obrazek

Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.1.12.2015.DC

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.

Przedmiot zamówienia publicznego

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych
w ramach projektów: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn oraz Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn- Faza IV
z podziałem na zadania

Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych
w ramach projektów: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn oraz Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn- Faza IV, z podziałem na zadania
tj.:

- zadanie 1 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn tj.:

a) Kontraktu nr W.2.2.7Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Laszczki i Sekocin Nowy”

b) Kontraktu nr W.2.3.3Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Słomin”

 Opis przedmiotu zamówienia na zadanie 1 zawiera załącznik A1,

- zadanie 2 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – Faza IV. tj.:

a)       „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci gazowej, w miejscowościach Dawidy i Dawidy Bankowe: ul. Salamonowska, Kwiatów Polnych, Lilii Wodnych, sięgacz Miklaszewskiego, w ramach kontraktu 5

b)      „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy Mszczonowskiej w miejscowości Janki, w ramach kontraktu 2

Opis przedmiotu zamówienia na zadanie 2 zawiera załącznik A2.

- zadanie 3 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn tj.:

a)      Budowa  sieci kanalizacji sanitarnej w wsi Laszczki - Kontrakt W.2.3.4

b)      Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Rzemieślniczej w wsi Falenty Nowe - Kontrakt W.2.3.5

Opis przedmiotu zamówienia na zadanie 3 zawiera załącznik A3

 

Zadania realizowane jest w ramach projektu pn „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej
w Gminie Raszyn – Faza IV”, dofinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wobec powyższego kontrakt będzie realizowany
i rozliczany w rygorach kontraktów realizowanych z funduszy unijnych.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.52.00.00

Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych – na jedno wybrane zadanie lub kilka wybranych zadań

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% wartości zamówienia dla każdego z zadań przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

30-09-2015 r. – dla każdego z zadań

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zadanie 1 - odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienia (tj. umowy) o wartości minimum 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) brutto (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić 30 000 zł), którego przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno – ściekowej.

Zadanie 2 -odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienia (tj. umowy) o wartości minimum 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wartość wykonanych usług musi wynosić 50 000 zł), którego przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno – ściekowej.

Zadanie 3 - odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanie, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 zamówienia (tj. umowy) o wartości minimum 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych- wartość wykonanych usług musi wynosić 60 000 zł), którego przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno – ściekowej.

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, niedopuszczalne jest posłużenie się tymi samymi zamówieniami dla wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu w poszczególnych zadaniach.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: Specjalista nr 1 – Inżynier rezydent - co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań: - posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodno – kanalizacyjnych i posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu stanowiska kierowniczego tj. kierowaniu grupą pracowników; Specjalista nr 2 - Inspektor nadzoru co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań - posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń i posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w w/w specjalności; Specjalista nr 3: Inspektor nadzoru – specjalista w zakresie robót elektrycznych - co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w w/w specjalności; Specjalista nr 4: Inspektor nadzoru – specjalista w zakresie robót drogowych - co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w w/w specjalności; e)  Specjalista nr 5: Specjalista ds. obmiarów i rozliczeń - co najmniej 1 (jedna) osoba dla każdego z zadań posiadająca nie mniej niż 3 letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku do spraw rozliczeń przy rozliczaniu co najmniej 2 inwestycji budowlanych o wartości robót min. 2.000.000 zł każda.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a) Wykonawca powinien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiednio na kwotę nie mniejszą niż:

 Zadanie 1 - 30 000,00 zł – (trzydzieści tysięcy złotych), Zadanie 2 - 50 000,00 zł – (pięćdziesiąt tysięcy złotych), Zadanie 3 - 70 000,00 zł – (siedemdziesiąt tysięcy złotych),

b) Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia odpowiednio: Zadanie 1 - 55 000,00 zł – (pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych), Zadanie 2 - 80 000,00 zł – (osiemdziesiąt tysięcy złotych), Zadanie 3 - 80 000,00 zł – (osiemdziesiąt  tysięcy złotych),

UWAGA:

- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają przedstawić Wykonawcy w celu wykazania  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu:

W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i opisanych w pkt. 4.1.2, 4.1.3 i 4.1.4 SIWZ należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonywanych głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.2 SIWZ (główne usługi) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (odpowiednio - są wykonywane) wraz załączeniem dowodów dotyczących tych usług, określających, czy wykazywane usługi zostały wykonane lub odpowiednio są wykonywane należycie.

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.3. a)-e) SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

1.5 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.4. a) SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

1.6 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.4. b) SIWZ (załącznik Wykonawcy);

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

UWAGA:

- Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części lub całości zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określone w pkt. 5.2.1 - 5.2.7 SIWZ.

- W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

3./ Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007, nr 50 poz. 337 z póz. zm.) (załącznik Wykonawcy) bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2 - 5.2.4. i pkt. 5.2.6 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.5 i 5.2.7 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 pkt. a), b), c) oraz pkt 2), zastępuje się je dokumentem (wydanym w terminach analogicznych, jak wskazane odpowiednio w pkt. 1 pkt a) – c) i 2 powyżej) zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty (oryginał)

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale V SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia - jeśli dotyczy – wykazu robót budowlanych, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót budowlanych przez Podwykonawców,

e)        informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.

Warunki zmiany umowy.

Zmiana istotnych postanowień Umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadkach i na warunkach określonych poniżej:

a) zaistnienia, po zawarciu Umowy, siły wyższej.

b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy lub świadczenia Stron;

c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót;

d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem ewentualnego odstąpienia od umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Robót przed ukończeniem robót i wynikającą z tego faktu koniecznością dostosowania niniejszej Umowy (zmniejszenie zakresu prac, obniżenie wynagrodzenia) i obowiązków Wykonawcy do zaistniałej sytuacji lub koniecznością skrócenia okresu realizacji Umowy,

e) gdy konieczność zmian będzie następstwem ewentualnych aneksów do umowy o dofinansowanie dla realizacji projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn”, niezależnych od Zamawiającego.

Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:

1)  zmiana danych teleadresowych,

2)  zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).

3) Zmiana personelu zaakceptowana przez Zamawiającego

W przypadku zmiany istotnych postanowień umowy zmianie ulec może termin realizacji umowy.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, który:

1) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

2) przy wykonywaniu wcześniejszych zamówień publicznych wykazali poważne braki w odniesieniu do spełnienia istotnych wymogów tj. np. niedostarczenie produktu lub niewykonanie zamówienia lub dostarczenie zamówienia ze znaczącymi wadami produktu lub świadczonej usługi, które spowodowały ich niezdatność do użytku zgodnie z przeznaczeniem, lub niewłaściwe zachowanie poddające w poważną wątpliwość wiarygodność Wykonawcy.

3) Zamawiający nie wykluczy Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

20-05-2015 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

60 dni

Kryterium wyboru oferty

Kryterium cena – 95%

      Kryterium częstotliwość kontroli dokonywanych w miesiącu na terenie budowy – 5%

Wadium

Zadanie 1 – 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych)

Zadanie 2 – 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych)

Zadanie 3 – 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

Sala Konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

20-05-2015 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data przesłania ogłoszenia do
Urzędu Publikacji Unii Europejskie

03-04-2015 r.

Data zamieszczenia ogłoszenia
na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego

_08-04-2015 r. __