Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a,  05-090 Raszyn

Tel 22 701-77-42  faks 22 701-77-78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  Remont części dachu wraz z robotami dodatkowymi oraz uszczelnieniem i naprawą pasa odprowadzającego wodę z łącznika klatki schodowej  w budynku Urzędu Gminy Raszyn  przy ul. Szkolna 2A wraz z malowaniem zacieków na klatce schodowej”.

II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfika głównych wymagań


1. Rozbiórka pokrycia czapek i opierzenia murów ogniowych z blachy ocynkowanej - 12m2.  2. Rozbiórka pokrycia dachowego z papy (dwuwarstwowe) z odcięciem starych wyklejek z     papy do podłoża betonowego – 20 m2.

3.Demontaż po stronie lewej i prawej klatki schodowej rynny, pasa nadrynnowego i gzymsu w  celu wykonania połączenia i uszczelnienia – 2x1,5mb 4.Naprawy podłoża betonowego masą szybkotwardniejącą np. Ceresit CX-5 w celu  wyrównania powierzchni – około 30%. 5.Gruntowanie powierzchni dachu i murków ogniowych asfaltowym roztworem gruntującym  modyfikowanym np. SBS –Siplast Primier (rekomendacja ITB) - 27m2. 6.Naprawa, uszczelnienie i profilowanie spadków połączenia łącznika klatki schodowej z  bryłą budynku – 6,7 mb.

7.Wyklejenie murów ogniowych z wywinięciem na górę murka (zamknięcie dopływu wody i  brak osuwania się papy)  papą termozgrzewalną podkładową w pełni modyfikowaną SBS gr.  min 4,0 mm – 8 m2.

8.Montaż obróbki blacharskiej profilowanej zabezpieczającej dylatacje – 6,7 mb. 9.Pokrycie dachu dwuwarstwowo papą termozgrzewalną podkłądową gr. 4,0 mm oraz papą  wierzchniego krycia modyfikowaną SBS gr.min. 5,2mm np. Estradach. 10.Wyklejenie murów ogniowych z wywinięciem papą termozgrzewalną wierzchniego krycia  w pełni modyfikowaną SBS gr. 5,2 mm – 7,5  m2. 11.Połączenie starej części z nową rynien, obróbek blacharskich pasa nad i podrynnowego –    2x1,5 mb. 

12.Montaż czapek ogniomuru z blachy ocynkowanej – 10,5 mb. 13.Demontaż i montaż instalacji odgromowej. 14.Oczyszczenie powierzchni dachu oraz wywózka i utylizacja zdemontowanych elementów  papy, obróbek itp.

15. Malowanie klatki schodowej  (zacieki).

Termin wykonania – do 30 kwietnia 2015r.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej.

1.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

 

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest  Pan Dariusz Osiadacz  502 685 499.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: tj.: 8-18 poniedziałek, 8 – 16 wtorek – czwartek, 8 – 14 piątek.

VI. Miejsce składania ofert

 

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: : 05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a w terminie do dnia 23.04.2015r. do godz. 1400.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

 

1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

3.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.