Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
Tel 22 701-77-42 faks 22 701-77-78
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Remont części dachu wraz z robotami dodatkowymi oraz uszczelnieniem i naprawą pasa odprowadzającego wodę z łącznika klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Raszyn przy ul. Szkolna 2A wraz z malowaniem zacieków na klatce schodowej”.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Specyfika głównych wymagań
1. Rozbiórka pokrycia czapek i opierzenia murów ogniowych z blachy ocynkowanej - 12m2. 2. Rozbiórka pokrycia dachowego z papy (dwuwarstwowe) z odcięciem starych wyklejek z papy do podłoża betonowego – 20 m2.
3.Demontaż po stronie lewej i prawej klatki schodowej rynny, pasa nadrynnowego i gzymsu w celu wykonania połączenia i uszczelnienia – 2x1,5mb 4.Naprawy podłoża betonowego masą szybkotwardniejącą np. Ceresit CX-5 w celu wyrównania powierzchni – około 30%. 5.Gruntowanie powierzchni dachu i murków ogniowych asfaltowym roztworem gruntującym modyfikowanym np. SBS –Siplast Primier (rekomendacja ITB) - 27m2. 6.Naprawa, uszczelnienie i profilowanie spadków połączenia łącznika klatki schodowej z bryłą budynku – 6,7 mb.
7.Wyklejenie murów ogniowych z wywinięciem na górę murka (zamknięcie dopływu wody i brak osuwania się papy) papą termozgrzewalną podkładową w pełni modyfikowaną SBS gr. min 4,0 mm – 8 m2.
8.Montaż obróbki blacharskiej profilowanej zabezpieczającej dylatacje – 6,7 mb. 9.Pokrycie dachu dwuwarstwowo papą termozgrzewalną podkłądową gr. 4,0 mm oraz papą wierzchniego krycia modyfikowaną SBS gr.min. 5,2mm np. Estradach. 10.Wyklejenie murów ogniowych z wywinięciem papą termozgrzewalną wierzchniego krycia w pełni modyfikowaną SBS gr. 5,2 mm – 7,5 m2. 11.Połączenie starej części z nową rynien, obróbek blacharskich pasa nad i podrynnowego – 2x1,5 mb.
12.Montaż czapek ogniomuru z blachy ocynkowanej – 10,5 mb. 13.Demontaż i montaż instalacji odgromowej. 14.Oczyszczenie powierzchni dachu oraz wywózka i utylizacja zdemontowanych elementów papy, obróbek itp.
15. Malowanie klatki schodowej (zacieki).
Termin wykonania – do 30 kwietnia 2015r.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej.
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Dariusz Osiadacz 502 685 499.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: tj.: 8-18 poniedziałek, 8 – 16 wtorek – czwartek, 8 – 14 piątek.
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: : 05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a w terminie do dnia 23.04.2015r. do godz. 1400.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..
2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
3. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.