Znak sprawy IR.271.11.2.2018

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm./


I. Zamawiający: Gmina  Raszyn
Adres do korespondencji:  ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 701-77-70, faks 701-77-71
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:


Zadanie I: Wykonanie nowych projektów stałej organizacji ruchu na terenie Gminy Raszyn wraz z jej wprowadzeniem.

Zadanie II: Konserwacja istniejącego oznakowania poziomego, pionowego  i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn

 

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia:
Zadanie I:
Wykonanie i zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu oraz wbudowanie na ich postawie nowego oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i wykonanie nowego oznakowania poziomego.
Zadanie II: Roboty związane z bieżącą konserwacją istniejącego oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz bieżącą konserwacją- odtworzeniem istniejącego oznakowania poziomego.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz wzór umowy (Załącznik nr  1) określający m.in. warunki realizacji zamówienia.

2. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na oba zadania.

3. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia odpowiednio dla:
        Zadania I - 01.10.2018 r.
        Zadania II - 15.12.2018 r.

4. Wzór umowy stanowi odpowiednio załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

5. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 71322000-1. 45233221-4, 45233290-8, 45233292-2

6. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca winien wykazać się spełnieniem następujących warunków:
1. Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych zamówień, określających czy zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone w tym co najmniej:
• 2 (dwóch) zamówień dot. wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu lub wykonywaniu konserwacji oznakowania pionowego i/lub poziomego o wartości co najmniej 20 000,00  zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) brutto każde.
Zamawiający informuje, iż w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego, lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienia były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

2. Wykonawca winien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (pełniącą rolę  Kierownika robót),

Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do zapytania ofertowego wymagane uprawnienia osób, które będą uczestniczyć przy realizacji zamówienia.

W przypadku wykonywania usługi dla Zamawiającego- Gminy Raszyn Wykonawca dla potwierdzenia wykonywania tych usług nie musi dołączać  w/w poświadczenia.

3. Wykonawca winien określić zakres zamówienia który zamierza powierzyć Podwykonawcy, a także nazwę (firmy) Podwykonawcy- załącznik nr 5

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1.wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 
3. Wykaz posiadanej wiedzy i doświadczenia - załącznik nr 3.
4. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- załącznik nr 4,
5. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,
6. Zakres zamówienia dla powierzenia Podwykonawcom - załącznik nr 5
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Patryk Marcinkowski pod nr tel. (22) 701-78-72
e-mail: patrykmarcinkowski@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: poniedziałek- piątek w godz. 8-14.

VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy do dnia  07.05.2018 r. do godziny 17:00:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: 05 – 090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem odpowiednio:


„WYKONANIE PROJEKTÓW STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU WRAZ Z JEJ WPROWADZENIEM ORAZ KONSERWACJA ISTNIEJĄCEGO OZNAKOWNANIA NA TERENIE GMINY RASZYN”
NIE OTWIERAĆ PRZED 07.05.2018 r. godz. 17.00

VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić łączną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca obowiązany jest do  wypełnienia załącznika nr 2 oraz określenia w nich wynagrodzenie brutto stanowiącego iloczyn określonych  w załączniku szacunkowych ilości jednostek przedmiarowych i cen jednostkowych brutto.

2.  Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty związane z opracowanie, zatwierdzeniem i realizacją projektów stałej organizacji ruchu oraz realizacją robót wraz z konserwacją istniejącego oznakowania (materiał, robocizna, transport) oraz koszty pozostałych czynności, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia,

3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX. Ocena ofert
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie.
2. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

X. Informacje o formalnościach.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej zapytania oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Umowa zostanie zawarta zgodnie z określoną w formularzu ofertowym kwotą brutto za wykonanie zamówienia przy obowiązujących w chwili podpisywania umowy wysokościach podatku od towaru i usług VAT.
6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
7. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.