Znak sprawy OR.1.2015.PO

20 stycznia 2015 r.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 5 oraz art. 5a ustawy z dnia

o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwot, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający: Urząd Gminy Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn

tel. 22 701 77-77, faks 22 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

,,Świadczenie pomocy prawnej na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn w roku 2015”

II. Opis przedmiotu zamówienia i termin realizacji

1.      Do zadań Wykonawcy będzie należało:

Część nr 1 - świadczenie pomocy prawnej w celu zapewnienia prawidłowej działalności Urzędu Gminy Raszyn, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym: zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa cywilnego, ochrony danych osobowych, działalności organizacyjnej Urzędu, zastępstwo procesowe Gminy Raszyn przed sądami powszechnymi i administracyjnymi.

Część nr 2 – udzielanie porad prawnych dla mieszkańców Gminy Raszyn,                                   a w szczególności prowadzenia konsultacji, pisania pism procesowych i innych w zakresie prawa rodzinnego oraz problemów związanych z nadużywaniem alkoholu oraz przemocą.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na każdą z części zamówienia oddzielnie.

2.      Częstotliwość świadczenia usług:

Część nr 1 - Usługa świadczona będzie co najmniej 3 razy w tygodniu w łącznym wymiarze 17 godzin tygodniowo w siedzibie Zamawiającego – Raszyn Urząd Gminy               ul. Szkolna 2a, średnio w wymiarze 76 godzin miesięcznie w godzinach oraz dniach ustalonych z Zamawiającym  (preferowane dni tygodnia: poniedziałek, wtorek oraz piątek) z możliwością wydłużenia limitu miesięcznego w przypadku konieczności wskazanej przez Zamawiającego oraz dodatkowo w ramach zastępstwa procesowego poprzez stawiennictwo na wszystkich wyznaczonych terminach rozpraw bez względu na miejsce. W ramach świadczenia pomocy prawnej Wykonawca zapewni również kontakt drogą telefoniczną oraz drogą elektroniczną w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach pracy Urzędu Gminy Raszyn.

Część nr 2 – Usługa świadczona będzie w siedzibie GOPS w Raszynie, ul. Unii Europejskiej w każdy poniedziałek w godzinach 16.00-18.00.                                                                     

3.      Termin realizacji zamówienia – od daty zawarcia umowy (przewidywany 01.02.2015 r. do 31.12.2015 r.).

4.      Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

Część nr 1:

1)      udzielaniu porad i konsultacji prawnych,

2)      wydawaniu pisemnych i ustnych opinii prawnych,

3)      opracowywaniu i opiniowaniu umów i innych dokumentów związanych                                  z działalnością Zamawiającego,

4)      opiniowaniu specyfikacji, protokołów i druków, ogłoszeń, wniosków o wszczęcie postępowania, wyborów trybu postępowania i innych dokumentów związanych                         z udzielaniem zamówień publicznych,

5)      opracowaniu wszelkich pism procesowych,

6)      zastępstwie procesowym dotyczącym zamówień publicznych, w szczególności do występowania przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym wraz z opracowaniem wszelkich pism procesowych,

7)      wsparciu merytorycznym pracowników Zamawiającego w procesie postępowania                     o udzielenie zamówienia publicznego,

8)      zastępstwie procesowym Gminy Raszyn przed sądami powszechnymi                                       i administracyjnymi (I i II instancji), z wyłączeniem spraw wskazanych przez Zamawiającego, których zastępstwo procesowe zostało powierzone na podstawie wcześniej zawartych umów i które to umowy są kontynuowane z uwagi na zachowanie ciągłości świadczenia pomocy i znajomość sprawy, obejmującym: przygotowanie pozwu po zebraniu i otrzymaniu od Zamawiającego kompletu materiałów, ewentualnych wniosków wpadkowych w czasie postępowania takich jak np. wnioski o zwolnienie od kosztów postępowania, odpowiedzi na pozew, sprzeciwów, zarzutów i innych środków zaskarżenia, udział w rozprawach, przygotowywanie w toku postępowania pism procesowych i stanowiska końcowego oraz przygotowanie i wnoszenie w toku postępowania zażaleń na wydane przez Sąd postanowienia.

Część nr 2:

udzielanie porad prawnych dla mieszkańców Gminy Raszyn, a  w szczególności: prowadzenie konsultacji, pisanie pism procesowych i innych w zakresie prawa rodzinnego oraz problemów związanych z nadużywaniem alkoholu oraz przemocą.

5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

6. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8

7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:

w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia:

1) posiadają wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonywał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu pomocy prawnej w zakresie: zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa cywilnego, ochrony danych osobowych, działalności organizacyjnej jednostki, zastępstwa procesowego, (cały wskazany zakres dziedzin w ramach jednej umowy) dla jednostek oraz podmiotów,                    o których mowa w art. 3 ustawy Pzp, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto przy czym usługa ta trwała lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.

 

 w przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia:

1) posiadają wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonywał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu pomocy prawnej w zakresie udzielania porad prawnych dla osób fizycznych, o wartości nie mniejszej niż             10 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie.

 

w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia:

2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje dwoma osobami, których kwalifikacje               i doświadczenie zawodowe spełnia co najmniej poniższe wymagania:

a)      posiadające tytuł adwokata lub radcy prawnego i są uprawnione
do świadczenia pomocy prawnej na podstawie ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.) lub ustawy z dnia 26 maja       1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), lub ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069 z późn. zm.),

b)     każda z w/w wskazanych osób posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek z zakresu sektora finansów publicznych,

c)      każda z w/w wskazanych osób posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej z zakresu zamówień publicznych, w tym co najmniej w zakresie obsługi prawnej co najmniej 5 postępowań, których przedmiotem była budowa lub rozbudowa lub modernizacja obiektów użyteczności publicznej takich jak: przedszkola, szkoły, żłobki, obiekty służby zdrowia, obiekty instytucji kultury, obiekty sportowe o wartości zamówienia wynoszącej co najmniej 5.000.000 zł. obejmującą co najmniej: sprawdzenie            i parafowanie SIWZ, opiniowanie rozstrzygnięcia postępowania, weryfikację dokumentacji postępowania, parafowanie umowy i zastępstwie procesowym Zamawiającego przed KIO w co najmniej 5 sprawach, których przedmiotem była: budowa lub rozbudowa lub modernizacja obiektów użyteczności publicznej takich jak: przedszkola, szkoły, żłobki, obiekty służby zdrowia, obiekty instytucji kultury, obiekty sportowe, gospodarowanie odpadami, utrzymanie czystości.

d)     każda z w/w wskazanych osób posiada doświadczenie w zastępstwie procesowym z zakresu spraw, których przedmiotem było: zasiedzenie nieruchomości, żądanie zapłaty powyżej kwoty 2.000.000 zł. 

 

w przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia:

2) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje jedną osobą, której kwalifikacje                       i doświadczenie zawodowe spełnia co najmniej poniższe wymagania:

a)      posiadająca tytuł adwokata lub radcy prawnego i jest uprawniona
do świadczenia pomocy prawnej na podstawie ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65 z późn. zm.) lub ustawy z dnia 26 maja       1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), lub ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069 z późn. zm.),

b)     posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek z zakresu sektora finansów publicznych,

c)      posiada doświadczenie w udzielaniu porad prawnych dla osób fizycznych z zakresu prawa rodzinnego oraz problemów związanych z nadużywaniem alkoholu oraz przemocą                   w otwartych punktach konsultacyjnych lub ośrodkach pomocy społecznej,

 

3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych).

 

2.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

3) Wykaz wykonanych zamówień, dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru załączonego do niniejszego zapytania stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,

4) Wykaz osób, które będą świadczyć pomocy prawną w ramach zamówienia z podaniem informacji dotyczących posiadanych kwalifikacji oraz doświadczenia oraz kopią wpisu na listę radców prawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst. jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 637 z późn. zm.) lub adwokatów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 635 z późn. zm.), w którym to wykazie Wykonawca zobowiązany jest do wskazania wyłącznie dwóch osób dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i dla potrzeb oceny w ramach kryteriów oceny ofert. Wskazane osoby w wykazie będą wyłącznymi osobami świadczącymi pomoc prawną dla Zamawiającego - wg wzoru załączonego do niniejszego zapytania stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

5) Opłacona Polisa OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych).

Jeżeli z treści dokumentu polisy nie będzie wynikał fakt jej opłacenia, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykazania tego w inny sposób np. poprzez złożenie dowodu opłaty składek/(ki) przedmiotowej polisy.

6) Opis koncepcji świadczenia usług przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zawierający wskazania sposobu organizacji pomocy prawnej, koordynacji, kontaktów, sposobów załatwiania spraw itp. celem weryfikacji zgodności świadczenia pomocy prawnej z opisem przedmiotu zamówienia i zasadami wymaganymi przez Zamawiającego.

Zamawiający w przypadku wątpliwości lub nie załączenia lub załączenia nieprawidłowych dokumentów będzie wzywał Wykonawców do uzupełnienia dokumentów we wskazanym przez siebie terminie (Zamawiający odstąpi od wezwania w przypadku gdy z treści dokumentu w sposób oczywisty wynikać będzie niespełnienie warunków udziału w postępowaniu). W przypadku nie uzupełnienia lub uzupełnienia nieprawidłowych dokumentów oferta wykonawcy nie będzie rozpatrywana. Oferta Wykonawcy nie będzie rozpatrywana również w przypadku niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia.  

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Oferta obejmie całość przedmiotu zamówienia i musi być sporządzona w oparciu o niniejszą zapytanie.

5.      Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej alternatywę spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.

6.      Oferta (formularz cenowo – ofertowy) musi spełniać następujące wymogi:

   1) oferta ma być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem pod rygorem jej nieważności;

2) oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane;

3) formularz oferty oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane na każdej zapisanej stronie przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy (podpis i pieczątką imienną lub czytelny podpis), zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy;

 4) upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy należy dołączyć do oferty w formie oryginału, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub załączonych dokumentów,

a)      w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

b)      w przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” przez mocodawcę lub notarialnie.

5)      wszystkie strony oferty, w kolejności wskazanej w formularzu ofertowym, mają być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości zmiany zawartości oferty;

6)      zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane kolejnymi numerami,

7)      wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

8) wszelkie miejsca wymagające wypełnienia lub skreślenia należy skreślić lub wypełnić poprzez wpisanie cyfry lub słowa. Nie wstawienie żadnego znaku, pozostawienie pustego  miejsca lub nie wykreślenie skutkować  będzie  odrzuceniem oferty.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest P. Dorota Czajkowska lub P. Petronela Owczarz.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

złożyć w siedzibie Zamawiającego :ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: ,,Świadczenie usług prawnych na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn w roku 2015” NIE OTWIERAĆ PRZED 22-01-2015 r. godz. 11:30 w terminie do dnia 22-01-2015 r., godz. 11:00.

VII. Kryteria oceny ofert

Spośród złożonych ofert, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, stosując następujące kryteria oceny ofert dla części nr 1:

Kryterium nr 1 - Cena oferty – 60%

Kryterium nr 2 - Doświadczenie i kwalifikacje osób które będą świadczyły pomoc prawną – 35%

Kryterium nr 3 - Ubezpieczenie OC – 5%.

Sposób oceny kryterium nr 1:

 

            C min      

             C n

 

  gdzie:

P     -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „n”,

 

Cmin  -   najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców,

 

Cn    -  cena zaproponowana przez Wykonawcę „n”,

 

Sposób oceny kryterium nr 2:

 

             D n      

            W2  =                  x  100 pkt. x 35 %

             D max

  gdzie:

W2    -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Dmax  -   najwyższa liczba punktów uzyskanych wśród złożonych ofert,

 

Dn    -  liczba punktów uzyskanych u Wykonawcy „badanego”.

 

Podkryteria w ramach których przyznawana będzie punktacja za posiadanie doświadczenia przez wskazane przez Wykonawcę wyłącznie dwie osoby do realizacji zamówienia na podstawie załączonego do oferty wykazu osób. Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca zobowiązany jest do wskazania wyłącznie dwóch (nie więcej) osób na potwierdzenie spełnienia warunków i w celu oceny w ramach kryteriów oceny ofert, które jednocześnie będą osobami świadczącymi pomoc prawną na rzecz Zamawiającego (w siedzibie i w ramach zastępstwa procesowego):

- występowanie w charakterze ustanowionego przez Zamawiającego pełnomocnika procesowego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądem powszechnym w sprawach z zakresu zamówień publicznych – za każde pozytywne orzeczenie na rzecz reprezentowanej strony - 1 pkt,

(okres poddany ocenie 10 lat przed upływem terminu składania ofert)

- obsługa prawna jednostek sektora finansów publicznych – za każdy pełny rok obsługi jednostki - 1 pkt (okres poddany ocenie 20 lat przed upływem terminu składania ofert)

- obsługa prawna jednostek sektora finansów publicznych - za każdą jednostkę 1 pkt (okres poddany ocenie 20 lat przed upływem terminu składania ofert)

- obsługa prawna jednostki samorządu terytorialnego - gmina przez minimum 12 miesięcy                   w pełnym zakresie, tj. z zakresu prawa cywilnego, zamówień publicznych, finansów publicznych, ochrony danych osobowych - za każdą jednostkę – 1 pkt (okres poddany ocenie 10 lat przed upływem terminu składania ofert).

- liczba postępowań, których przedmiotem była budowa lub rozbudowa lub modernizacja obiektów użyteczności publicznej takich jak: przedszkola, szkoły, żłobki, obiekty służby zdrowia, obiekty instytucji kultury, obiekty sportowe o wartości zamówienia wynoszącej co najmniej 2.000.000 zł. w ramach których osoba świadczyła pomoc prawną obejmującą co najmniej: sprawdzenie i parafowanie SIWZ, opiniowanie rozstrzygnięcia postępowania, weryfikację dokumentacji postępowania, parafowanie umowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy wyjaśnień oraz uzupełnienia dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie o którym mowa powyżej.

Sposób oceny kryterium nr 3:

 

             P n      

            W3  =                  x  100 pkt. x 5 %

             P max

  gdzie:

W2    -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Dmax  -   najwyższa wysokość sumy ubezpieczenia OC wśród złożonych ofert,

 

Dn    -    suma ubezpieczenia OC Wykonawcy „badanego”.

Spośród złożonych ofert, Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, stosując następujące kryteria oceny ofert dla części nr 2:

Kryterium - Cena oferty – 100%

            C min      

P1 =                  x  100 pkt. x 100 %

             C n

 

  gdzie:

P     -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „n”,

 

Cmin  -   najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców,

 

Cn    -  cena zaproponowana przez Wykonawcę „n”,

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia w danej części.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą w wysokości miesięcznego ryczałtu – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane ze świadczeniem usługi.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy- zał. nr 1

2.      Wzór umowy- zał. nr 2

3.      Wzór wykazu osób – zał. nr 3

4.      Wzór wykazu zamówień zał. nr 4

 

ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                                   …..………………………………..
                                                                                                                     
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie