Raszyn 14.05.2014r.

Znak sprawy :KZ.271.8.2014.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zadanie 1.

Remont instalacji wentylacji grawitacyjnej oraz przewodów spalinowych w budynku mieszkalnym przy ul. Lotniczej 10  w Raszynie, nr ewidencyjny działki 325.

Zadanie 2.

Remont  instalacji wentylacji grawitacyjnej w budynku mieszkalnym przy Al. Krakowskiej 49         w Raszynie, nr ewidencyjny działki 1102.

Zadanie 3.

Remont  instalacji wentylacji grawitacyjnej w budynku mieszkalnym przy Al. Krakowskiej 57        w Raszynie, nr ewidencyjny działki 1075.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest odpowiednio dla każdego     z zadań w:

- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót

- Opisach robót

-  Przedmiarach robót

będącymi załącznikami do zapytania ofertowego

Wykonawca winien wykazać, że dla wykonania zamówienia dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych będącą czynnym członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 

2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 45.33.12.10-01

4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6. Realizacja: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy odpowiednio dla każdego z zadań.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2,

          2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem  

         zakresu ich uprawnień (załącznik nr 3),

      3)   aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy. 

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się                            z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz pod nr tel. 502 685 499                   Faks: 701-77-78  e-mail: dosiadacz@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek- piątek w godz. 10-14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : 05 – 090 Raszyn, ul. Szkolna 2a,                 w Kancelarii, pok. nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Zadanie 1.

Remont instalacji wentylacji grawitacyjnej oraz przewodów spalinowych w budynku mieszkalnym przy ul. Lotniczej 10  w Raszynie, nr ewidencyjny działki 325.

Zadanie 2.

Remont  instalacji wentylacji grawitacyjnej w budynku mieszkalnym przy Al. Krakowskiej 49         w Raszynie, nr ewidencyjny działki 1102.

Zadanie 3.

Remont  instalacji wentylacji grawitacyjnej w budynku mieszkalnym przy Al. Krakowskiej 57        w Raszynie, nr ewidencyjny działki 1075.

NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem  26 maja 2014r.  godz. 1300

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą              w złotych polskich.

  

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

 1. Wzór umowy, zał. nr 1

 2.  Formularz ofertowo-cenowy, zał. nr 2

3. wykaz osób, zał. nr 3

4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót odpowiednio dla każdego z zadań

5. Opis robót odpowiednio dla każdego z zadań

6. Przedmiar robót odpowiednio dla każdego z zadań

 

Pliki do pobrania: