Raszyn,

Znak sprawy PU.270.05.2015 

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 720 12 55 w. 22, 797 00 99 62, e-mail: pelnomocnik@raszyn.pl

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: Oganizację i przeprowadzenie zajeć Sali Prób Muzycznych w Świetlicy Środowiskowej w Rybiu.

Zadanie 1- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzycznych nauki gry na gitarze dla dzieci i młodzieży z Gminy Raszyn.

Zadanie 2- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzycznych nauki gry na perkusji dla dzieci i młodzieży z Gminy Raszyn.

Zadanie 3- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzyczno wokalnych oraz nauki gry na instrumentach klawiszowych dla dzieci i młodziezy z Gminy Raszyn.

Zadanie 4- organizowanie i przeprowadzenie prób zespołów muzycznych dla młodziezy z Gminy Raszyn.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia.

1.      Specyfika głównych wymagań:

1.1. Miejsce wykonywania zadania:

-        Świetlica Środowiskowa w Rybiu, ul. Spokojna 23, 05-090 Raszyn dla zadań nr 1, 2 i 4;

-        Świetlica Środowiskowa w Rybiu, ul. Spokojna 23, 05-090 Raszyn oraz Ognisko Wychowawcze, Jaworowa, ul. Warszawska 95 dla zadania 3.

1.2. Zakres wykonywania zadania:

-        Zadanie 1- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzycznych nauki gry na gitarze dla dzieci i młodzieży z Gminy Raszyn – 11 godz. tygodniowo.

-        Zadanie 2- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzycznych nauki gry na perkusji dla dzieci i młodzieży z Gminy Raszyn – 11 godz. tygodniowo.

-        Zadanie 3- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzyczno- wokalnych oraz nauki gry na instrumentach klawiszowych dla dzieci i młodziezy z Gminy Raszyn- 14 godz. tygodniowo w tym 10 godz w Świetlicy Środowiskowej w Rybiu, oraz 4 godz. w Ognisku Wychowawczym w  Jaworowej.

-        Zadanie 4- organizowanie i przeprowadzenie prób zespołów muzycznych dla młodzieży z Gminy Raszyn.- 10 godz. tygodniowo.

      1.3. Terminy wykonywania zadania.

-        Zadanie 1- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzycznych nauki gry na gitarze dla dzieci i młodzieży z Gminy Raszyn –  poniedziałek w godz. 14oo-19oo, środa w godz. 14oo -20oo.

-        Zadanie 2- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzycznych nauki gry na perkusji dla  dzieci  i młodzieży z Gminy Raszyn –  piątek w godz. 14oo -19oo, sobota w godz. 10oo -12oo.

-        Zadanie 3- organizowanie i przeprowadzenie zajęć muzyczno wokalnych oraz nauki gry na instrumentach klawiszowych dla dzieci i młodzieży z Gminy Raszyn-wtorek w godz. 15oo -21oo, czwartek w godz. 14oo -18oo  Świetlica Środowiskowa oraz czwartek w godz. 14oo -18oo Ognisko Wychowawcze.

-        Zadanie 4- organizowanie i przeprowadzenie prób zespołów muzycznych dla młodzieży z Gminy Raszyn:

                                           a) poniedziałek w godz. 19oo-22oo,

                                           b) środa w godz. 14oo -20oo,

                                           c) sobota w godz  13oo -14oo.

2.      Zajęcia będą prowadzone dla dzieci  młodzieży  w wieku od 6 lat.

3.      Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę wskazana przez Wykonawcę, posiadającą odpowiednie umiejętności do przeprowadzenia zajęć z dziećmi tj. minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku od 6 lat

4.      Do prowadzenia zajęć Zamawiający  zapewni własne instrumenty  i przybory

5.      Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.

6.      Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń , instrumentów i sprzętu wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.

7.      Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Kierownikiem Świetlicy w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.

8.      Zamawiający upoważnia Kierownika Świetlicy do sprawowania kontroli nad prawidłowością realizacji przedmiotu umowy oraz obserwacji prowadzenia zajęć.

9.      Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez Kierownika Świetlicy na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.

10.  Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 18.12.2015 roku.

11.  W postępowaniu  mogą wziąć udział osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

12.  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:

-        mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,

-        nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

13.  Ze względu na specyfikę zamówienia Wykonawca nie może powierzyć zadań objętych zamówieniem podwykonawcom i zobowiązany jest do samodzielnego wykonania zadań objętych przedmiotem zamówienia.

14.  Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

15.  Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 92.00.00.00.

16.  Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

17.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

-        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

-        aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),

-        kwalifikacje zawodowe, certyfikaty szkoleń,

-        opis doświadczeń pracy z dziećmi,

-        opinie o pracowniku.

2.      Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub kilka wybranych zadań. W ramach zadania 4  Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub część a lub b lub c.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki Uzależnień - Beata Adamiak .

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia  zamówienia  w  godzinach  pracy Urzędu Gminy Raszyn tj.: poniedziałek  w  godz. 8oo-18oo,  wtorek - czwartek w  godz. 8oo-16oo oraz  piątek w godz. 8oo-14oo.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: pełnomocnik@raszyn.pl

w terminie do dnia  06 maja 2015r. do  godz.14oo

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.       W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej podanym kryterium i jego wagą:

Kryterium nr 1 – cena – waga 60%

Kryterium nr 2 – doświadczenie – waga 40%

 

Kryterium nr 1: cena - ocena będzie dokonywana według wzoru:

               C min      

                C n

                cena – cena łączna brutto za realizację zamówienia w danej części

  gdzie:

W1    -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Cmin  -   najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców,

 

Cn    -  cena zaproponowana przez Wykonawcę „badanego”.

 

Kryterium nr 2: doświadczenie – ocena będzie dokonywana według wzoru

               D n

W2=     ------------ x100 pkt x 40 %

                D max

  gdzie:

W2– punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Dn – liczba lat prowadzenia zajęć muzycznych dla dzieci w wieku od 6 lat dla zadania1, 2 ,3 oraz 4 przez osobę wskazaną w wykazie osób załączonym do oferty – określona przez Wykonawcę „badanego” w wykazie osób (maksymalnie 10 lat)

 

Dmax – największa liczba lat prowadzenia zajęć sportowych dla dzieci w wieku od 6  lat  przez osobę wskazaną w wykazie osób załączonym do oferty, wśród przedstawionych przez Wykonawców (maksymalnie 10 lat)

Końcowa cena oferty w danej części będzie dokonywana według wzoru:

W = W1 + W2

  gdzie:

W – suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryteriach oceny oferty

 

W1 – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryterium nr 1

 

W2 – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryterium nr 2

6.      Zamawiający unieważni postępowanie , gdy kwota brutto najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Tylko oferty kompletne, zawierające wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki zostaną dopuszczone do ocen.
  2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na uzyskanie przez oferty takiej samej liczby punktów, zamawiający wzywa oferentów którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
  3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  7. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.