Raszyn, dnia  09.03.2015r.                                                                                                                               

Znak sprawy: OŚGK.271.8.2015.BL                                                        

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający:  Gmina  Raszyn

Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-78

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów w Sołectwach: Dawidy, Jaworowa I oraz Raszyn I na terenie Gminy Raszyn”

 

  II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfikacja głównych wymagań na:

Zadanie 1.

Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu części działki nr ew. 91 położonej  w obrębie 0001 Dawidy,  gm. Raszyn - w ramach funduszu sołeckiego – Sołectwo Dawidy  wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym        uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub  zaświadczenia o braku  sprzeciwu do      zgłoszenia budowy obiektów niewymagających pozwolenia na budowę.

  Zakres opracowania projektowego obejmuje wykonanie:

1)      projektu koncepcji zagospodarowania terenu, w tym rozmieszczenie zaproponowanych urządzeń – do uzgodnienia przed wykonaniem projektu z Zamawiającym) - 2 egz.

2)      projektu zagospodarowania terenu  zawierającego część opisową i rysunkową -  4 egz.

3)      projektu wykonawczego ( rysunki, opis ) sposobu wykonania nawierzchni i montażu urządzeń - 4 egz.

4)      kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.

5)      przedmiaru robót - 2 egz.

6)      specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.

7)      projektu zagospodarowania terenu  w wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego -1 egz.

Zadanie 2.

Opracowanie dokumentacji projektowej placu zabaw przy Ognisku Wychowawczym w Jaworowej na terenie części działki nr ew. 143 położonej w Obrębie 0001 Jaworowa w ramach funduszu sołeckiego - Sołectwo Jaworowa I wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku  sprzeciwu  do  zgłoszenia budowy obiektów niewymagających pozwolenia na budowę.

Zakres opracowania projektowego obejmuje wykonanie:

1)      projektu koncepcji zagospodarowania terenu, w tym inwentaryzację oraz ocenę istniejących urządzeń zabawowych, rozmieszczenie zaproponowanych urządzeń – do uzgodnienia przed wykonaniem projektu z Zamawiającym -  2 egz.

2)      projektu zagospodarowania terenu  zawierającego część opisową i rysunkową       -  4 egz.

3)      projektu wykonawczego (rysunki, opis) sposobu wykonania nawierzchni i montażu urządzeń - 4 egz.

4)      kosztorysu inwestorskiego- 2 egz.

5)      przedmiaru robót - 2 egz.

6)      specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.

7)      projektu zagospodarowania terenu w wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego. - 1 egz.

 

Zadanie 3.

Opracowanie dokumentacji projektowej placu zabaw na terenie działek nr  ew.690 i 691    położonych  w Obrębie Raszyn I - w ramach funduszu sołeckiego – Sołectwo Osiedle       Raszyn I  raz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym  uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub  zaświadczenia o braku  sprzeciwu do zgłoszenia budowy obiektów niewymagających  pozwolenia na budowę.

Zakres opracowania projektowego obejmuje wykonanie:

1)      projektu koncepcji zagospodarowania terenu, w tym inwentaryzację oraz ocenę istniejących urządzeń zabawowych, rozmieszczenie zaproponowanych urządzeń – do uzgodnienia przed wykonaniem projektu z Zamawiającym - 2 egz.

2)      projektu zagospodarowania terenu  zawierającego część opisową i rysunkową -  4 egz.

3)      projektu wykonawczego ( rysunki, opis ) sposobu wykonania nawierzchni i montażu urządzeń - 4 egz.

4)      kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.

5)      przedmiaru robót - 2 egz.

6)      specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz.

 7)  projektu zagospodarowania terenu  w wersji elektronicznej na płycie CD – bez kosztorysu inwestorskiego -1 egz.

 

Ilość, materiał i rodzaj urządzeń będzie uzgodniony w trakcie realizacji projektów.

Wszystkie uzgodnienia i materiały niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej w tym aktualne mapy do celów projektowych należy uzyskać we własnym zakresie.

W/w dokumentacja winna być wykonana na podstawie:

1) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i form projektu budowlanego ( Dz. U. z 2012 r., poz. 462, z póź. zm),

2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia

3) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129).

Wykonawca winien wykazać, że dla wykonania zamówienia dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie architektonicznym, posiadającą zaświadczenie z izby samorządu zawodowego.

2.Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 71220000-6.

4.Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.Realizacja: od daty podpisania umowy do 15.06.2015r.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – zał. nr 2,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy. 

3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu ich uprawnień – zał. nr 3

2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Bożena Leczkowska  pod nr tel. (22) 701-79-15, Faks (22) 701 77 78, e-mail: bleczkowska@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek-piątek w godz. 10-14

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OŚGK.271.8.2015.BL - Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów w Sołectwach: Dawidy, Jaworowa I oraz Raszyn I na terenie Gminy Raszyn   w siedzibie Zamawiającego : Raszyn, ul. Szkolna 2a,  w Kancelarii, pok. nr 15 w terminie do dnia 23.03.2015. r. godz. 1100

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informację o wyborze Wykonawcy.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.