Raszyn, dnia 09 czerwca 2015 r.

ZP.271.1.20.2015.MŚ(3)

 

Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: „Wykonanie dokumentacji projektowej, opracowań geodezyjno-prawnych wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla rozbudowy drogi  w ciągu ulicy Złote Łany na odcinku od ul. Warszawskiej do wiaduktu nad trasą S7 w Dawidach oraz od w/w wiaduktu do ul. Kinetycznej  w Warszawie”.

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia

 

Pytanie nr 1

Zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 7 maja 2010r o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, Zamawiający powinien powiadomić na stronach UKE o zamiarze budowy/przebudowy drogi w sprawie zgłoszenia zainteresowanych stron budową kanału technologicznego. Jest to proces długotrwały, który może mieć istotne znaczenie dla terminu wykonania projektu. Czy Inwestor zrobił takie wystąpienie ?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 1.

Projektant w swoim zakresie prac projektowych ma obowiązek zapoznania się z projektem wykonanym przez GDDKiA (wiadukt w ciągu ul. Złote Łany). Jeśli kanał technologiczny został wykonany przez GDDKiA to nastąpi  jego dalsza kontynuacja w ulicy Złote Łany lub przy braku -odstąpienie od budowy kanału technologicznego na podstawie art. 39 ust.6c Ustawy o drogach publicznych. Termin wykonania prac projektowych uwzględnia powyższe procedury.

 

Pytanie nr 2

Proszę o podanie parametrów projektowanej ulicy w celu oceny i wyliczenia ilości działek do podziału jak jej projektowaną szerokość, kategorię ruchu?

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 2 .

Projektowana ulica Złote Łany powinna nawiązywać parametrami do wykonanego wiaduktu w ciągu tej ulicy. Wytyczne zawarte są w odpowiedzi na pytanie 1.

Pytanie nr 3:

Czy Inwestor może podać jaka jest liczba działek przewidzianych do podziału?

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 3.

Zamawiający przewiduje, że ilość działek do podziału to 20-25 działek. Dokładną liczbę  będzie można określić po wykonaniu koncepcji.

Pytanie nr 4:

Czy  można uzyskać dane wyjściowe do projektowania oświetlenia oraz odwodnienia ulicy ?

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 4.

Szczegółowe dane do zaprojektowania oświetlenia będą możliwe po przedstawieniu koncepcji oświetlenia ulicy (długość linii i zainstalowana moc).

Rolą projektanta będzie  dokonanie stosownego wyboru  np. na podstawie wykonanych badań gruntu oraz analizy mapy sytuacyjno-wysokościowej.

 

Pytanie nr 5:

Czy Inwestor może podać rodzaj odwodnienia, czy to ma być kanał deszczowy czy też inne rozwiązania jak studnie chłonne, rowy, systemy rozsączenia ?

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 5.

Zamawiający ustosunkuje się do propozycji projektanta  na etapie opracowania  dwóch koncepcji zgodnie z SIWZ.

Pytanie nr 6

Aktualnie istnieje odwodnienie i oświetlenie odcinka wiaduktu nad autostradą. czy Inwestor wie czy istnieje możliwość podłączenia odwodnienia lub oświetlenia ul. Złote Łany do tych instalacji?

 

 

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 6.

Nie. Jest to do ustalenia przez projektanta.

Pytanie nr 7

Czy Inwestor będzie chciał skablować istniejące kable wraz z przyłączami do budynków?

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie nr 7.

Nie

 

UWAGA

Zamawiający informuje, że powyższe pytania i odpowiedzi stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert.

 

 

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP.271.1.20.2015.MŚ

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/22/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm /.

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie dokumentacji projektowej, opracowań geodezyjno-prawnych wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) dla rozbudowy drogi  w ciągu ulicy Złote Łany na odcinku od ul. Warszawskiej do wiaduktu nad trasą S7 w Dawidach oraz od w/w wiaduktu do ul. Kinetycznej  w Warszawie”.

Zakres zamówienia obejmuje:

1.   opracowanie 2 koncepcji planu zagospodarowania terenu wraz z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych (przekroje podłużne i poprzeczne), przewidywanych podziałów nieruchomości i przedłożenie ich do akceptacji Zamawiającego;

2.   pozyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map do celów projektowych) niezbędnych do opracowania projektu budowlanego;

3.   pozyskanie aktualnych wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji-1 egz.;

4.   przygotowanie mapy w skali co najmniej 1:5000 przedstawiającej proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu;

5.   analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,

6.   mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami,

7.   pozyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań zgody na  realizację przedsięwzięcia, zgodnie z art.71 ust.2 ustawy z dnia 3.10.2008 o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenie oddziaływania na środowisko (Dz.U.2013 poz. 1235 z późn.zm.),

8.   wykonanie dokumentacji geotechnicznej-w ilości 2 egz.

9.   wykonanie niezbędnego operatu wodno-prawnego wraz z uzgodnieniem z właściwymi organami, w przypadku konieczności sporządzenia,

10.      pozyskanie pozwolenie wodnoprawnego  (jeśli jest taka potrzeba)

11.    uzyskanie aktualnych warunków technicznych na budowę/rozbudowę sieci infrastruktury towarzyszącej/sieci uzbrojenia terenu ,

12.    uzgodnienie z GDDKIA  powiązań drogowych,

13.    pozyskanie opinii komunikacyjnej z załącznikiem graficznym

14.    pozyskanie opinii ZUD ( wraz z uzgodnieniami wynikającymi z opinii ZUD),

15.    uzgodnienie z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych ,

16.    sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,

17.    uwzględnić przebudowy ogrodzeń wchodzących w wytyczony pas drogowy (jeśli będzie taka potrzeba),

18.    uwzględnić usunięcia kolizji według wytycznych zarządców i dysponentów sieci,

19.    pozostałe prace wynikające ze zmian geometrii drogi w wyniku zaproponowanych rozwiązań,

20.    opracowanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego,  zgodnie ustawą Prawo budowlane  (Dz. U. z 2013 r. poz.1409, z późn. zm), łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID  wraz z  przygotowaniem wniosku oraz z materiałami do wniosku o uzyskanie tej decyzji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z 11 marca 2013 r. ( Dz. U. 2015 poz. 460) –w ilości 5 egz.;

21.    opracowanie kompletnego projektu wielobranżowego wykonawczego- w ilości 5 egz.;

22.    opracowanie projektów   urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami kolidujących z inwestycją (projekt budowlany + projekt wykonawczy)- w ilości po 5 egz.-jeżeli wystąpią kolizje;

23.      opracowanie projektów branżowych budowlanych i wykonawczych w zakresie infrastruktury  niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (branża sanitarna, energetyczna, teletechniczna)- po 5 egz. ;

24.    opracowanie projektu stałej organizacji ruchu – w ilości 3 egz. i uzyskanie jego zatwierdzenia;

25.    opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu– w ilości 3 egz. i uzyskanie jego zatwierdzenia;

26.    przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni wraz z planem wyrębu -w ilości 2 egz.;

27.    wykonanie dokumentacji fotograficznej istniejącego pasa drogowego oraz działek niezbędnych do nabycia dla rozbudowy drogi,

28.    ustalenie z Zamawiającym danych wyjściowych do kosztorysowania (przed przystąpieniem do wykonania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich należy ustalić dane techniczne, technologiczne, organizacyjne oraz inne niezbędne do kalkulacji kosztorysowej),

29.    opracowanie przedmiarów robót  z podaniem wyliczenia  i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z projektów oraz podstaw wyceny  z podziałem na branże-zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1129)- w ilości 2 szt.;

30.    opracowanie kosztorysów inwestorskich– w ilości 2 egz.; kosztorysy inwestorskie wykonane zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),

31.    wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 2 egz.- specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1129), uwzględniające nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych  w rozporządzeniu (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz. U. UE L z 2002 r. Nr 340, poz. 1) ze zmianami wprowadzonymi rozporządzeniem Komisji (WE) nr 2013/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. (Dz. U. UE L z 2008 r. Nr 74 poz. 1) oraz rozporządzeniem Parlament Europejskiego i Rady (WE) Nr 596/2009 z dnia 18 czerwca 2009 r. (Dz. U. UE L z 2009 r. Nr 188 poz. 14).

32.    uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 10.04.2003 r o szczególnych zasadach przygotowania inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2013 poz.687),

33.    kompletna dokumentacja musi zawierać również płytę CD zawierającą całość opracowań w formie cyfrowej-wersja nieedytowalna w .pdf oraz edytowalna (.doc, .dwg , KST) – po  1 egz.

Wykonawca udziela gwarancji jakości z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy, nie krócej jednak niż do dnia odbioru końcowego  wykonanych na podstawie dokumentacji robót budowlanych.

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.20.00-1

Zamawiający NIE DOPUSZCZA składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% wartości zamówienia dla każdego z zadań przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

  Wykonanie dokumentacji  projektowej w terminie do dnia 27.01.2017 r.

Pozyskanie decyzji ZRID w imieniu Zamawiającego do dnia 27.04.2017 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej:

2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. przebudowy lub budowy dróg o wartości zamówienia, co najmniej 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy ) zł brutto każda z usług.

 

1.3     Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:

-          po 2 osoby (projektujący i sprawdzający)  posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.), w następujących specjalnościach:

a)        drogowej,

b)       instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i  kanalizacyjnych,

c)        instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom.

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym.

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz głównych usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie.

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.6 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

 

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

 

4/Dokumenty podmiotów zagranicznych:

4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 4.1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 4.3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4.4. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za ,,zgodność z oryginałem”. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

 

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   wypełniony formularz oferty (oryginał),

b)   pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

c)        dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ,

d)       Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia - jeśli dotyczy – wykazu robót budowlanych, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót budowlanych przez Podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,

e)       informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.

Warunki zmiany umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku uniemożliwiającym dotrzymania terminu określonego w § 2 ust. 1 lub 2, jak również  w przypadku opóźnienia w uzyskaniu map do celów projektowych i map podziałowych, decyzji administracyjnych lub zaświadczeń na skutek okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności a w szczególności opóźnienia  w uzyskaniu wymaganych opinii, czy uzgodnień, jak również wystąpienia przyczyn, które wystąpiły niezależnie od woli stron umowy i nie można ich było przewidzieć na etapie podpisywania umowy.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, który:

1) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

2) przy wykonywaniu wcześniejszych zamówień publicznych wykazali poważne braki w odniesieniu do spełnienia istotnych wymogów tj. np. niedostarczenie produktu lub niewykonanie zamówienia lub dostarczenie zamówienia ze znaczącymi wadami produktu lub świadczonej usługi, które spowodowały ich niezdatność do użytku zgodnie z przeznaczeniem, lub niewłaściwe zachowanie poddające w poważną wątpliwość wiarygodność Wykonawcy.

3) Zamawiający nie wykluczy Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A (II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

15-06-2015 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

30 dni

Kryterium wyboru oferty

Kryterium cena – 95%

Kryterium termin płatności– 5%

Wadium

2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

Sala Konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

15-06-2015 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia
w
Biuletynie Zamówień Publicznych

28-05-2015 r.