Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych

Raszyn, 29.05.2015r.

IR.271/B.45.8.11.2015.MJS     

 

Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nie przekraczającej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2013 r. poz 907 z późn. zm./

 

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej wymiany instalacji sanitarnych i wykonania przyłączy dla Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 2 w Raszynie.

2.  Wartość szacunkowa zamówienia:

                  netto      98 314,38 zł            23 270,23  EURO**

                                                                   brutto   120 926,69 zł           28 622,38  EURO**

 

wysokość podatku VAT 23%

3.  Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie BIP Urzędu Gminy Raszyn dnia 13.05.2015r.

4. Porównanie ofert:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25.05.2015r. do godz. 1200 wpłynęły za pośrednictwem poczty następujące oferty:

   Nr Oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł

Termin realizacji dni/tyg.

Gwarancja mies.

1.

KOLPROJEKT Biuro Projektowe Krzysztof Oleś, ul. Nowy Świat 52, 25-516 Kielce

132 000,00 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

2.

CONSTRUCTION & BUSINESS PROJECT Sp. z o.o. ul. Romana Maya 1, 61-371 Poznań

109 347,00 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

3.

COREMATIC – Jarosław Pierzchawka, ul. Lipowa 12, 44-100 Gliwice

61 746,00 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

4.

EKOBUD Projektowanie-Konsulting Marek Babicki, ul. Piwowarska 3, 54-066 Wrocław

85 977,00 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

5.

PRECYZJA mgr inż. Paweł Jabłonowski, ul. Rembielińska 20 lok. 166, 03-352 Warszawa

197 538,00 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

6.

PROHEATING Wojciech Kabaciński, ul. Grabowa 7/16, 85-601 Bydgoszcz

79 150,50 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

7.

EKOPROJEKT Sp. z o.o., Al. Krakowska 224, 02-219 Warszawa

120 909,00 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

8.

BUDUS Biuro Projektowo-Usługowe, ul. Igańska

174 660,00 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

9.

 

Biuro Inżynieryjno Projektowe BIPROJEKT Paweł Budziak, ul. Pabianicka 26/5, 04-219 Warszawa

85 977,00 zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

10.

KOWAGO-INŻYNIERIA Barbara Nejman, Osiedle Parkowe 6B, 05-462 Wiązowna

118 000,00zł

6 miesięcy od daty podpisania umowy

36 miesięcy

W załączeniu przesłane pocztą  oferty.

 

5. Wskazanie wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Z pośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

Nazwa Wykonawcy/adres: COREMATIC – Jarosław Pierzchawka, ul. Lipowa 12, 44-100 Gliwice

Cena brutto -61 746,00 zł

Termin realizacji – 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

Inne istotne elementy oferty -

Uzasadnienie wyboru:

Oferta firmy COREMATIC - Jarosław Pierzchawka z siedzibą w 44-100 Gliwice, ul. Lipowa 12  jest najkorzystniejsza pod względem ceny. Oferta spełnia wszystkie parametry określone przez Zamawiającego w zapytaniu.

Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie

1)      ……………………………… (podpis)

2)       ………………………………(podpis)

Zatwierdzam wybór wykonawcy

 

 

……………………………………….

/data,  podpis i pieczęć
kierownika  Zamawiającego/