Raszyn, dnia  18.11.2014r.        

Znak sprawy: OŚGK.271.44.2014.BL 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych w ramach doposażenia Parku Jordanowskiego przy ul. Wybickiego w Raszynie ”.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 2 szt. urządzeń zabawowych w ramach doposażenia Parku Jordanowskiego przy ul. Wybickiego w Raszynie w urządzenia dla dzieci –w ramach Funduszy Sołeckich –Osiedle Raszyn II. 

 

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem urządzenia zabawowego:

      

1)  Bujak quad

 

Dane materiałowo - konstrukcyjne:

- Bujak przeznaczony dla jednego dziecka, w pozycji siedzącej,

- Konstrukcja profili stalowych ocynkowanych, malowanych proszkowo,

- Elementy nośne wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo lub galwanizowanej, malowane

   proszkowo lub nierdzewnej,

- Przeguby metalowo-gumowe,

- Elementy płytowe z płyt HDPE, frezowane,

- Elementy wykończające z tworzyw sztucznych,

- Wymiary urządzenia min.

- Max. wysokość upadkowa 0,65 m.

 

2) Bujak bez oparcia stylizowany na zwierzęta

 

Dane materiałowo - konstrukcyjne:

- Bujak przeznaczony dla jednego dziecka, w pozycji siedzącej,

- Siedzisko bez oparcia

- Elementy nośne wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo lub galwanizowanej, malowane  

   proszkowo lub nierdzewnej,

- Sprężyna stalowa,

- Elementy płytowe z płyt HDPE, frezowane,

- Elementy wykończające z tworzyw sztucznych,

- Wymiary urządzenia min. 90 cm x 35 cm,

- Max. wysokość swobodnego upadku 0,65m.

 

Wspólne dane dotyczące urządzeń zabawowych:

 

 1. Prace związane z montażem urządzeń zabawowych należy wykonać zgodnie z instrukcją producenta urządzeń.

2. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą być wyposażone w tabliczkę znamionową, która podaje informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.

3. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń dzieci.

4. Urządzenia muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi normami i posiadać wymagane certyfikaty zgodności z normami serii PN-EN – 1177:2009, PN EN 1176-1:2009, PN EN 1176-7:2009  wydane przez uprawnione instytucje.

5. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia zabawowe, niż wskazano w dokumentacji technicznej.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Przykładowych zdjęć urządzeń występujących w projekcie zagospodarowania terenu  nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Stanowią jedynie materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych, pod warunkiem zachowania odpowiednich funkcji urządzeń    i odpowiednich wymogów materialnych.

 

Zakazuje się wykorzystywania projektu w części lub w całości w celach innych, niż przeprowadzenie niniejszego postępowania.

 

2.Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 37535200-9

4.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.Realizacja: od daty podpisania umowy do 19.12.2014r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – zał. nr 2,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy. 

3) Wykonawca wraz z ofertą  jest zobowiązany złożyć karty katalogowe przedstawiające zdjęcia oferowanych urządzeń zabawowych, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża.

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78,  e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „OŚGK.271.44.2014.BL - Dostawa wraz   z montażem urządzeń zabawowych w ramach doposażenia Parku Jordanowskiego przy ul. Wybickiego w Raszynie”. w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 24.11.2014 r. godz. 1100

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o wyborze Wykonawcy.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.