Raszyn,

Znak sprawy PU.270.04.2015  

pieczęć komórki organizacyjnej

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm./

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 720 12 55 w. 22, 797 00 99 62, e-mail: pelnomocnik@raszyn.pl

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Zadanie 1- organizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowych promujących zdrowy tryb życia

w  publicznych placówkach przedszkolnych Gminy Raszyn,

Zadanie 2- zajęcia sportowe dla dzieci i młodzieży w skateparku przy Szkole Podstawowej w

Raszynie,

Zadanie 3- zajęcia sportowe dla młodzieży i dorosłych  mieszkańców gminy Raszyn w Świetlicy

Środowiskowej w Rybiu

II. Opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1.

1.      Specyfika głównych wymagań:

1.1. Miejsca i zakres wykonywania zadania:

-        Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą” w Raszynie w tym w 4 grupach przy ul. Pruszkowskiej 21 C i w 2 grupach przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie - 4 godz. tygodniowo,

-        Przedszkole w Falentach , ul. Opackiego 44, Falenty  w 3 grupach - 2 godz. tygodniowo,

-        Bajkowe  Przedszkole w  Dawidach, ul. Warszawska 210,  Dawidy  w  3 grupach - 2 godz. tygodniowo,

-        Przedszkole w Sękocinie, ul. Sękocińska 20, Sękocin Stary, w 2 grupach - 2 godz. tygodniowo,

-        Przedszkole „W Stumilowym Lesie” w  tym w 5 grupach przy ul. Lotniczej 43A w Raszynie, w 2 grupach przy ul. Spokojnej 23 w Rybiu, oraz w 2 grupach przy ul. Szkolnej 2 w Raszynie - 6 godz. tygodniowo.

-        W miesiącach lipiec i sierpień  zajęcia będą odbywały się w dyżurujących przedszkolach, we wszystkich grupach - 5 godz. tygodniowo

      1.2. Terminy wykonywania zadania.

-        Wykonawca ustali z Dyrektorem placówki terminy  w których prowadzone będą zajęcia.

-        Zajęcia będą prowadzone w ustalone dni tygodnia pomiędzy godz. 9oo a 16 oo.

-        W przypadku nie zrealizowania zajęć Dyrektor placówki, po uzgodnieniu z Wykonawcą może wyznaczyć inny termin ich przeprowadzenia.

-        Wykonawca będzie prowadził zajęcia sportowe w czasie określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 maja 2001 w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół (Dz. U. nr 61 poz. 624 ze zm. ) nie mniej ni z 30 min. dla każdej z grup.

2.      Zajęcia będą prowadzone dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat.

3.      Ilość dzieci w grupach będzie nie większa niż 25.

4.      Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę wskazana przez Wykonawcę, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć z dziećmi tj. wykształcenie wyższe z przygotowaniem sportowym oraz minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku 3-5 lat oraz umiejętność pracy z dziećmi przedszkolnymi.

5.      Do prowadzenia zajęć Wykonawca zapewni własne pomoce i przybory  oraz wykorzysta pomoce  znajdujące się w przedszkolach.

6.      Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.

7.      Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń , sprzętu i urządzeń wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.

8.      Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Dyrektorem placówki w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.

9.      Zamawiający upoważnia Dyrektorów placówek do sprawowania kontroli nad prawidłowością realizacji przedmiotu umowy oraz obserwacji prowadzenia zajęć.

10.  Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez dyrektora placówki na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.

11.  Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 roku.

12.  W postępowaniu  mogą wziąć udział osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

13.  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:

-        mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,

-        nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

14.  Ze względu na specyfikę zamówienia Wykonawca nie może powierzyć zadań objętych zamówieniem podwykonawcom i zobowiązany jest do samodzielnego wykonania zadań objętych przedmiotem zamówienia.

15.  Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

16.  Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 92.00.00.00.

17.  Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

18.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

ZADANIE 2

1.      Specyfika głównych wymagań:

1.2.  Miejsca i zakres wykonywania zadania: skatepark przy Szkole Podstawowej w Raszynie, ul. Szkolna 2.

1.3.  Terminy wykonywania zadania: od 13 kwietnia do 12 lipca oraz od 17 sierpnia do 30 października 2015r. w wymiarze 22 godz. tygodniowo.

1.      Wykonawca ustali z Dyrektorem placówki terminy  w których prowadzone będą zajęcia.

2.      Zajęcia będą prowadzone w ustalone dni tygodnia pomiędzy godz. 14oo a 20 oo.

3.      W przypadku nie zrealizowania zajęć Wykonawca nie może wyznaczyć innego terminu ich przeprowadzenia.

2.      Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę wskazana przez Wykonawcę, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć z dziećmi tj. wykształcenie wyższe z przygotowaniem sportowym oraz minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku 6-15 lat.

3.      Do prowadzenia zajęć Wykonawca zapewni własne pomoce i przybory  oraz wykorzysta pomoce  znajdujące się w Szkole.

4.      Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.

5.      Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń , sprzętu i urządzeń wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.

6.      Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Dyrektorem placówki w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.

7.      Zamawiający upoważnia Dyrektora placówek do sprawowania kontroli nad prawidłowością realizacji przedmiotu umowy.

8.      Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez dyrektora placówki na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.

9.      Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy  30 października 2015r.

10.  W postępowaniu  mogą wziąć udział osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

11.  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:

-        mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,

-        nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

12.  Ze względu na specyfikę zamówienia Wykonawca nie może powierzyć zadań objętych zamówieniem podwykonawcom i zobowiązany jest do samodzielnego wykonania zadań objętych przedmiotem zamówienia.

13.  Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

14.  Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 92.00.00.00.

15.  Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

16.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

ZADANIE 3

1. Specyfika głównych wymagań:

1.1 Miejsca i zakres wykonywania zadania: Świetlica Środowiskowa w Rybiu.

1.2.Terminy wykonywania zadania: od 13 kwietnia do 31 grudnia 2015r. z wyłączeniem lipca i sierpnia..

2.      Wykonawca ustali z Dyrektorem placówki terminy  w których prowadzone będą zajęcia.

3.   Zajęcia będą prowadzone w piątki pomiędzy godz. 16oo a 22 oo w wymiarze 4 godzin.

4.      W przypadku nie zrealizowania zajęć Wykonawca nie może wyznaczyć innego terminu ich przeprowadzenia.

5.      Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę wskazana przez Wykonawcę, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć sportowych tj. wykształcenie wyższe z przygotowaniem sportowym oraz minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z młodzieżą.

6.      Do prowadzenia zajęć Wykonawca zapewni własne pomoce i przybory  oraz wykorzysta pomoce  znajdujące się w Świetlicy.

7.      Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia.

8.      Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń , sprzętu i urządzeń wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.

9.      Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Kierownikiem Świetlicy w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.

10.  Zamawiający upoważnia Kierownika Świetlicy do sprawowania kontroli nad prawidłowością realizacji przedmiotu umowy.

11.  Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez dyrektora placówki na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.

12.  Obowiązujący termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy  19  grudnia  2015r.

13.  W postępowaniu  mogą wziąć udział osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.

14.  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:

-        mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,

-        nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

15.  Ze względu na specyfikę zamówienia Wykonawca nie może powierzyć zadań objętych zamówieniem podwykonawcom i zobowiązany jest do samodzielnego wykonania zadań objętych przedmiotem zamówienia.

16.  Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

17.  Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 92.00.00.00.

18.  Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

19.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

-        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

-        aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy),

-        kwalifikacje zawodowe, certyfikaty szkoleń,

-        opis doświadczeń pracy z dziećmi,

-        opis zajęć sportowych,

-        opinie o pracowniku.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki Uzależnień - Beata Adamiak

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon.  w  godz. 8oo-18oo, wt. - czw. w  godz. 8oo-16oo oraz pt. godz. 8oo-14oo

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail pełnomocnik@raszyn.pl

w terminie do dnia 06 maja 2015r., godz.14oo

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.       W niniejszym postępowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się niżej podanym kryterium i jego wagą:

Kryterium nr 1 – cena – waga 60%

Kryterium nr 2 – doświadczenie – waga 40%

Kryterium nr 1: cena - ocena będzie dokonywana według wzoru:

               C min      

                C n

                cena – cena łączna brutto za realizację zamówienia w danej części

  gdzie:

W1    -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Cmin  -   najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców,

 

Cn    -  cena zaproponowana przez Wykonawcę „badanego”.

Kryterium nr 2: doświadczenie – ocena będzie dokonywana według wzoru

               D n

W2=     ------------ x100 pkt x 40 %

                D max

  gdzie:

W2– punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Dn – liczba lat prowadzenia zajęć sportowych dla dzieci w wieku od 3 do 5 lat dla zadania1, od 6 do 15 lat dla zadania 2 oraz od 15 lat dla zadania 3,  przez osobę wskazaną w wykazie osób załączonym do oferty – określona przez Wykonawcę „badanego” w wykazie osób (maksymalnie 10 lat)

 

Dmax – największa liczba lat prowadzenia zajęć sportowych dla dzieci w wieku do od 3 do 15  lat  przez osobę wskazaną w wykazie osób załączonym do oferty, wśród przedstawionych przez Wykonawców (maksymalnie 10 lat)

Końcowa cena oferty w danej części będzie dokonywana według wzoru:

W = W1 + W2

  gdzie:

W – suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryteriach oceny oferty

 

W1 – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryterium nr 1

 

W2 – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę „badanego” w kryterium nr 2

6.      Zamawiający unieważni postępowanie , gdy kwota brutto najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Tylko oferty kompletne, zawierające wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki zostaną dopuszczone do ocen.

2.      Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na uzyskanie przez oferty takiej samej liczby punktów, zamawiający wzywa oferentów którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

3.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

4.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

5.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

6.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

7.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.