Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.30.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78, /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci kanalizacyjnych i  wodociągowych  wraz z przyłączami we wsiach: Dawidy, Dawidy Bankowe, Janki, Sękocin Nowy,  Słomin,  Sękocin Las, Laszczki, Podolszyn Nowy, Rybie, Falenty, Falenty Nowe, Nowe Grocholice, Raszyn01, na  terenie Gminy  Raszyn z podziałem na 3 zadania”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na zadania:       

2.1.1.

Zadanie 1 - a) Projekt budowlany na wykonanie sieci kanalizacyjnej z odcinkami 

                           przyłączy do granicy działek  we   wsiach Dawidy  i  Dawidy Bankowe

                           gmina Raszyn oraz:

                           Projekty wykonawcze odrębnie:

                            Z.1.1. Projekt kanalizacji sanitarnej wraz przepompownią ścieków

                                       i przyłączami w ul. Echa Leśne w Dawidach Bankowych i

                                       Dawidach (Kanał Dn200PVC,L=143 m, przyłącza szt. 8, przewód

                                       tłoczny Dn90 PE L= 10,0 m);

                            Z.1.2. Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Tęczowej w Dawidach

                                       Bankowych  (Kanał Dn200 PVC, L=110 m, przyłącza szt.4);

                            Z.1.4.  Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Malowniczej w Dawidach 

                                       Bankowych (Kanał Dn200PVC, L=180 m, przyłącza szt.6);

                            Z.1.5. Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Widok  w Dawidach

                                       Bankowych (kanał Dn200PVC, L=230 m, przyłącza szt.9);

                            Z.1.6. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Kwiatów Polnych  w 

                                       Dawidach Bankowych (kanał Dn200PVC, L=97 m,

                                       przyłącza szt.3);

                            Z.1.7. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Miklaszewskiego 

                                       dz.112/11….  w Dawidach Bankowych (kanał Dn200PVC, L=45 m,

                                       przyłącza szt.1);
        Z.1.8. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Starzyńskiego  

                                       dz.141/16…. w Dawidach  Bankowych (kanał Dn200PVC,

                                       L=160 m, przyłącza  szt. 3);

                            Z.1.9. Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Tulipanowy Zakątek

                                       w Dawidach  Bankowych (kanał Dn200PVC,  L=100 m,  przyłącza 

                                       szt. 2);

                            Z.1.10. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Miklaszewskiego 

                                          dz.56/9….w Dawidach  Bankowych (kanał Dn200PVC, L=100 m, 

                                          przyłącza  szt. 2);

                           Z.1.11. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Warszawskiej

                                          dz.306/2….w Dawidach z przepompownią ścieków (kanał

                                          Dn200PVC, L=82 m,  kanał tłoczny Dn90 PE L=104 m

                                          przyłącza  szt. 4);

 

              - b) Projekt budowlany dla sieci wodociągowej we   wsiach Dawidy  i  Dawidy

                     Bankowe  gmina Raszyn.

                    Projekty wykonawcze:  

                            Z.1.1. Projekt wodociągu  wraz z przyłączami w ul. Echa Leśne w

                                       Dawidach Bankowych i  Dawidach (Dn110PE, L=50 m,

                                       przyłącza szt. 2-budynki wielorodzinne);

                            Z.1.2. Projekt wodociągu w ul. Tęczowej w Dawidach

                                       Bankowych  (Dn110PE, L=390 m, przyłącza szt.8);

                            Z.1.3.  Projekt wodociągu w ul. Niezapominajki w Dawidach 

                                       Bankowych (Dn110PE, L=135 m, przyłącza szt.4);

                            Z.1.4.  Projekt wodociągu w ul. Malowniczej w Dawidach 

                                       Bankowych (Dn110PE, L=105 m, przyłącza szt.4);

                            Z.1.5. Projekt wodociągu  w ul. Widok  w Dawidach

                                       Bankowych (Dn110PE, L=255 m, przyłącza szt.9);

 

   Zadanie 2 - a) Projekt budowlany na wykonanie sieci kanalizacyjnej z odcinkami 

                          przyłączy do granicy działek  we   wsiach Falenty, Falenty Nowe, Janki 

                          gmina Raszyn.

                         Projekty wykonawcze odrębnie:

                            Z.2.1. Projekt kanalizacji sanitarnej z  przyłączami w

                                       sięgaczu ul. Rozbrat w Falentach Nowych  (kanał Dn200PVC,

                                       L=200m, przyłącza  szt. 7);

                            Z.2.2. Projekt kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w

                                       ul. Osińskich w Falentach Nowych (kanał Dn200PVC,

                                       L=710m, kanał tłoczny Dn90 PE L=710 m, przyłącza 

                                       szt. 22);

                            Z.2.3. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Willowej

                                       dz. 135/3…w Falentach Nowych (kanał Dn200PVC,  L=180 m, 

                                       przyłącza  szt. 3);

                            Z.2.4. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Willowej

                                       dz. 82/8…w Falentach Nowych (kanał Dn200PVC,  L=160 m, 

                                       przyłącza  szt. 11);

                            Z.2.5. Projekt kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w

                                       sięgaczu Dr Hrabskiej dz.185,24/9…w Falentach Nowych (kanał 

                                       Dn200PVC,  L=100m,  kanał tłoczny  Dn90 PE L=120 m  przyłącza

                                       szt. 2);

                            Z.2.8. Projekt kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w

                                       Al. Krakowskiej od ul. Wspólnej z przejściem pod

                                       Al. Krakowską (kanał Dn200PVC,  L=290 m, kanał tłoczny Dn90

                                       L=175 m przyłącza  szt. 13);

                            Z.2.9.  Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Rozbrat (od ul.Willowej)

                                        (kanał Dn200 PVC, L=9.0 m, przyłącze szt.1).

 

              -b) Projekt budowlany na wykonanie sieci wodociągowej

                    we   wsiach Falenty, Falenty Nowe, Janki  gmina Raszyn.

                     Projekty wykonawcze odrębnie:  

                            Z.2.1. Projekt wodociągu z  przyłączami w ul. Sekretnej i sięgaczu

                                 ul. Rozbrat w  Falentach Nowych  (Dn110PE L=630 m,

                                 przyłącza  szt. 11);

                            Z.2.6. Projekt wodociągu z  przyłączami w sięgaczu

                                 ul. Ks. J. Poniatowskiego dz.342/6  w Jankach (Dn110PE L=220 m,

                                 przyłącza  szt. 2);

                            Z.2.7. Projekt wodociągu z  przyłączami w ul. Zgodnej w Jankach

                                   (Dn110PE L=510 m,  przyłącza  szt. 2);

 

Zadanie 3- a) Projekt budowlany na wykonanie sieci kanalizacyjnej z odcinkami 

                          przyłączy do granicy działek  we   wsiach: Słomin, Sękocin Las 

                          Laszczki, Łady, Raszyn 01, Nowe Grocholice, Rybie  gmina Raszyn.

                     Projekty wykonawcze odrębnie:

                            Z.3.2. Projekt kanalizacji sanitarnej z  przyłączami w

                                       sięgaczu ul. Wierzbowej w Słominie, Sekocinie Lesie

                                      (kanał Dn200PVC, L=470 m, przyłącza  szt. 6);

                            Z.3.3. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Leszczynowej w

                                      Laszczkach  (kanał Dn200PVC,L=60m, przyłącza szt.1;

                            Z.3.4. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Miklaszewskiego

                                       dz. 157/1…w Ładach (kanał Dn200PVL=16 m, przyłącza szt. 1);

                            Z.3.5. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Długiej

                                       dz. 173…w Ładach (kanał Dn200PVC, L=240 m,  przyłącza szt. 6);

                            Z.3.6. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Długiej dz.124/1…

                                       w Ładach (kanał   Dn200PVC,  L=110m,  przyłącza szt. 2);

                            Z.3.7. Projekt kanalizacji sanitarnej sięgaczu ul. Długiej dz.141/1… 

                                         (kanał   Dn200PVC,  L=110m,  przyłącza szt. 2);

                            Z.3.8. Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Rozwojowej na Rybiu

                                      dz.124/1…w Ładach (kanał  Dn200PVC, L=160m, przyłącza szt. 5);

                            Z.3.9. Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Dworkowej w Raszynie 01

     (kanał   Dn200PVC,  L=111m,  przyłącza szt. 7);

                            Z.3.10. Projekt kanalizacji sanitarnej w sięgaczu ul. Pruszkowskiej w

                                         Raszynie 01     (kanał   Dn200PVC,  L=90 m,  przyłącza szt. 4);

                            Z.3.11. Projekt kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków w

                                         Dr. Hrabskiej i ul. Ziołowej w Ładach (kanał Dn200 PVC

                                         L=130 m, kanał tłoczny Dn90PE L= 22 m przyłącza szt. 5);

                            Z.3.12. Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Robotniczej na Nowych

                                        Grocholicach  (kanał  Dn 200PVC,  L=120m,  przyłącza szt. 6);

 

              -b) Projekt budowlany na wykonanie sieci wodociągowej we  wsiach

                    Sękocin Nowy, Sękocin Las, Słomin, Raszyn 01  gmina Raszyn.

                    Projekty wykonawcze odrębnie:  

                            Z.3.1. Projekt wodociągu z  przyłączami w AL. Krakowskiej

                                      w  Sękocinie Nowym  (Dn160PE L=370 m,  przyłącza  szt. 6);

                            Z.3.2. Projekt wodociągu z  przyłączami w sięgaczu

                                       ul. Wierzbowej w Słominie, Sękocinie Lesie    (Dn110PE L=470 m,

                                       przyłącza  szt. 6);

                            Z.3.9. Projekt wymiany istn. wodociągu Dn50 na Dn 110PE L=120 m z

                                       przełączeniem przyłączy szt. 3 w ul. Dworkowej w Raszynie 01;

-Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy, nie krócej jednak niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

- Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne dzieła, zaś za wady obiektu wykonanego na podstawie jego dokumentacji, ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą według Kodeksu cywilnego.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT TYLKO NA WYBRANE JEDNO ZADANIE (CZĘŚĆ)

Wykonawca może złożyć ofertę  nie więcej niż na 1 wybrane przez siebie zadanie (część).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 30% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

od daty podpisania umowy  do 31 sierpnia 2015

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej, odpowiednio:

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu dokumentacji technicznych sieci kanalizacji sanitarnej i /lub wodociągowej o wartości, co najmniej 80 000,00 zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złoty) każda w przypadku składania oferty na zadanie (część) 1,2,3,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- co najmniej 2 osobami (projektujący i sprawdzający), posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późn. zm/ w każdej z następujących specjalności:

a.        instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych– w przypadku składania oferty na zadanie (część) 1,2,3,

 

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. nr 83, poz. 578 z późn. zm.).

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5           O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

VI. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz głównych usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie.

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.6 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej;

2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

5) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty (oryginał), wraz z formularzem cenowym odpowiednio dla zadania na które składana jest oferta,

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy
w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli
oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona),

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców .

e) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany danych, na podstawie, których Wykonawca wykonuje opracowanie, uniemożliwiającej dotrzymania terminu określonego w §2 ust.1 lub 2 wzoru umowy, jak również w przypadku zwłoki w uzyskaniu decyzji administracyjnych lub zaświadczeń na skutek okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności zwłoki w uzyskaniu wymaganych opinii, czy uzgodnień.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

25-06-2014 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Cena 100%

Wadium

2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) – dotyczy zadania nr 1,

3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) – dotyczy zadania nr 2,

2 000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) – dotyczy zadania nr 3.

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

25-06-2014 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

13-06-2014 r.