Znak sprawy: OŚGK.271.23.2014.BL                                                        Raszyn, dnia  08.08.2014r.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Dostawę i montaż 6 szt. urządzeń służących do ćwiczeń dla dorosłych na wolnym powietrzu”.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 6 szt.  urządzeń fitness służących do ćwiczeń dla dorosłych na wolnym powietrzu na terenie rekreacyjnym - Sołectwo Puchały, dz. nr ew. 24. 

 

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem:       

1)  urządzenia biegacz - przybliżone wymiary urządzenia: ok.

2) urządzenia chodziarz-steper - przybliżone wymiary urządzenia: ok.0,79 m x 0,97 m,            wysokość 1,65m,

3)  urządzenia ławka na mięśnie nóg- przybliżone wymiary urządzenia:ok.1,55 m x 1,72 m,                     

    wysokość 0,97m,

4)  urządzenia kolarz - przybliżone wymiary urządzenia:ok.1,34 m x 0,65m, wysokość 1,33m,

5) urządzenia narciarz- przybliżone wymiary urządzenia:ok.1,60 m x 0,64m, wysokość 1,77m,

6) urządzenia wycisk nożny podwójny- przybliżone wymiary urządzenia:ok.0,42 m x 1,74m,

    wysokość 1,86m.

Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia (zmniejszenie ilości urządzeń) w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

 

Wspólne dane dotyczące wszystkich urządzeń:

 

1. Wszystkie urządzenia fitness muszą być wyposażone w tablicę informacyjną, odporną     na warunki atmosferyczne, z czytelną informacją o funkcji urządzenia i sposobie ćwiczeń       ( instrukcja obrazkowa i literowa). Tablica może być zamontowana na pylonie urządzenia. Nie dopuszcza się stosowania naklejek.

2. Wszystkie elementy urządzeń muszą być wykonane z następujących materiałów:

-       Konstrukcja – rury stalowe, ocynkowane ogniowo, malowane proszkowo,

-       Oś obrotowa- łożyska stożkowe,

-       Uchwyty - tworzywo sztuczne,

-       Oparcia i siedziska-tworzywo HDPE,

-       Podstopnice- wykonane z gumy lub z tworzywa sztucznego,

-       Zaślepki - tworzywo sztuczne,

-       Fundamenty – beton klasy min. B-15.

 

3. Urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty jakości i bezpieczeństwa wydane przez uprawnione instytucje.

4. Wszystkie urządzenia powinny być bezpieczne i dostosowane do polskich warunków klimatycznych i odporne na próby zniszczenia.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

Przykładowych zdjęć urządzeń występujących w projekcie zagospodarowania terenu  nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Stanowią jedynie materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń                       i odpowiednich wymogów materialnych.

 

Zakazuje się wykorzystywania projektu w części lub w całości w celach innych, niż przeprowadzenie niniejszego postępowania.

 

2.Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 37.41.00.00.

4.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.Realizacja: od daty podpisania umowy do 30.09.2014r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – zał. nr 2,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy. 

3) dokumenty dotyczące oferowanych urządzeń fitness w tym m.in.:

- atesty, aprobaty, certyfikaty bezpieczeństwa itp. wszelkich materiałów, wyposażenia
i urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę,

- dokumentację fotograficzną oferowanych urządzeń wraz z opisem technicznym.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Monika Marszałek pod nr tel. (22) 701-79-10, Faks (22) 701 77 78, e-mail: mmarszalek@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „OŚGK.271.23.2014.BL - Dostawa i montaż        6 szt. urządzeń fitness do ćwiczeń na wolnym powietrzu”. w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok.nr 15 w terminie do dnia 14.08.2014. r.

 

 

 

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o wyborze Wykonawcy.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zał.:                                                                                                 

1. Formularz ofertowy                                                     

2. Wzór umowy                                                                                                                                                                                                                            

3. Projekt budowlano –wykonawczy                                                      ZATWIERDZIŁ

                                                                                                                      

                                                                                                  ……………………………..
                                                                                          
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                 osoby zatwierdzającej postępowanie)