Znak sprawy IR.271/B.67.4.121 .2014.MJS                                                                Raszyn, 10.09.2014 r.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z  2013 r. poz. 907 ze zm/

 

I. Zamawiający:  Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Wykonanie robót remontowych w Przedszkolu Pod Topolą” w Raszynie ul. Godebskiego 1 – remont chodników i wjazdu, oraz wymiana orynnowania.

II. Opis przedmiotu zamówienia w podziale na zadania :

      1. Remont chodników i wjazdu

Rozebranie chodnika i wjazdu zgodnie z planem sytuacyjnym (zał. nr 5). Zamawiający zwraca uwagę iż chodnik betonowy posiada zgodnie z odkrywką gr

Wokół budynku i wjazdu należy wbudować obrzeża 8x30 szare, długość 89 m, w miejscu po rozbiórce wjazdu i chodnika na powierzchni 61,4 m2 należy ułożyć kostkę szarą Holland gr 8 cm. na posypce cementowo-piaskowej gr 4 cm, podbudowie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,4 gr. 15 cm i warstwie odcinającej z piasku gr 10 cm. Na istniejącym chodniku betonowym pow. 65 m2 należy ułożyć kostkę Holland szarą gr 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr 10 cm, aby wyrównać nierówności  i nadać odpowiednie spadki. Wokół okienka piwnicznego i sześciu kratek wentylacyjnych należy ustawić palisadę wysok 60 cm (musi wystawać 20 cm powyżej chodnika). W kostce betonowej wbudować cztery prefabrykowane elementy (o dł. 2,5 +2,5 +1,5+ 5,5 m) dla odwodnienia liniowego od rur spustowych do rowów chłonnych. Rowy należy wykonać ze żwiru płukanego o uziarnieniu 16-31,5 mm.

Całość robót  należy wykonać tak aby nie kolidowały z pracą przedszkola.

Wykonawca w celu dokonania wyceny robót powinien dokonać wizji lokalnej.  

       2.   Wymiana orynnowania

 W ramach zadania należy zdemontować rynny, rury spustowe i pas nadrynnowy, oraz wykonać nowy pas nadrynnowy z blachy powlekanej, zamontować rynny i rury spustowe z PCV w kolorze brązowym. Długości i przekroje opisano w przedmiarze.

Całość robót  należy wykonać tak, aby nie kolidowały z pracą przedszkola.

Wykonawca w celu dokonania wyceny robót powinien dokonać wizji lokalnej.

Wykonawca składa na każde zadanie oddzielną ofertę.

1.      Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV – 45111000-8, 45233261-6, 4561320-3

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

4.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

5.      Realizacja : 3 tygodnie od podpisania umowy.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy –
wg załączonego wzoru formularza ofertowego.

2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy)

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Maria Jasik-Sikorska pod nr tel. 701-78-62 Faks: 701-77-78  e-mail: msikorska@raszyn.pl, lub Pan Bolesław Sanecki pod nr tel.701-78-76  e-mail: bsanecki@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-15

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15,  w terminie do dnia 16.09.2014 godz. 15 30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wykonanie robót remontowych w Przedszkolu Pod Topolą w Raszynie przy ul. Godebskiego –remont chodników i wjazdu, oraz wymianana orynnowania” NIE OTWIERAĆ PRZED  16.09.2014r.”,  

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

2.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

3.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

4.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:.

1.      Formularz ofertowy

2.      Umowa

3.      Przedmiar-remont chodników i wjazdu

4.      Przedmiar – wymiana orynnowania

5.      Plan sytuacyjny