Raszyn, dnia

ZP.271.153.2014.DC

dot. ZP.271.PN.35.2014

 

Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: „Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej  dla przebudowy ulic na terenie gm.  Raszyn z podziałem na 6 zadań”

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania:

 

 

Pytanie nr 1

Czy w kwocie wyceny dla zadania 4a należy uwzględnić uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i ewentualnego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

W kwocie wyceny dla zadania 4 a należy uwzględnić uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i ewentualnego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pkt. VI  oferta powinna zawierać ryczałtową cenę za wykonanie dokumentacji. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia kosztów.

 

Pytanie nr 2

Czy Zamawiający oświadczy o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane dla wszystkich działek na których  należy sporządzić projekty? Czy też konieczne będą dodatkowe umowy użyczenia prywatnych właścicieli działek? Jeśli tak to w których zadaniach i dla jakiej liczby działek?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Mogą być konieczne dodatkowe umowy użyczenia  prywatnych właścicieli, ich  ilość uzależniona będzie od projektu. Mogą występować w następujących wypadkach: przy kolizjach energetycznych związanych np. z przesunięciem słupa; przy projekcie kanalizacji deszczowej - sposób i trasa  odprowadzania wody opadowej.

Umowa użyczenia pasa drogowego przez GDDKiA, leży po stronie Zamawiającego.

 

Pytanie nr 3

Czy w którejkolwiek części trzeba wykonać mapy podziałowe?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Nie.

 

Pytanie nr 4

Prosimy o załączenie do SIWZ załączników mapowych do przedmiaru wymaganych przez Gminę Raszyn. 

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Załączniki mapowe do przedmiaru są wykonywane przez Wykonawcę po zakończeniu projektu zawierające graficzny wykaz wszystkich materiałów.

 

Pytanie nr 5

Jaki czas przewiduje Zamawiający na uzyskanie decyzji na wycinkę drzew?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zgodnie z ustawą Kpa Dz. U. z 2014 poz. 183 z późn. zm; rozdział 7 załatwianie spraw art.35

 

Pytanie nr 6

Jaki czas Zamawiający przewiduje na uzyskanie ostatecznych pozwoleń wodno-prawnych?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zgodnie z ustawą Kpa Dz. U. z 2014 poz. 183 z późn. zm; rozdział 7 załatwianie spraw art.35

 

Pytanie nr 7

Czy Zamawiający dostarczy wypisy z rejestru gruntów w fazie projektowania oraz przed wystąpieniem z wnioskiem o zgłoszenie robót? Po zmianie prawa geodezyjnego w dniu 12.07.2014r. wypisy z rejestru  gruntów kosztują 50zł/szt. co będzie stanowić znaczne obciążenie dla potencjalnego wykonawcy i winno mieć wpływ na ceny oferentów. Nowe prawo nie przewiduje wydawania wypisów skróconych (uproszczonych).

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający nie udostępnia wypisów z rejestru gruntów.

 

Pytanie nr 8

Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zakłada że wszystkie roboty będzie można wykonać na podstawie zgłoszenia robót, jednak zgodnie z wiedzą Wykonawcy, w powiecie pruszkowskim, na kanalizację deszczową należy uzyskać pozwolenia na budowę. Proszę odnieść się do powyższego.

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający nie definiuje jednoznacznie co ma być wykonane na podstawie  zgłoszenia robót budowlanych a  co na decyzję o pozwoleniu na budowę.  W § 1 umowy podany jest termin uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. VII Termin realizacji zamówienia pkt.2 podaje termin uzyskania zaświadczeń braku sprzeciwu na zgłoszenie wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz decyzji o pozwoleniu  na budowę do 30.11.2015 r.

Niezależnie od przyjętej  procedury Zamawiający wymaga od Wykonawcy opracowania projektu budowlano-wykonawczego z projektem zagospodarowania terenu wykonanego na mapie do celów projektowych.

 

Pytanie nr 9

Czy Zamawiający dostarczy wypisy z rejestru gruntów w fazie projektowania oraz przed wystąpieniem z wnioskiem o zgłoszenie robót? Po zmianie prawa geodezyjnego w dniu 12.07.2014r. wypisy z rejestru  gruntów kosztują 50zł/szt. co będzie stanowić znaczne obciążenie dla potencjalnego wykonawcy i winno mieć wpływ na ceny oferentów. Nowe prawo nie przewiduje wydawania wypisów skróconych (uproszczonych).

Prosimy o wprowadzenie dodatkowych płatności częściowych do wzoru umowy, zwłaszcza dla zadania 4 polegających na:

10% - wykonanie map do celów projektowych, badań i opinii geotechnicznych

10% - opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji projektowej

40% - opracowanie kompletnej dokumentacji do zgłoszenia robót

40% - uzyskanie zaśw. o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych

powyższe uzasadniamy dość słabą kondycją finansową większości biur projektowych oraz długim czasem finansowania realizacji projektu.

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający nie przewiduje zmian w zapisie umowy.

 

 

Pytanie nr 10

Prosimy o sprecyzowanie spisu dokumentów i rysunków niezbędnych by Zamawiający uzgodnił koncepcję projektową.

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Ostateczne uzgodnienie koncepcji następuje po zaopiniowaniu przez gestorów sieci oraz uwzględnieniu wniosków ze spotkania z mieszkańcami.

 

UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe pytania i odpowiedzi stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

Jednocześnie Zamawiający informuję, iż termin składania i otwarcia ofert nie zostanie zmieniony.

 

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.35.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78, /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej  dla przebudowy ulic na terenie gm.  Raszyn z podziałem na 6 zadań”.

Przedmiotem zamówienia jest :  „wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej  dla przebudowy ulic na terenie gm.  Raszyn z podziałem na 6 zadań”.

Zadanie 1 -  przebudowa ulicy Promyka we wsi Jaworowa, gm. Raszyn,

Zadanie 2 - przebudowa ulicy Akacjowej we wsi Rybie, gm. Raszyn,

Zadanie 3 -  przebudowa ulicy Orzechowej w miejscowości, gm. Raszyn.

Zadanie 4 - w niżej wymienionym zakresie:

a/przebudowa ulicy Wspólnej we wsi Janki i Falenty, gm. Raszyn,

b/przebudowa ulicy Kwietniowej we wsi Wypędy, gm. Raszyn,

c/ przebudowa ulicy Majowej we wsi Wypędy, gm. Raszyn.

Zadanie 5 -  przebudowa ulicy Wypoczynkowej we wsi Rybie , gm. Raszyn,

Zadanie 6 -  przebudowa ulicy Parlamentarnej we wsi Dawidy Bankowe, gm. Raszyn

Wraz z opracowaniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu  inwestorskiego, przedmiarów oraz uzyskaniem zaświadczeń o braku sprzeciwu  w zakresie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenia na budowę.

-Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy, nie krócej jednak niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

- Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne dzieła, zaś za wady obiektu wykonanego na podstawie jego dokumentacji, ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą według Kodeksu cywilnego.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.00.00-7

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT TYLKO NA WYBRANE JEDNO ZADANIE (CZĘŚĆ)

Wykonawca może złożyć ofertę  nie więcej niż na 1 wybrane przez siebie zadanie (część).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

od daty podpisania umowy  do 30 listopada 2015

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej, odpowiednio:

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia,
tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub
budowy dróg o wartości zamówienia, co najmniej 15 000,00 zł brutto (piętnaście tysięcy złoty) każda w przypadku składania oferty na zadanie (część) nr 1,2,3,

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia,
tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub
budowy dróg o wartości zamówienia, co najmniej 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złoty) każda w przypadku składania oferty na zadanie (część) nr 4,

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia,
tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub
budowy dróg o wartości zamówienia, co najmniej 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złoty) każda w przypadku składania oferty na zadanie (część) nr 5,6,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- co najmniej 2 osobami (projektujący i sprawdzający), posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późn. zm/ w każdej z następujących specjalności:

a.        drogowej – w przypadku składania oferty na zadania ( część) nr 1,2,3,4,5,6,

b.        instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych– w przypadku składania oferty na zadania (część) nr 1,2,3,4,5,6,

c.        instalacyjnej w zakresie: sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – w przypadku składania oferty na zadania (część) nr 1.

 

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. nr 83, poz. 578 z późn. zm.).

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5           O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

VI. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz głównych usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie.

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.6 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej;

2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

5) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty (oryginał),

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona),

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców .

e) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany danych, na podstawie, których Wykonawca wykonuje opracowanie, uniemożliwiającej dotrzymania terminu określonego w §2 ust.1 lub 2 wzoru umowy, jak również w przypadku zwłoki w uzyskaniu decyzji administracyjnych lub zaświadczeń na skutek okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności zwłoki w uzyskaniu wymaganych opinii, czy uzgodnień.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

22-07-2014 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Cena 100%

Wadium

500,00 zł (słownie: pięćset złotych) – dotyczy zadania nr 1,

500,00 zł (słownie: pięćset złotych) – dotyczy zadania nr 2,

700, 00 zł (słownie: siedemset  złotych) – dotyczy zadania nr 3,

3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące  złotych) – dotyczy zadania nr 4,

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w zakresie zadania nr 5 i 6.

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

22-07-2014 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

09-07-2014 r.

 

Plik do pobrania:
Mapy poglądowe wraz z projektem odwodnienia, kanalizacji deszczowej - zał. B