obrazek

Raszyn, dnia

ZP.271.167.2014.DC

dot. ZP.271.PN.42.2014

 

Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: „Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektów pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn z podziałem na zadania”

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.
poz. 907 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania:

 

W zakresie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 realizowanego w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza III” pkt 3. Opracowanie i publikacja materiałów prasowych:

Pytanie 1

Opracowanie, dystrybucja i publikacja materiałów o postępach pracy do redakcji mediów drukowanych – Ile razy ma to nastąpić?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Raz w miesiącu w formie biuletynu przez cały okres trwania umowy.

 

Pytanie nr  2

Przygotowanie materiałów dla prasy – press releases, oświadczenie prasowe, materiały backgroundowe itp. Ile razy ma to nastąpić?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.

 

Pytanie nr  3

Min. 2 publikacje wielkości 400 cm2 w wydaniu piątkowym/prawa strona redakcyjna/ w gazecie o zasięgu lokalnym – Czy ta publikacja ma być  wydana min. 2 razy, czy może być więcej?

Zamawiający udziela odpowiedzi:

Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykonania obowiązkowo 2 publikacji. Wykonanie większej ilości publikacji przez Wykonawcę nie będzie miało wpływu na zwiększenie jego wynagrodzenia. Zamawiający udziela odpowiedzi:

 

UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe pytania i odpowiedzi stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

Jednocześnie informuję, iż termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.

 

 

 

 

obrazek

Gmina Raszyn

ul. Szkolna2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.42.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektów pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej
w Gminie Raszyn z podziałem na zadania”

 

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektów pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn” z podziałem na zadania:

Zadanie 1Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn- faza II”

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A

Zadanie 2 Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn- Faza III”

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A1

Zadanie 3 „Wydruk, montaż baneru informacyjnego dla projektu pod nazwą: „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Raszyn – FAZA II wraz z wynajęciem powierzchni reklamowej na okres 3 miesięcy”

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A2

1.      Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia

Zadania polegać będą na prowadzeniu działań informacyjno promocyjnych w ramach projektów. Zakres prac obejmować będzie:

·         Umieszczenie tablic informacyjnych w miejscu realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla zadania nr 1 i 2

·         Umieszczenie tablic pamiątkowych upamiętniających finansowanie Projektu przez Unię Europejską zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla zadania nr 1 i 2

·         Opracowywanie materiałów prasowych i ich publikacja w prasie regionalnej dla zadania nr 1 i 2

·         Przygotowanie i obsługę strony internetowej, w tym dokumentowanie realizacji projektu w formie zdjęciowej, prezentacji dla zadania nr 1 i 2

·         Przygotowanie, produkcje i kolportaż prezentacji audiowizualnych dla mieszkańców, gości Gminy i innych dla zadania nr 2

·         Współpraca z mediami i sporządzanie dokumentacji fotograficznej dla zadania nr 1 i 2

·         Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla zadania nr 1 i 2

·         Przygotowanie oraz dostarczenie Zamawiającemu materiałów promocyjnych dla zadania nr 1 i 2

·         Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań informacyjnych na terenie Gminy Raszyn dla zadania nr 1

·         Wydruk, montaż baneru informacyjnego  dla zadania nr 3

Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi w czasie realizacji zamówienia Wytycznymi i wymogami realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszu Spójności, dotyczącymi prowadzenia działań informacyjnych i promujących, a także zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

Wszelkie wytworzone materiały promocyjne, informacyjne i inne muszą zawierać informację o współfinansowaniu Projektu przez Fundusz Spójności.

Przedmiotowe zadania, dofinansowane są z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

79342200-5

Zamawiający DOPUSZCZA składania ofert częściowych – na jedno wybrane zadanie lub kilka wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

Zadanie nr 1 – do 31-12-2014 r.

Zadanie nr 2 – do 31-12-2014 r.

Zadanie nr 3 – do 31-12-2014 r.

 

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zadanie 1 - Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie (zakończenie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) zamówień (tj. umów) polegających na realizacji usług w zakresie działań  informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić nie mniej niż po 50 000,00 zł każda).

Zadanie 2 - Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie (zakończenie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) zamówień (tj. umów) polegających na realizacji usług w zakresie działań  informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić nie mniej niż po 20 000,00 zł każda).

Zadanie 3 - Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie (zakończenie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) zamówień (tj. umów) polegających na realizacji usług w zakresie działań informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić nie mniej niż po 20 000,00 zł każda).

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, niedopuszczalne jest posłużenie się tymi samymi zamówieniami dla wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu w poszczególnych zadaniach.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:

dla zadania nr 1: a) co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie dziennikarskie w zakresie opracowywania artykułów sponsorowanych; b)   co najmniej 1 (jedną) osobą, która zrealizowała co najmniej dwie usługi obejmujące produkcję filmu promocyjnego lub reklamy telewizyjnej

dla zadania nr 2: a) co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie dziennikarskie w zakresie opracowywania artykułów sponsorowanych, co najmniej 1 (jedną) osobą, która zrealizowała co najmniej dwie usługi obejmujące produkcję filmu promocyjnego lub reklamy telewizyjnej dla każdego z zadań.

dla zadania nr 3: co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie wydruku i montażu baneru informacyjnego

UWAGA! Ta sama osoba nie może być wskazana w obu zadaniach.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca powinien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiednio: - dla zadania nr 1 na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). dla zadania nr 2 na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych). dla zadania nr 3 na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają przedstawić Wykonawcy w celu wykazania  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i opisanych w pkt. 4.1.2, 4.1.3 i 4.1.4 SIWZ należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.2 SIWZ (główne usługi) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (odpowiednio - są wykonywane) wraz załączeniem dowodów dotyczących tych usług, określających, czy wykazywane usługi zostały wykonane lub odpowiednio są wykonywane należycie;

1.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.3. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.4 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.4. SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

 

3./ Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 ze zm.) (załącznik Wykonawcy) bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.2.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt. 1 zastępuje się go dokumentem (wydanym w terminach analogicznych, jak wskazane odpowiednio w pkt. 1 powyżej) zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona),

b)       dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V SIWZ,

c)        wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców,

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, w zakresie wysokości wynagrodzenia, technologii lub sposobu wykonania usług, zakresu rzeczowego wykonanych usług w następujących przypadkach:

a)       przedłużającej się procedury przetargowej,

b)       zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że wskazane w zastępstwie osoby będą spełniały wymagania dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób wskazane w niniejszej SIWZ,

c)        zmiany terminu realizacji zamówienia, w tym będącego skutkiem uprzednich zmian w Harmonogramie,

d)       ograniczenia zakresu usług Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodują, że realizacja Umowy lub jej części nie będzie uzasadniona z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, o ten zakres usług, który nie został wykonany i związanej z tym zmiany wysokości wynagrodzenia,

e)       wykonywania przez Wykonawcę zamówień dodatkowych, a mających wpływ na realizację zamówienia podstawowego.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A ( II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

01-09-2014  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni  

Kryterium wyboru oferty

100% - cena

Wadium

Nie jest wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

01-09-2014

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

22-08-2014 r.