ZARZĄDZENIE NR 124

WÓJTA GMINY RASZYN z dnia 03 sierpnia 2015r

 

 

 

w sprawie powołania składu Komisji ds. oceny dokumentów z wyborów Prezydenta RP w archiwum zakładowym

 

Na podstawie § 15 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn wprowadzonego jako tekst jednolity Zarządzeniem Nr 20/2014 Wójta Gminy Raszyn z dnia 4 lutego 2014r. zmieniające Zarządzenie nr 188/2010 Wójta Gminy Raszyn z dnia 30.12.2010r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Raszyn w związku z Ustawą z dnia 13 listopada 2013r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz. U. z 2013 r., poz. 1488) zarządzam co następuje:

 

§i

1. Powołuję Komisję w składzie:

1.       Petronela   Owczarz   -   Kierownik   Referatu   Organizacyjnego -Przewodniczący Komisji

2.       Michał Kucharski - Kierownik Referatu Kadr i Zarządzania - Członek Komisji

3.       Krystyna Odnous - Członek Komisji

 

 

2. Zadania Komisji:

a)      posegregowanie wszystkich dokumentów  i materiałów wg. grup i objęcie ich spisem zdawczo-odbiorczym,

b)      sporządzenie spisu dokumentacji archiwalnej,

c)      sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej,

d)      sporządzenie protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej.

 

§2

Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.