obrazek

Raszyn dnia 29-04-2014 r.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 w związku z art. 6a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 
Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający: URZĄD GMINY RASZYN

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 022 701-78-78., faks 022 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn, w miejscowościach Dawidy Bankowe, Falenty Nowe, Falenty Duże, Łady, i sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji tej inwestycji w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza I”

 

1.      Zakres przedmiotu zamówienia

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:

·         wykonanie projektu budowlanego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w 5 egzemplarzach

·         wykonanie projektu wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w 5 egzemplarzach

·         wykonanie kosztorysów inwestorskich w 2 egzemplarzach

·         wykonanie przedmiaru robót w 3 egzemplarzach

·         opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

·         przekazanie dokumentacji zamawiającemu również w formie cyfrowej na płycie CD w formie ogólnie dostępnej tj. projektów budowlanych, projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji geotechnicznej i niezbędnych inwentaryzacji,

·         wykonanie dokumentacji w sposób zgodny w wymogami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej

·         uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich koniecznych materiałów, decyzji i uzgodnień

·         uzgodnienie wykonania przedmiotu umowy z Zamawiającym. Uzgodnienia powinny być sporządzone na piśmie i podpisane przez obie strony,

·         uzyskanie map do celów projektowych,

·         uzyskanie aktualnych wypisów z rejestrów gruntów,

·         wykonanie dokumentacji geotechnicznej na trasie przebiegu kanalizacji celem określenia poziomu wody gruntowej oraz jakości gruntu (dokumentacja ta ma być załączona do całości prac),

·         wykonanie projektu odwodnienia wykopów w razie wystąpienia konieczności wynikającej z badań geotechnicznych,

·         opracowanie inwentaryzacji zieleni w rejonie trasy kanalizacji ( w razie konieczności),

·         uzyskanie niezbędnych opinii ZUD

·         uzyskanie uzgodnień wynikających z opinii ZUD uzyskanie oświadczeń i uzgodnień z właścicielami gruntów po których przebiegać będzie projektowany kanał sanitarny,

·         uzyskanie zezwolenia zarządcy dróg na umieszczenie urządzeń nie związanych z gospodarką drogową

·         uzyskanie ostatecznej decyzji udzielającej pozwolenia na budowę.

·         sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji, na podstawie powyższej dokumentacji 

 

Projekt obejmować będzie wszelkie konieczne rozwiązania techniczne, armaturę i uzbrojenie.

Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w sposób zgodny z wymogami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Projekty budowlane i projekty wykonawcze mają być sporządzone w 5 egzemplarzach, kosztorysy inwestorskie w 2 egzemplarzach, przedmiary robót w 3 egzemplarzach, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach.

Dokumentacja musi spełniać wymogi Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż będzie wykorzystywana przy sporządzeniu opisu przedmiotu zamówienia przy wyłonieniu wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego, który zrealizuje projekt.

 

Gwarancja

Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 2 lat. Okres gwarancji liczy się od daty wykonania w 100 % zamówienia. Wykonawca w okresie trwania gwarancji zobowiązuje się do dokonania wszystkich niezbędnych poprawek, które będą niezbędne w celu przygotowania i zrealizowania inwestycji.

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert
  3. TERMIN WYKONANIA PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA – 1.09.2014 r.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego- zał. nr 1,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert– załącznik nr Wykonawcy

3) wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia, tj. co najmniej 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – zał. nr 3.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz 
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania  jest:

Pan Piotr Paprocki pod nr tel. /022/701-78-78 Faks: /022/ 701-77-78 email ppaprocki@raszyn.pl

Pani Anna Wierzbicka-Abramska pod nr tel. /022/701-78-78 Faks: /022/ 701-77-78 e-mail anna.wierzbicka@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek godz. 8.00 –18.00; wtorek, środa, czwartek godz. 8.00  16.00, piątek godz. 8.00  14.00

 

VI. Miejsce składania ofert

1.      Ofertę cenową należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, Szkolna 2a, pok. 15, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 07.05.2014 r. do godz. 12.00.

Liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn.

Wykonawca winien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn, w miejscowościach Dawidy Bankowe, Falenty Nowe, Falenty Duże, Łady, i sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji tej inwestycji w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza I”

 

2.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

  

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania z ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

4.  Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5   Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy

2.      Opis przedmiotu zamówienia”

3.      Wzór umowy.

Ponadto podstawę wykonania stanowią:

·                         - wykaz ulic zawierający dane o szacowanych długościach kanałów w pasach drogowych oraz odgałęzień od kanału w kierunku działek, z których odbierane mają być ścieki.

-  załączniki graficzne, przedstawiające zakres prac do wykonania