Raszyn, dnia 22.08.2018 r.

Znak sprawy: IR.271.21.2.2018.MC

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN
Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
tel. 22 701 77 77, fax 22 701 77 78
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla:

„Strażnicy OSP we wsi Dawidy, gmina Raszyn”

wraz z:
zagospodarowaniem terenu oraz opracowaniem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże, przedmiarów robót, uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii i uzgodnień oraz wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania tego projektu (mapa do celów projektowych, niezbędne warunki techniczne, badania podłoża  gruntowego, niezbędne inwentaryzacje, uzgodnienia itp.) a także podczas realizacji inwestycji przez Zamawiającego sprawowaniem nadzoru autorskiego w zakresie stwierdzania zgodności realizowanych robót budowlanych z projektem przez Wykonawcę robót budowlanych.

UWAGA!!!
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy budynku Strażnicy OSP Dawidy przy ul. Warszawskiej we wsi Dawidy, gmina Raszyn poprzedzone wykonaniem min. dwóch propozycji koncepcji programowo przestrzennej.
2. Specyfika głównych wymagań oraz zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3)
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 71220000-6
5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
6. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Realizacja: zgodnie z umową i opisem przedmiotu zamówienia.
8. Termin wykonania:
a) 2 tyg. od dnia zawarcia umowy – Koncepcja programowo – przestrzenna (min. 2 warianty),
b) 4 miesiące od dnia zawarcia umowy – Projekty budowlane wraz ze złożeniem w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę,
c) 6 miesięcy od daty zawarcia umowy – Projekty wykonawcze oraz pozostałe elementy przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę oraz odbiorem końcowym.
9. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa cena – 100 %

III. Posiadana wiedza i  doświadczenie Wykonawcy:
1. odnośnie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie tj. min. po 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodno – kanalizacyjnych,
- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacji telekomunikacyjnych (uprawnienia spec. elektroenergetycznej wydane przed wprowadzeniem uprawnień telekomunikacyjnych, honorowane są do projektowania instalacji telekomunikacyjnych)
i będącej czynnym członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
2. odnośnie zatrudnienia podwykonawców :
w przypadku, gdy Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców do realizacji przedmiotu umowy, zobowiązany jest złożyć wypełniony odpowiednio Załącznik Nr 6.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy – wg. załączonego wzoru (załącznik nr 1),
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (załącznik Wykonawcy),
3. Wykaz kadry technicznej zdolnej wykonać zadanie (załącznik nr 4)
4. Zakres zamówienia dla powierzenia podwykonawcom (załącznik nr 5)
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:
Michał Cebula (mcebula@raszyn.pl), (22) 701 – 78 – 67
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. 8-18; wt. - czw. 8-16; pt. 8-14

VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy: złożyć  do dnia 30.08.2018 r do godz.12:00 w siedzibie Zamawiającego:
05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a , w Kancelarii, pok. Nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Oferta na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla:
„Strażnicy OSP we wsi Dawidy, gmina Raszyn”
NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem 30.08.2018 r. godz. 12:00

VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.


IX. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią KLAUZULI INFORMACYJNEJ O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z ART. 13 RODO PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIEM (załącznik nr 2 do formularza cenowo – ofertowego).