Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.43.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78, /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ulic
na terenie gm. Raszyn z podziałem na zadania”.

Przedmiotem zamówienia jest: „wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ulic na terenie gm. Raszyn z podziałem na zadania”

 

Zadanie 1 - przebudowa ulicy Promyka we wsi Jaworowa, gm. Raszyn; (odcinek drogi o długości 310 m – branża drogowa, sanitarna i elektryczna)

Zadanie 2 - przebudowa ulicy Żeromskiego na wschód od ul. Godebskiego w m. Raszyn 01, gm. Raszyn; (odcinek drogi o długości 131 m – branża drogowa i sanitarna

Zadanie 3 - w niżej wymienionym zakresie:

a/przebudowa ulicy Wspólnej we wsi Janki i Falenty, gm. Raszyn,   (odcinek drogi o długości 1 071 m – branża drogowa i sanitarna)

b/przebudowa ulicy Kwietniowej we wsi Wypędy, gm. Raszyn, (odcinek drogi o długości 675 m – branża drogowa i sanitarna)

c/ przebudowa ulicy Majowej we wsi Wypędy, gm. Raszyn (odcinek drogi o długości 295 m – branża drogowa i sanitarna)

Zadanie 4 - przebudowa ulicy Wypoczynkowej we wsi Rybie , gm. Raszyn, (odcinek drogi o długości 150 m – branża drogowa i sanitarna)

Zadanie 5 - przebudowa ulicy Parlamentarnej we wsi Dawidy Bankowe, gm. Raszyn (odcinek drogi o długości 108 m – branża drogowa i sanitarna)

 

W zakresie każdego z zadań jest opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów oraz uzyskaniem zaświadczeń o braku sprzeciwu w zakresie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenia na budowę.

 

Szczegółowy zakres prac w zakresie każdego z zadań określony został w załączniku A do SIWZ – „Opisie przedmiotu zamówienia”

 GWARANCJA

-Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy, nie krócej jednak niż do dnia odbioru końcowego wykonania inwestycji.

- Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne dzieła, zaś za wady obiektu wykonanego na podstawie jego dokumentacji, ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą według Kodeksu cywilnego.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.00.00-7

ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH na jedno wybrane lub kilka wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

od daty podpisania umowy do 2 grudnia 2015 (dla każdego z zadań)

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej, odpowiednio:

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub budowy dróg o wartości zamówienia, co najmniej 15 000,00 zł brutto (piętnaście tysięcy złoty) każda w przypadku składania oferty na zadanie (część) nr 1,

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub budowy dróg o wartości zamówienia, co najmniej 10 000,00 zł brutto (piętnaście tysięcy złoty) każda w przypadku składania oferty na zadanie (część) nr 2,4,5,

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub budowy dróg o wartości zamówienia, co najmniej 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złoty) każda w przypadku składania oferty na zadanie (część) nr 3,

1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówieni.,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

- co najmniej 2 osobami (projektujący i sprawdzający), posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późn. zm/ w każdej z następujących specjalności: drogowej – w przypadku składania oferty na zadania ( część) nr 1,2,3,4,5, - instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych– w przypadku składania oferty na zadania (część) nr 1,2,3,4,5, - instalacyjnej w zakresie: sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – w przypadku składania oferty na zadania (część) nr 1.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – dysponowanie potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

1.5      O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz głównych usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie;

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.6 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

4/Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 6.2.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),

4.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 6.4.1 ppkt. a),  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

4.3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4.4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty (oryginał),

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona),

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia w takim przypadku wykazu usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania usług przez Podwykonawców.

e) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany danych, na podstawie, których Wykonawca wykonuje opracowanie, uniemożliwiającej dotrzymania terminu określonego w §2 ust.1 lub 2 wzoru umowy, jak również w przypadku zwłoki w uzyskaniu decyzji administracyjnych lub zaświadczeń na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności zwłoki w uzyskaniu wymaganych opinii, czy uzgodnień.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

10-09-2014 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Cena 100%

Wadium

700,00 zł (słownie: siedemset złotych) – dotyczy zadania nr 1,

500,00 zł (słownie: pięćset złotych) – dotyczy zadania nr 2,

5 000, 00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) – dotyczy zadania nr 3,

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w zakresie zadania nr 4 i 5.

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

10-09-2014 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

28-08-2014 r.

 

Plik do pobrania: