obrazek

Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.40.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych
w ramach projektów: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn oraz Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn- Faza III, z podziałem na zadania”

 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu w ramach:

Zadanie 1 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn w zakresie:

a)       Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej, wraz z odgałęzieniami do granicy działki, w miejscowości Janki, ul. Wspólna – droga krajowa w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn

b)       Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej w ul. Mszczonowskiej wieś Janki (strona wschodnia)

c) Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Granicznej wieś Janki i Sękocin Stary

Opis przedmiotu zamówienia na zadanie 1 zawiera załącznik A,

Zadanie 2 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – Faza IV w zakresie:

a) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z sieciową przepompownią ścieków, w miejscowości Janki, ul. Wspólna – droga gminna oraz droga krajowa w ramach kontraktu 2 realizowanego w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza IV”

b) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przebudową sieci wodociągowej, w miejscowości Dawidy, ul. Śliska w ramach kontraktu 5 realizowanego w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza IV”

c) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy Relaksu w miejscowości Rybie – Kontrakt 4 ” w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza IV”

d) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podolszyn Nowy – kontrakt 3”  w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn faza IV”

Opis przedmiotu zamówienia na zadanie 2 zawiera załącznik A1.

Przedmiotowe zadania, dofinansowane są z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Gwarancja:

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy na wykonane w ramach umowy usługi.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71520000, 71247000

Zamawiający DOPUSZCZA składania ofert częściowych – na jedno wybrane zadanie lub kilka wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 10% - dla zadania nr 1 oraz do 20% dla zadania nr 2, w odniesieniu do zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

Zadanie nr 1 – do 30-12-2014 r.

Zadanie nr 2 – do 30-12-2015 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zadanie 1 - odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienia (tj. umowy) o wartości minimum 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) brutto (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić 40 000 zł), którego przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno – ściekowej.

Zadanie 2 -odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienia (tj. umowy) o wartości minimum 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić 110 000 zł), którego przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno – ściekowej.

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy, aby Wykonawca wykazał spełnienie powyższego warunku odnośnie zadania nr 2.

 

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) Specjalista nr 1 – Inżynier - co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań posiadająca uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi i posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu stanowiska kierowniczego tj. kierowaniu grupą pracowników; b) Specjalista nr 2 - Inspektor nadzoru co najmniej 1 (jedna) osoba dla zadania nr 1 oraz co najmniej 2 (dwie) osoby dla zadania nr 2 - posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń i posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w w/w specjalności; c) Specjalista nr 3: Inspektor nadzoru – specjalista w zakresie robót elektrycznych - co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w w/w specjalności; d) Specjalista nr 4: Inspektor nadzoru – specjalista w zakresie robót drogowych - co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w w/w specjalności; e) Specjalista nr 5: Specjalista ds. obmiarów i rozliczeń - co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w obmiarach i wycenie robót budowlanych, rozpatrywaniu roszczeń oraz rozliczaniu robót i sprawozdawczości kontraktów na wykonanie robót budowlanych.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a) Wykonawca powinien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiednio na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie 1 - 40 000,00 zł – (czterdzieści tysięcy złotych), Zadanie 2 - 120 000,00 zł – (sto dwadzieścia tysięcy złotych),

Gdy Wykonawca składa ofertę na oba zadania zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową dla każdego z zadań oddzielnie,

b) Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia odpowiednio: Zadanie 1 - 60 000,00 zł – (sześćdziesiąt tysięcy złotych), Zadanie 2 - 200 000,00 zł – (dwieście tysięcy złotych),

UWAGA: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają przedstawić Wykonawcy w celu wykazania  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu:

W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i opisanych w pkt. 4.1.2, 4.1.3 i 4.1.4 SIWZ należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanych głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.2 SIWZ (główne usługi) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (odpowiednio - są wykonywane) wraz załączeniem dowodów dotyczących tych usług, określających, czy wykazywane usługi zostały wykonane lub odpowiednio są wykonywane należycie;

1.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.3. a)-e) SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.4 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.4. a) SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

1.5 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.4. b) SIWZ (załącznik Wykonawcy);

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

UWAGA: Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części lub całości zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określone w pkt. 2.1 - 2.7

3./ Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007, nr 50 poz. 337 z póz. zm.) (załącznik Wykonawcy) bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2 - 5.2.4. i pkt. 5.2.6 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.5 i 5.2.7 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 pkt. a), b), c) oraz pkt 2), zastępuje się je dokumentem (wydanym w terminach analogicznych, jak wskazane odpowiednio w pkt. 1 pkt a) – c) i 2 powyżej) zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona),

b)       dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V SIWZ,

c)        wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców,

d)       informacyjnie - kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Warunki zmiany umowy

Zmiana istotnych postanowień Umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadkach i na warunkach określonych poniżej:

1) wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany terminu wskazanego w Umowie, spowodowanej zmianą terminu realizacji Projektu pn „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn” okresu kwalifikowania wydatków lub okresu obowiązywania Umowy na dofinansowanie, 

2) w przypadku zmiany lub wprowadzenia nowych powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych Funduszu Spójności, których wprowadzenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a z treści których wynika konieczność lub zasadność ujęcia ich w umowie,

3) w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy wynikać będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące Projekt pn „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn”  

4) w przypadku zmiany, rozwiązania, odstąpienia, wygaśnięcia lub stwierdzenia nieważności Umowy na dofinansowanie,

5) podczas wykonania przedmiotu umowy zaistnieje konieczność uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących  zmiany  celu i istoty Umowy,

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:

1)     zmiana danych teleadresowych,

2)     zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A ( II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

16-09-2014  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

60 dni  

Kryterium wyboru oferty

100% - cena

Wadium

- 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) dot. zadania nr 1;

- 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) – dot. zadania nr 2;

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

16-09-2014

Godzina otwarcia

10:40

Data przesłania ogłoszenia do
Urzędu Publikacji Unii Europejskiej

01-08-2014 r.

Data zamieszczenia ogłoszenia
na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego

06.08.2014.