtysów Sołectw i Przewodniczących Zarządu Osiedli Gminy Raszyn stanowi załącznik do umowy i będzie przekazany Wykonawcy z chwilą podpisania umowy.

Wykonawca uzgodni z Koordynatorem Zamawiającego sposób i  formę zapłaty tzw. „udziału własnego uczestników wycieczki”, stanowiącego iloczyn uzgodnionego udziału i ilości uczestników wycieczki.

 

 

Pytanie 3

Proszę jeszcze o odpowiedź na następujące pytanie odnośnie:

biletów do zwiedzanych obiektów, z wyjątkiem Zadań Nr 9, 10, 11, 15, 16, 17, gdzie koszt biletów wstępu pokrywa Zamawiający,

Jeżeli chodzi o zad nr 9 seans w planetarium i zad nr 10 rejs statkiem.

 Proszę o sprecyzowanie kto pokrywa koszty wyżej wymienionych atrakcji z racji tego, iż nie są to obiekty turystyczne?

 

Odpowiedź

Koszty wyżej wymienionych atrakcji stanowią element tzw. „udziału własnego uczestnika wycieczki”.

 

 

Raszyn, dnia 23 kwietnia 2014 r.

ZP.271.85.2014.MŚ

Dot. ZP.271.PN.21.2014

 

 

Informacja dla Wykonawców, którzy pobrali Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:„Organizację i przeprowadzenie wycieczek dla mieszkańców Sołectw i Osiedli w ramach wydatków na przedsięwzięcia realizowane  z Funduszu Sołeckiego, na rok 2014.”

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający uprzejmie informuje, że przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania.

 

Pytanie nr 1:

W opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o tym iż uczestnicy wycieczki/wycieczek pokrywają koszty zakwaterowania i wyżywienia we własnym zakresie i że zakres cenowy zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy .

 

Pytanie 1.1.  Jeżeli kwota która zostanie podania będzie nieadekwatna do możliwości realizacji wyjazdu ( mniejsza niż zakładał będzie Wykonawca ) to czy umowa ze swojej natury rzeczy zachowuje ważność pomimo braku możliwości opłacenia danych świadczeń ?

Pytanie 1.2. Koszty zakwaterowania oraz wyżywienia mogą być różne w zależności od standardu obiektu ( który nie jest ściśle określony ) oraz wyżywienia ( np rodzaj menu , rodzaje napojów itp ) które także nie są ściśle określone. Proszę o podanie orientacyjnych kosztów które planowane są na tego rodzaju wydatki oraz standardów zarówno zakwaterowania jak też menu posiłków wraz z gramaturą posiłków . Jest to konieczne do zaplanowania wstępnego kosztorysów wyjazdów .

 

Odpowiedź:

Tak, umowa zachowuje ważność, Zamawiający oszacował przez ogłoszeniem przetargu wysokość tzw. „udziału własnego” dla wycieczek:

 

Wycieczki jednodniowe:

1)      koszt obiadu w cenie do 30 zł,

2)      koszt biletu wstępu do zwiedzanych obiektów – wg cennika biletów.

Wycieczki dwudniowe i trzydniowe:

1)      koszt zakwaterowania i wyżywienia w wysokości do kwoty:

Zadanie Nr 2 – 150 zł / os,

Zadanie Nr 4 – 90 zł / os,

Zadanie Nr 12 – 240 zł /os,

Zadanie Nr 14 – 105 zł / os,

Zadanie Nr 18 – 225 zł / os,

 

2)  koszt biletu wstępu do zwiedzanych obiektów – wg cennika biletów.

Zamawiający dopuszcza możliwość podwyższenia kosztu zakwaterowania i wyżywienia w porozumieniu z Koordynatorem Zamawiającego.

 

Pytanie nr 2

W opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o " biletach wstępów do obiektów z wyłączeniem Zadań nr 9,10,11,15,16,17 ..."

Pytanie 2.1. : Proszę o podanie czy należy rezerwować bilety w takich miejscach które wymagają rezerwacji , dla ilu osób ?

 

Odpowiedź.

Tak, dla wszystkich uczestników wycieczki.

 

Pytanie 2.2. Proszę o podanie czy należy zapewnić opiekę przewodnika po danych obiektach oraz kto pokrywa koszt przewodnika miejscowego  np w Treblince, zamku Książ, Palmiarni, Podziemnej Trasie Turystycznej w Sandomierzu, pałacu w Czarnolesie, muzeum Misyjnego i  wielu innych obiektach a podanych programach wycieczek oraz w jaki sposób zweryfikować w których obiektach należy zapewnić przewodnika w w których nie jest on konieczny ( w opisie jest mowa tylko o " opiece przewodnika w zwiedzanych obiektach " natomiast nie jest podane w których obiektach taka opieka musi być zapewniona - zgodnie z obowiązującymi przepisami deregulacyjnymi nie ma obowiązku ustawowego zapewnienie przewodnika w poszczególnych miejscach.

Prosimy o konkretne podanie w jakich miejscach musi być zapewniony przewodnik miejscowy a w jakich nie .

 

Odpowiedź.

Wykonawca zapewnia opiekę przewodnika wg wytycznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.

 

Pytanie nr 3

W opisie przedmiotu zamówienia podajecie Państwo w poszczególnych wycieczkach udział zarówno dzieci jak też osób dorosłych - Proszę o podanie szacunkowej ilości osób dorosłych, dzieci w wieku 12-18 lat, dzieci w wieku 3-11 lat. Jest to niezbędne do przeprowadzenia kalkulacji kosztowej ( tam gdzie Wykonawca ma zapewnić bilety wstępu ) wynikającej z różnic wstępów dla dzieci i dorosłych - tj bilety ulgowe i normalne.

 

Odpowiedź.

Zamawiający określa szacunkową liczbę osób z podziałem na wiek mieszkańców dla Zadań:

1)      Zadanie Nr 1 - osoby pełnoletnie

2)      Zadanie Nr 2 - osoby pełnoletnie

3)      Zadanie Nr 3 -  38 dzieci / 10 osób pełnoletnich

4)      Zadanie Nr 4 – 4 dzieci / 36 osób pełnoletnich

5)      Zadanie Nr 5 - 13 dzieci / 35 osób pełnoletnich

6)      Zadanie Nr 6 – 13 dzieci / 35 osób pełnoletnich

7)      Zadanie Nr 7 – 4 dzieci / 44 osoby pełnoletnie

8)      Zadanie Nr 8 - 5 dzieci / 43 osoby pełnoletnie

9)      Zadanie Nr 9 - 5 dzieci / 43 osoby pełnoletnie

10)   Zadanie Nr 10 - 6 dzieci / 42 osoby pełnoletnie

11)   Zadanie Nr 11 - 6 dzieci / 42 osób pełnoletnich

12)   Zadanie Nr 12 – osoby pełnoletnie

13)   Zadanie Nr 13 – 10 dzieci / 38 osób pełnoletnich

14)   Zadanie Nr 14 – osoby pełnoletnie

15)   Zadanie Nr 15 - 10dzieci / 38 osób pełnoletnich

16)   Zadanie Nr 16 - 10dzieci / 38 osób pełnoletnich

 

 

17)   Zadanie Nr 17 – 6 dzieci / 42 osób pełnoletnich

18)   Zadanie Nr 18 – osoby pełnoletnie

 

Pytanie nr 4

W opisie SIWZ pkt VII jest mowa o tym iż Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na wybrane zadanie lub kilka zadań a we wcześniejszej informacji jest mowa iż oferta ma dotyczyć wszystkich wyjazdów i nie może być częściowa. Proszę o sprecyzowania tej kwestii.

 

Odpowiedź

Zmawiający pismem nr ZP.271.83.2014.MŚ z dn. 18 kwietnia 2014r. zmodyfikował zapis pkt. 7.1/ SIWZ . Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę na całość zamówienia.

 

Ponadto na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w załączeniu Zamawiający przekazuje zmodyfikowany wzór umowy – załącznik B1.

 

Raszyn, dnia 18 kwietnia 2014 r.

ZP.271.83.2014.MŚ

Dot. ZP.271.PN.21.2014

 

 

Informacja dla Wykonawców, którzy pobrali Specyfikację Istotnych
Warunków Zamówienia

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: : „Organizację i przeprowadzenie wycieczek dla mieszkańców Sołectw i Osiedli w ramach wydatków na przedsięwzięcia realizowane  z Funduszu Sołeckiego, na rok 2014.”

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający uprzejmie informuje, że w związku z omyłką pisarską w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokonuje modyfikacji zapisów następujących punktach:

 

 - pkt. 7.1/ SIWZ

Jest

7.1/ Wykonawca ma prawo złożyć, tylko jedną ofertę na jedno wybrane lub kilka wybranych zadań jako osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, oraz podmioty te występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że oferta ta będzie spełniać następujące wymagania:

 

Winno być:

7.1/ Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia , jako osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, oraz podmioty te występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że oferta ta będzie spełniać następujące wymagania:

 

- pkt. 12.2/ SIWZ

Jest:

 12.2/ Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 19.04.2014 r.

 

Winno być:

12.2/ Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 22.04.2014 r.

 

 

 

Pkt.14.1/ SIWZ

Jest:

14.1/ Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2014r. o godz. 10.40 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Raszyn, przy ul. Szkolnej 2 a, w sali konferencyjnej - pok. nr 102.

 

Winno być:

14.1/ Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.04.2014r. o godz. 10.40 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Raszyn, przy ul. Szkolnej 2 a, w sali konferencyjnej - pok. nr 102.

 

 

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.21.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Organizacja i przeprowadzenie wycieczek dla mieszkańców Sołectw i Osiedli w ramach wydatków na przedsięwzięcia realizowane  z Funduszu Sołeckiego, na rok 2014.”

Przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje: organizację i przeprowadzenie wycieczek dla mieszkańców Sołectw i Osiedli w ramach wydatków na przedsięwzięcia realizowane  z Funduszu Sołeckiego, na rok 2014.

Przedmiot zamówienia składa się z 18 zadań w zakresie organizacji i przeprowadzenia wycieczek dla mieszkańców poszczególnych Sołectw i Osiedli Gminy Raszyn.

 

Zadanie 1

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Ciechanowca dla mieszkańców Osiedla Falenty w ramach Funduszu Sołeckiego Osiedla Falenty na 2014 r.

 

1. Termin realizacji zamówienia: 10 sierpień 2014 r. (niedziela)

2. Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób (osoby pełnoletnie)

 

Zadanie 2

Zorganizowanie 2- dniowej wycieczki autokarowej do: WROCŁAW ZAMEK KSIĄŻ ŚWIDNICA dla mieszkańców Sołectwa Jaworowa I oraz Jaworowa II w ramach Funduszu Sołeckiego Jaworowa I oraz Jaworowa II na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 14-15 czerwiec 2014 r. (sobota-niedziela)

2)       Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób zróżnicowanych wiekowo (18-70 lat)

 

Zadanie 3

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Bałtowa (Park Jurajski) dla mieszkańców Osiedla Nowe Grocholice w ramach Funduszu Sołeckiego Osiedla Nowe Grocholice na 2014 r.

1)             Termin realizacji wycieczki: 01 czerwca 2014 r. (niedziela)

2)             Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób – różne grupy wiekowe- głównie dzieci

 

Zadanie 4

Zorganizowanie 2- dniowej wycieczki autokarowej do: Kazimierz Dolny - Sandomierz dla mieszkańców Sołectwa Laszczki w ramach Funduszu Sołeckiego Laszczki na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 21 i 22 czerwca 2014 r. (sobota – niedziela)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 40 osób zróżnicowanych wiekowo

 

Zadanie 5

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Kazimierza Dolnego - Czarnolasu dla mieszkańców Sołectwa Falenty Duże w ramach Funduszu Sołeckiego Falenty Duże na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 23 sierpień 2014 r. (sobota)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób zróżnicowanych wiekowo

 

Zadanie 6

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Torunia dla mieszkańców Sołectwa Falenty Duże w ramach Funduszu Sołeckiego Falenty Duże na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 21 czerwiec 2014 r. (sobota)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób zróżnicowanych wiekowo

 

Zadanie 7

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej w GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE dla mieszkańców Sołectwa Falenty Nowe w ramach Funduszu Sołeckiego Falenty Nowe na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 30 sierpień 2014 r. (sobota)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób zróżnicowanych wiekowo (10-70 lat)

 

Zadanie 8

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Torunia dla 48 mieszkańców Sołectwa Falenty Nowe w ramach Funduszu Sołeckiego Falenty Nowe na 2014 r.

1)       Termin realizacji wycieczki: 07 czerwiec 2014 r. (sobota)

2)       Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób – różne grupy wiekowe,

 

Zadanie 9

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Torunia dla mieszkańców Sołectwa Puchały w ramach Funduszu Sołeckiego Puchały na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 05 lipiec 2014 r. (sobota)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób (głównie seniorzy sołectwa Janki)

 

Zadanie 10

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Kazimierza Dolnego dla 48 mieszkańców Sołectwa Puchały w ramach Funduszu Sołeckiego Puchały na 2014 r.

  1. Termin realizacji wycieczki: 31 maj 2014 r. (sobota)
  2. Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób – różne grupy wiekowe.

 

 

Zadanie 11

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Torunia wraz z Golubem- Dobrzyniem dla mieszkańców Sołectwa Janki w ramach Funduszu Sołeckiego Sołectwa Janki na 2014 r.

1)       Termin realizacji wycieczki: 10 czerwiec 2014 r., (wtorek)

2)       Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób – różne grupy wiekowe,

 

Zadanie 12

Zorganizowanie 3- dniowej wycieczki autokarowej do: KRAKÓW- PIENINY dla 40 mieszkańców Sołectwa Janki w ramach Funduszu Sołeckiego Sołectwa Janki na 2014 r.

  1. Termin realizacji wycieczki: 09-11 września 2014 r. (wtorek-środa-czwartek)
  2. Łączna liczba uczestników wycieczki: 40 osób (osoby pełnoletnie – 20-80 lat)

 

Zadanie 13

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Kazimierza Dolnego dla mieszkańców Sołectwa Sękocin Stary w ramach Funduszu Sołeckiego Sołectwa Sękocin Stary na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 12 lipiec 2014 r. (sobota)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób zróżnicowanych wiekowo (15-60 lat)

 

Zadanie 14

Zorganizowanie 2- dniowej wycieczki autokarowej do: KRAKÓW- ZAKOPANE dla mieszkańców Sołectwa Sękocin Stary w ramach Funduszu Sołeckiego Sękocin Stary na          2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 01-02 sierpień 2014 r. (piątek-sobota)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób (25-60 lat)

 

Zadanie 15

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej w GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE dla mieszkańców Sołectwa Wypędy w ramach Funduszu Sołeckiego Sołectwa Wypędy na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 23 sierpnia 2014 r. (sobota)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób zróżnicowanych wiekowo  (rodziny z dziećmi)

 

Zadanie 16

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do ZOO SAFARI – BORYSEW MUZEUM KINEMATOGRAFII W ŁODZI dla mieszkańców Sołectwa Wypędy w ramach Funduszu Sołeckiego Wypędy na 2014 r.

1)       Termin realizacji zamówienia: 28 czerwca 2014 r. (sobota)

2)       Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób (różne grupy wiekowe)

 

Zadanie 17

Zorganizowanie 1- dniowej wycieczki autokarowej do Krakowa dla mieszkańców Sołectwa Wypędy w ramach Funduszu Sołeckiego Wypędy na 2014 r.

1)        Termin realizacji zamówienia: 19 lipca 2014 r. (sobota)

2)        Łączna liczba uczestników wycieczki: 48 osób zróżnicowanych wiekowo (6-78 lat)

 

Zadanie 18

Zorganizowanie 3- dniowej wycieczki autokarowej do Kotliny Kłodzkiej dla 40 mieszkańców Sołectwa Sękocin Nowy w ramach Funduszu Sołeckiego Sołectwa Sękocin Nowy na 2014 r.

1.        Termin realizacji wycieczki: 01-03 sierpień 2014 r. (piątek-sobota-niedziela)

2.        Łączna liczba uczestników wycieczki: 40 osób (osoby pełnoletnie – 19-70 lat)

Szczegółowy zakres dla każdego z zadań zawarty został w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik A.

 

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

63.51.10.00-4

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej realizację wszystkich zadań.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.), polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

od 31-05-2014 r. do 11-09-2014 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca winien być wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.).

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej:

    2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na organizacji wycieczek lub różnego rodzaju kilkudniowych wyjazdów o wartości co najmniej 50 000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złoty)  każde z zamówień..

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówieni.,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – potencjał techniczny:

Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:

minimum: 2 (dwoma) pełnosprawnymi autokarami spełniającymi następujące warunki:

a) wiek każdego z pojazdów – nie starszy niż 8 lat (liczony od upływu terminu składania ofert),

b) wyposażone w sprawną klimatyzację,

c) posiadające luk bagażowy dla co najmniej 48 osób,

d) siedzenia uchylne w tył,

e) sprawne nagłośnienie oraz działający mikrofon, DVD.

 

1.4      sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Aktualne zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.

1.3 Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie ;

1.4 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

1.5 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

1.6 Jeżeli Wykonawca polega na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy.

4/Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

4.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4.3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4.4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)    wypełniony formularz oferty (oryginał)   

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona),

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców ,

e)       informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Warunki zmiany umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:

1. W trakcie realizacji umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości uczestników (poprzez zmniejszenie) danej wycieczki.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

29-04-2014 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Cena 100%

Wadium

1 500,00 (tysiąc pięćset złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

29-04-2014 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

16-04-2014 r.