Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektów pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn z podziałem na zadania
Raszyn, dnia
ZP.271.167.2014.DC dot. ZP.271.PN.42.2014 Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: „Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektów pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn z podziałem na zadania” Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia W zakresie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 realizowanego w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza III” pkt 3. Opracowanie i publikacja materiałów prasowych: Pytanie 1 Opracowanie, dystrybucja i publikacja materiałów o postępach pracy do redakcji mediów drukowanych – Ile razy ma to nastąpić? Zamawiający udziela odpowiedzi: Raz w miesiącu w formie biuletynu przez cały okres trwania umowy. Pytanie nr 2 Przygotowanie materiałów dla prasy – press releases, oświadczenie prasowe, materiały backgroundowe itp. Ile razy ma to nastąpić? Zamawiający udziela odpowiedzi: Raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy. Pytanie nr 3 Min. 2 publikacje wielkości 400 cm2 w wydaniu piątkowym/prawa strona redakcyjna/ w gazecie o zasięgu lokalnym – Czy ta publikacja ma być wydana min. 2 razy, czy może być więcej? Zamawiający udziela odpowiedzi: Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykonania obowiązkowo 2 publikacji. Wykonanie większej ilości publikacji przez Wykonawcę nie będzie miało wpływu na zwiększenie jego wynagrodzenia. Zamawiający udziela odpowiedzi: UWAGA Zamawiający informuje, że powyższe pytania i odpowiedzi stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert. Jednocześnie informuję, iż termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.
Gmina Raszyn ul. Szkolna 05-090 Raszyn ZP.271.PN.42.2014 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon/ fax. /022/ 701-77-78, /22/ 701-78-01 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia Przedmiot zamówienia publicznego „Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektów pod nazwą: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektów pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn” z podziałem na zadania: Zadanie 1 „Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn- faza II” Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A Zadanie 2 „Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Raszyn- Faza III” Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A1 Zadanie 3 „Wydruk, montaż baneru informacyjnego dla projektu pod nazwą: „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Raszyn – FAZA II wraz z wynajęciem powierzchni reklamowej na okres 3 miesięcy” Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A2 1. Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia Zadania polegać będą na prowadzeniu działań informacyjno promocyjnych w ramach projektów. Zakres prac obejmować będzie: · Umieszczenie tablic informacyjnych w miejscu realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla zadania nr 1 i 2 · Umieszczenie tablic pamiątkowych upamiętniających finansowanie Projektu przez Unię Europejską zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla zadania nr 1 i 2 · Opracowywanie materiałów prasowych i ich publikacja w prasie regionalnej dla zadania nr 1 i 2 · Przygotowanie i obsługę strony internetowej, w tym dokumentowanie realizacji projektu w formie zdjęciowej, prezentacji dla zadania nr 1 i 2 · Przygotowanie, produkcje i kolportaż prezentacji audiowizualnych dla mieszkańców, gości Gminy i innych dla zadania nr 2 · Współpraca z mediami i sporządzanie dokumentacji fotograficznej dla zadania nr 1 i 2 · Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla zadania nr 1 i 2 · Przygotowanie oraz dostarczenie Zamawiającemu materiałów promocyjnych dla zadania nr 1 i 2 · Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkań informacyjnych na terenie Gminy Raszyn dla zadania nr 1 · Wydruk, montaż baneru informacyjnego dla zadania nr 3 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi w czasie realizacji zamówienia Wytycznymi i wymogami realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszu Spójności, dotyczącymi prowadzenia działań informacyjnych i promujących, a także zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wszelkie wytworzone materiały promocyjne, informacyjne i inne muszą zawierać informację o współfinansowaniu Projektu przez Fundusz Spójności. Przedmiotowe zadania, dofinansowane są z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Rodzaj zamówienia USŁUGA Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79342200-5 Zamawiający DOPUSZCZA składania ofert częściowych – na jedno wybrane zadanie lub kilka wybranych zadań Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Termin (okres) realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 – do Zadanie nr 2 – do Zadanie nr 3 – do Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zadanie 1 - Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie (zakończenie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) zamówień (tj. umów) polegających na realizacji usług w zakresie działań informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić nie mniej niż po 50 000,00 zł każda). Zadanie 2 - Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie (zakończenie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) zamówień (tj. umów) polegających na realizacji usług w zakresie działań informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić nie mniej niż po 20 000,00 zł każda). Zadanie 3 - Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie (zakończenie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 (dwóch) zamówień (tj. umów) polegających na realizacji usług w zakresie działań informacyjno - promocyjnych o wartości minimum 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każda (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić nie mniej niż po 20 000,00 zł każda). W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, niedopuszczalne jest posłużenie się tymi samymi zamówieniami dla wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu w poszczególnych zadaniach. 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: dla zadania nr 1: a) co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie dziennikarskie w zakresie opracowywania artykułów sponsorowanych; b) co najmniej 1 (jedną) osobą, która zrealizowała co najmniej dwie usługi obejmujące produkcję filmu promocyjnego lub reklamy telewizyjnej dla zadania nr 2: a) co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie dziennikarskie w zakresie opracowywania artykułów sponsorowanych, co najmniej 1 (jedną) osobą, która zrealizowała co najmniej dwie usługi obejmujące produkcję filmu promocyjnego lub reklamy telewizyjnej dla każdego z zadań. dla zadania nr 3: co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie wydruku i montażu baneru informacyjnego UWAGA! Ta sama osoba nie może być wskazana w obu zadaniach. 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca powinien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiednio: - dla zadania nr 1 na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). dla zadania nr 2 na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych). dla zadania nr 3 na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 1.5 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają przedstawić Wykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu: 1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i opisanych w pkt. 4.1.2, 4.1.3 i 4.1.4 SIWZ należy przedłożyć: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.2 SIWZ (główne usługi) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (odpowiednio - są wykonywane) wraz załączeniem dowodów dotyczących tych usług, określających, czy wykazywane usługi zostały wykonane lub odpowiednio są wykonywane należycie; 1.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.3. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 1.4 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.4. SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy). 2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy); 3./ Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.2.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt. 1 zastępuje się go dokumentem (wydanym w terminach analogicznych, jak wskazane odpowiednio w pkt. 1 powyżej) zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Oferta Wykonawcy powinna zawierać: a) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona), b) dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V SIWZ, c) wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców, Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, w zakresie wysokości wynagrodzenia, technologii lub sposobu wykonania usług, zakresu rzeczowego wykonanych usług w następujących przypadkach: a) przedłużającej się procedury przetargowej, b) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że wskazane w zastępstwie osoby będą spełniały wymagania dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób wskazane w niniejszej SIWZ, c) zmiany terminu realizacji zamówienia, w tym będącego skutkiem uprzednich zmian w Harmonogramie, d) ograniczenia zakresu usług Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodują, że realizacja Umowy lub jej części nie będzie uzasadniona z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, o ten zakres usług, który nie został wykonany i związanej z tym zmiany wysokości wynagrodzenia, e) wykonywania przez Wykonawcę zamówień dodatkowych, a mających wpływ na realizację zamówienia podstawowego. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy. Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): §w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A ( II piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. Miejsce i termin składania ofert: Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15 Termin składania ofert Atrybuty przetargów Okres związania ofertą 30 dni Kryterium wyboru oferty 100% - cena Wadium Nie jest wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Numer lokalu 102 Data otwarcia Godzina otwarcia 10:40 Data zamieszczenia ogłoszenia
poz. 907 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły zapytania:
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
w Gminie Raszyn z podziałem na zadania”
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu:
w Biuletynie Zamówień Publicznych
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2014-08-22 13:14:33 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2014-08-22 13:44:21 |
Ostatnia zmiana: | 2014-11-14 14:07:39 |
Ilość wyświetleń: | 3677 |