Znak sprawy IR.271/B. 3.8.1.2015.BS......                                             Raszyn dnia  08.04.2015 r.

pieczęć komórki organizacyjnej

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a

tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie: „Remontu chodnika przy budynku Przedszkola w Sękocinie, ul. Sękocińska

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań została określona w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1). Zamówienie obejmuje wykonanie robót remontowych w następującym zakresie:

a.       Rozebranie starego chodnika betonowego grubości około 15 cm6,76 m3,

b.      Rozebranie starego betonowego podestu przed wejściem do budynku oraz betonu wokół wpustu ściekowego grubości około 20 cm1,25 m3,

c.       Rozebranie starego chodnika z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej – 10,12 m2,

d.      Rozebranie starych obrzeży chodnikowych betonowych – 9,85 m,

e.       Wywiezienie gruzu i pozostałych materiałów z rozbiórki – 10,31 m3,

f.        Korytowanie pod nowe warstwy chodnika, podestu przed wejściem do budynku i obrzeża chodnikowe z wywiezieniem gruntu na zwałkę – 3,62 m3,

g.       Wykonanie podbudowy betonowej grubości 10 cm z betonu C 8/10 (z dylatacją) – 55,16 m2,

h.       Wykonanie podbudowy betonowej grubości 15 cm z betonu C 8/10 (z dylatacją) – 6,71 m2,

i.         Ustawienie nowych obrzeży chodnikowych betonowych o wymiarach 20 x 6 cm, koloru czerwonego – 66,05 m,

j.        Ustawienie nowych obrzeży chodnikowych betonowych o wymiarach 30 x 8 cm, koloru czerwonego – 9,0 m,

k.      Wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm, typu Holand, kolor czerwony, na podsypce cementowo – piaskowej grubości 4 cm59,92 m2,

l.         Wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, typu Holand, kolor czerwony, na podsypce cementowo – piaskowej grubości 4 cm1,95 m2,

m.     Przełożenie fragmentów starego chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cemontowo – piaskowej z jej wymianą – 10 m2,

n.       Demontaż, oczyszczenie i ponowny montaż wpustu ściekowego żeliwnego z regulacją wysokości i oczyszczeniem studni chłonnej – 1 kpl.,

o.      Ułożenie kompletnego odwodnienia liniowego typu ACO (minimalna szerokość korytka 15 cm, ruszt żeliwny, dekiel zamykający z jednej strony)– przy rurze spustowej – 1,50 m.

 

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 45453000-7.

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.      Realizacja: zgodnie z umową.

7.      Terminy wykonania: 30 dni od podpisania umowy.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

2        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 3,

2        aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się  z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:

Bolesław Sanecki, nr tel. (22) 701-78-76, fax. (22) 701-77-78, tel. kom. 514 039 501, e-mail: bsanecki@raszyn.pl.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: poniedziałek - piątek w godz. 8 - 14.

 

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 22. 04.2015 r. do godz. 12:00, w siedzibie Zamawiającego: 05 – 090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Oferta na wykonanie: „Remontu chodnika przy budynku Przedszkola w Sękocinie, ul. Sękocińska 20”

NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem 22. 04.2015r.  godz. 12:00

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc                po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą  w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach.

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1
  2. Wzór umowy – zał. nr 2,
  3. Wzór Formularza ofertowo-cenowego – zał. nr 3 (załącznik do wypełnienia),
  4. Dokumentacja fotograficzna – zał. nr 4.

 

ZATWIERDZIŁ:

 

 

                                                                                                   …..…………………………………………
                                                                                      
                               (data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)