Raszyn 20.05.2014r.

Znak sprawy :OŚGK.271.27.2014.JB

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

 „Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych” na terenie Gminy Raszyn, obejmujący następujący zakres prac:

 

1) mechaniczne zamiatanie z piasku i innych nieczystości nawierzchni jezdni, pasów przykrawężnikowych, placów i zatok postojowych,


2) ręczne oczyszczanie poboczy, chodników oraz pasów zieleni z zalegających nieczystości stałych, piasku i liści, a w przypadkach koniecznych ręczne oczyszczenie nawierzchni jezdni w zakresie określonym w pkt.1) w obrębie strefy przykrawężnikowej,

 

3) załadunek i wywóz zebranych odpadów.



II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

Zakres robót dotyczy pasa drogowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 260 z późn. zm.).

 

Utwardzone drogi gminne na terenie Gminy Raszyn zgodnie z wykazem tabelarycznym i graficznym ujętym w załączniku nr 1a i 1b w zakresie:

 

- strefa A (strefa 1, 2, 3 i 4) - obszar zurbanizowany - obejmująca

  miejscowości Raszyn oraz Rybie i Nowe Grocholice (załącznik nr 1a) - 43,32 km

 

- strefa B - obszar niezurbanizowany - obejmująca miejscowości

  Słomin, Sękocin Stary, Jaworowa, Puchały, Wypędy,

  Janki i Falenty (załącznik nr 1b) - 12,92 km

                                                                                                                

                                                                       Łącznie:      56,24 km

 

W okresie objętym zamówieniem przewiduje się czterokrotność czyszczenia w/w dróg.

 

Wymagany termin wykonania usługi objętej jednorazowym zleceniem Zamawiającego - maksymalnie 21 dni od daty zgłoszenia – dot. pełnego zakresu usługi zgodnie z załącznikiem nr 1a  i 1b (sumaryczna długość dróg 56,24 km), z tym że dla strefy A - maksymalnie 14 dni

 

2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 90210000-2

4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6. Realizacja: Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2014 r. lub do dnia wyczerpania wszystkich środków finansowych przeznaczonych na realizacje usługi.       

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1)  wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego     wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2,

2.      aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy. 

3.      wykażą, że dysponują następującym sprzętem:

- zamiatarka samojezdna lub samochód z osprzętem do zamiatania – 1szt,

- samochód samowyładowczy o ładowności min. 3,5 MG – 1szt. -załącznik nr 3

4)      Oferenci posiadają i przedłożą aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów - podstawa prawna: ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 z późń. zm. , lub zezwolenie na zbieranie odpadów - podstawa prawna: ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późń. zm. ) lub zaświadczenie o wpisie rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.

(Decyzje wydane na podstawie wcześniejszych przepisów pozostają ważne na czas , na jaki zostały wydane, lecz nie dłużej niż na 2 lata od dnia wejścia w życie nowej ustawy o odpadach( licząc od dnia 23 stycznia 2013r., ) za wyjątkiem pozwolenia zintegrowanego obejmującego wytwarzanie i gospodarowanie odpadami, które zachowują ważność na czas, na jaki zostały wydane).

5)      udokumentują gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, spełniającego wymagania odnośnie miejsc odzysku i unieszkodliwienia, o którym mowa w art. 20 ust. 2, 4 i 8  ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późń. zm). Formą udokumentowania powinna być umowa z przedsiębiorcą prowadzącym w/w działalność, a jeżeli oferent sam prowadzi działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, to wymaganie to spełni przedstawiając stosowne zezwolenie.

6)      posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- do przedstawienia przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku wygaśnięcia polisy przedłuży ją na czas realizacji umowy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.

7)      Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się  z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak pod nr tel. (22) 701-79-12 Faks: 701-77-78 e-mail: jbanasiak@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek- piątek w godz. 10-14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 05 – 090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn”

NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem  28.05.2014r.  godz. 12.00.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.     Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.    Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.     Zamawiający zaleca Oferentowi dokonanie przeglądu wymienionych w załączniku nr 1a i 1b dróg, co jest konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy na wykonanie usługi. Koszt wizji lokalnej ponosi Oferent.

 

Oferent poda jednostkową cenę w zł/km za oczyszczenie 1 km pasa drogowego w liniach rozgraniczających, wraz z leżącymi w jego ciągu jezdnią, poboczami, placami, zatokami postojowymi, chodnikami i pasami zieleni z zalegających nieczystości stałych, piasku, liści i innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów oraz poda cenę łączną za realizację zamówienia.

 

W/w cena jednostkowa winna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem prac, w tym podatek od towarów i usług VAT (cena brutto). Podana cena nie podlega zmianie na okres obowiązywania umowy.

 

4.    Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.    Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

  

 

Załączniki:

 1. Wzór umowy, zał. nr 1

 2. Wykaz ulic objętych oczyszczaniem - strefa A,  zał. nr 1a

 3. Wykaz ulic objętych sprzątaniem - strefa B,  zał. nr 1b

 4.  Formularz ofertowo-cenowy, zał. nr 2

 5.  Wykaz sprzętu, zał. nr 3