Raszyn, dnia 06 sierpnia 2015r.

KZ. 271.18.2015.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)

 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  „ Remont dachu w budynku mieszkalnym ul. Niska 19 w Raszynie  

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.           Specyfika głównych wymagań.

 

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu wraz z przygotowaniem do ocieplenia ścian oraz remontem kominów i wymianą obróbek blacharskich w budynku  mieszkalnym  przy ul. Niskiej 19 w Raszynie polegający na:.

  1. Rozbiórce opierzenia  oraz pokrycia czapek murów ogniowych  z blachy i obróbek blacharskich – 90,50m2
  2. Rozbiórce pokrycia dachowego z papy ( około 7 warstw) – 125 m2
  3. Demontażu rynien z blachy – 12,80 m
  4. Demontażu rur spustowych – 15 mb
  5. Wymianie deskowania 50% na deski impregnowane wgłębnie.
  6. Wzmocnieniu krokwi poprzez nabicie jednostronne desek o gr. 32mm i dł. 300 cm – 14 szt.
  7. Wymianie deski wiatrowej – 12,80 mb
  8. Montażu płyty OSB gr. 18 mm na kołki rozporowe w celu poszerzenia czapki muru ogniowego pod ocieplenie ścian. (płyta ma być pomalowana od wew. strony farbą olejną.) - 27m2
  9. Zagruntowaniu ogniomurów i płyt poszerzających gruntem SBS SiplastPrimier – 45 m2
  10. Pokryciu dachu papą termozgrzewalną podkładową w pełni modyfikowaną SBS gr. min 4,6 mm       ( siła rozciągająca wzdłuż /poprzek 1100/800, giętkość – 25 stopnia C)
  11. Wyklejeniu ścian murów ogniowych, murków z wywinięciem papy na czapkę ogniomurka poszerzającą z płyty osb (papa podkładowa o parametrach powyższych) – 57,3 m2
  12. Montażu obróbek blacharskich pasa podrynnowego (gzymsu) z wywinięciem na połać dachu, pasa nadrynnowego z blachy ocynkowanej. - 13,60 m2
  13. Montażu rynien o średnicy 150 mm z blachy ocynkowanej z montażem sztucerów – 13,0 mb
  14. Pokryciu dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia modyfikowaną SBS gr. min. 5,2mm       ( siła rozciągająca wzdłuż /poprzek 800/1000, giętkość – 20 stopnia C) – 130,3 m2
  15. Wyklejeniu ścian murów ogniowych, murków z wywinięciem papy na czapkę ogniomurka poszerzającą z płyty osb z wyklejeniem kominów (papa wierzchniego krycia o parametrach powyższych) – 57,3 m2
  16. Montażu czapek murków ogniowych z blachy na felc – 42,70 m2
  17. Montażu rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej – 15,0 mb
  18. Oczyszczeniu powierzchni dachu ze demontowanych elementów oraz ich wywiezieniu i utylizacji papy.
  19.  Rozbiórce betonowych czapek kominowych – 3,0 m2
  20. Rozebraniu części kominów wolnostojących  z wymurowaniem od nowa cegłą pełną z zachowaniem otworów i wylotów kominowych odtworzeniowo -  1,8 m3
  21. Wykonaniu żelbetowych czapek kominowych z deskowaniem – 3,1 m2
  22. Uzupełnieniu tynków na kominach ponad dachem 14,2 m2
  23. Zagruntowaniu i malowaniu kominów farbą elewacyjną.
  24. Oczyszczeniu i wywózce gruzu – 2,0 m3

2.           Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 30 września 2015 roku.

3.           Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie     z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4.           Kryteria oceny ofert: cena 100%

5.           Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

6.           Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

         nr kategorii słownika 45000000-7 - Roboty budowlane

7.           Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.             O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.              posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.              dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.              posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1        Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

 

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499, fax. 22 701 77 71

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KZ.271.18.2015.DO „Remont dachu w  budynku mieszkalnym ul. Niska 19 w Raszynie należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn,
ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 25.08.2015 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane               z wykonaniem zamówienia tj. „Remont dachu w budynku mieszkalnym ul. Niska 19 w Raszynie”.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.      Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.       Wzór umowy,

2.       Formularz cenowo-ofertowy,

 

 

ZATWIERDZIŁ:

 

                                                                                                   …..………………………………………
                                                                                              
(data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie)