Raszyn, dnia

OŚGK.271.26.2014.JK

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający:  URZĄD GMINY RASZYN

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 022 701-77-77., faks 022 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na Wykonanie opinii biegłego w zakresie hydrologii, hydrogeologii lub melioracji wodnych, na działkach nr ew. 122/10, 122/11, 122/12 i 122/13 w miejscowości Dawidy Bankowe, gm. Raszyn, której celem jest ustalenie czy nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie ze szkodą dla gruntów sąsiednich oraz zbadanie ziemi nawiezionej na teren ww. działek.

II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfika głównych wymagań.

Opracowanie powinno określać w szczególności:

1)      Badanie w zakresie określonym w punktach 2 - 13 należy przeprowadzić oddzielnie dla każdej z działek nr ew. 122/10, 122/11, 122/12 i 122/13 w miejscowości Dawidy Bankowe, gm. Raszyn.

2)      W toku prowadzonych badań należy uwzględnić fakt, że przez teren objęty badaniem przebiega rów, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji (okresów), gdy następuje rozlewanie się wody z rowu na obszar objęty ekspertyzą.

3)      Czy na działkach o nr ew. 122/10, 122/11, 122/12 i 122/13 w miejscowości Dawidy Bankowe, gm. Raszyn nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie (jeżeli tak – to kto jest sprawcą zmiany stanu wody na gruncie, na czym polegała zmiana stanu wody na gruncie; czy zmiana stanu wody została wywołana działaniami właściciela działki czy innymi czynnikami – wskazać jakimi; czy szkodliwie wpływa na grunty sąsiednie zlokalizowane wokół ww. działek).

4)      Czy nastąpiła zmiana kierunku odpływu wody opadowej (jeśli tak to kto jest sprawcą, z jakiej przyczyny, czy z powodu dokonanych zmian).

5)      Czy dochodzi do zalewania działek zlokalizowanych wokół działek nr ew. 122/10, 122/11, 122/12 i 122/13 w miejscowości Dawidy Bankowe, gm. Raszyn i jaka jest tego przyczyna.

6)      Wyszczególnienie konkretnych działań właścicieli poszczególnych działek, które ingerują w ukształtowany w terenie system zasobów wodnych.

7)      Określenie zasobów wodnych przed zmianami na danych działkach (jaki był ostatnio stan wody na gruncie).

8)      Czy ewentualna zmiana stosunków wodnych na działkach nr ew. 122/10, 122/11, 122/12 i 122/13 w miejscowości Dawidy Bankowe, gm. Raszyn spowodowała szkody na działkach zlokalizowanych wokół (jak tak to wyszczególnić szkody) – należy określić szkody indywidualnie dla każdej działki.

9)      Wpływ wód opadowych i roztopowych w najmniej korzystnym okresie roku.

10)  Ukształtowanie terenu.

11)  Położenie poziomu wód gruntowych poprzez wykonanie pomiarów wysokościowych oraz kilku – kilkunastu otworów badawczych.

12)  Wskazanie najskuteczniejszego i najprostszego sposobu zabezpieczenia działek sąsiednich przed ewentualnymi szkodami związanymi z ewentualną zmianą stosunków wodnych na działkach nr ew. 122/10, 122/11, 122/12 i 122/13 w miejscowości Dawidy Bankowe – w pierwszej kolejności należy rozważyć możliwość zastosowania indywidualnych rozwiązań w obrębie każdej z działek nr ew. 122/10, 122/11, 122/12 i 122/13 w miejscowości Dawidy Bankowe; w następnej kolejności możliwość zastosowania indywidualnych rozwiązań wykraczających poza działkę.

13)  Przeprowadzenie badania gruntu nawiezionego na działki o nr ew. 122/10, 122/11, 122/12 i 122/13 w miejscowości Dawidy Bankowe, gm. Raszyn w zakresie rodzaju nawiezionego materiału (tj. glina, kurzawka, mieszanina różnych rodzajów gruntu i.in.) oraz zanieczyszczenia gruzem, kamieniami i substancjami ropopochodnymi.

14)  Opinię należy dostarczyć w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej PDF (w kolorze) na płycie CD do każdego egzemplarza;

15)  Termin dostarczenia opinii określa się na nie dłuższy niż do dnia 17.06.2014 r.

 

1.      Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 71319000-7

3.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

4.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Jarosław Kozłowski tel. nr (22) 701 79 05.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8.00-.18.00, wt. - czw. 8.00-16.00, pt. 8.00-14.00.

VI. Miejsce składania ofert

1.      Ofertę cenową należy złożyć  lub przesłać do siedziby Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, Szkolna 2a, pok. 15,  05-090 Raszyn w terminie do dnia 06.05.2014 r.   Liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn.

2.      Wykonawca winien umieścić ofertę w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „OŚGK.271.26.2014.JK Wykonanie opinii w zakresie naruszenia stanu wody nie otwierać przed dniem 06.05.2014 r.

3.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1. Formularz ofertowo-cenowy- zał. nr 1

2. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – zał. nr 2

3. Projekt umowy – zał. nr 3.