Raszyn, dnia 7 grudnia 2020 r.

ZP.271.1.33.2020.DC(5)

 

 

Dot.: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Gminy Raszyn oraz jednostek organizacyjnych Urzędu

 

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi .

 

Pytanie nr 1

W związku z przyjęciem, iż niniejsze postępowanie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, w znaczeniu nadanym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca wnosi o wyjaśnienie  czy Zamawiający w celu zawierania umów jednostkowych/wykonawczych, będzie prowadził odrębne postępowania jednostkowe?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający informuje, iż nie będzie prowadzić w celu zawarcia umów wykonawczych odrębnych postępowań.

 

 

Pytanie nr 2

W związku z wymogiem, iż wykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę – w zakresie każdego z zadań, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że w przypadku gdy umowa wykonawcza dla dwóch lub więcej zadań będzie zawierana z tym samym wykonawcą, to powyższy wymóg może być spełniony poprzez świadczenie pracy przez jedną osobę dla poszczególnych zadań,  szczególnie że charakter czynności wynikających z poszczególnych zadań jest spójny i mieści się co do zasady w kompetencji każdego opiekuna handlowego Klienta?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Tak Zamawiający potwierdza, iż w przypadku zawarcia umowy na więcej niż jedno zadanie wymóg zatrudnienia w ilości 1 osoby zostanie spełniony.

 

 

Pytanie nr 3

W związku z okolicznością, iż poszczególne zadania określone treścią SIWZ, wymagają zawarcia umów na świadczenie usług telekomunikacyjnych dostosowanych do ich specyfiki (np. dla usługi usługę masowej wysyłki SMS), obejmujących wymogi wynikające z m. in. przepisów prawa telekomunikacyjnego, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że w zakresie niezbędnym Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia ww. obowiązków poprzez ich zawarcie/akceptację regulaminów,  z zastrzeżeniem pierwszeństwa regulacji wynikającej z umów o udzieleniu zamówienia. Ewentualnie, Wykonawca wnosi o dopuszczenie  możliwości przyjęcia konstrukcji umów wykonawczych, polegającej na tym, że będą one zawierane na wzorze Wykonawcy, przy czym załącznikiem do tychże umów (mającym pierwszeństwo) będą miały wymogi Zamawiającego, określone treścią SIWZ?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający nie dopuszcza zawarcia umów na wzorach Wykonawcy. Umowy będą zawierane na wzorach załączonych do SIWZ z tym zastrzeżeniem że będą miały zastosowanie również postanowienia Regulaminów wewnętrznych Wykonawcy jeśli nie będą one sprzeczne z postanowieniami umowy.

 

 

Pytanie nr 4

Stosownie do treści art. 56 ustawy – Prawo telekomunikacyjne, umowa o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, wymaga formy pisemnej, dokumentowej  lub elektronicznej i powinna zawierać co najmniej elementy wskazane w ust. 3 ww. przepisu. W konsekwencji Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że umowy (jednostkowe) o świadczenie usług telekomunikacyjnych będą zawierane dla poszczególnych kart SIM i jako takie  zawierać będą wszystkie niezbędne elementy umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z zastrzeżeniem że podstawowe warunki tych umów będzie określać umowa (główna)  w sprawie udzielenia zamówienia? Jednocześnie Wykonawca podkreśla, iż przyjęcie przez Zamawiającego, że jedyną podstawa świadczenia usług telekomunikacyjnych będzie załączona do SIWZ umowa  w  sprawie udzielenia zamówienia publicznego naraża Wykonawcę na naruszenie przepisów ustawy – Prawo telekomunikacyjne.

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zawierane umowy będą zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym wskazaną przez Wykonawcę ustawą Prawo telekomunikacyjne. Z uwagi na brak sformułowanego w sposób jasny pytania Zamawiający nie potwierdza, iż umowy będą zawierane oddzielnie dla poszczególnych kart SIM, bowiem Wykonawca nie wskazał na czym polega niezgodność.

 

 

Pytanie nr 5

W celu uniknięcia wątpliwości, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1, obejmuje dostawę 7 (siedmiu) modemów dostępowych do Internetu mobilnego, jak również dostawę aparatów telefonicznych w liczbie odpowiadającej liczbie  umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przy czym Wykonawca wnosi o sprecyzowania liczby aparatów telefonicznych  typu A oraz typu B?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamówienie obejmuje dostawę 7 (siedmiu) modemów LTE, 3 (trzech) aparatów telefonicznych typu A i 28 (dwudziestu ośmiu) aparatów typu B. Ilości te zostały określone w Załączniku B Zestawienie usług posiadanych w kolumnie Sprzęt.

 

 

Pytanie nr 6

Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że usługi nieobjęte opłatą abonamentową będą rozliczane zgodnie z cennikiem Wykonawcy usług telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Usługi nie objęte przedmiotem umowy i ofertą złożoną przez Wykonawcę będą rozliczane wg zasad wskazanych w projektach umów.

 

 

Pytanie nr 7

Wykonawca wnosi o sprecyzowanie  komparycji umów wykonawczych dla zadań, poprzez przyjęcie, iż w przypadku poszczególnych jednostek organizacyjnych, Stroną umowy będzie Gmina Raszyn – dana jednostka organizacyjna z punktów, albowiem jednostki organizacyjne wskazane w treści SIWZ korzystają z osobowości prawnej Gminy Raszyn.

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający nie widzi potrzeby zmiany projektu umowy. Zamawiający potwierdza, iż umowy wykonawcze będą zawierane przez każdą z jednostek organizacyjnych oddzielnie.

 

 

Pytanie nr 8

W związku z zastrzeżeniem poczynionym przez Zamawiającego, iż żaden Zamawiający nie jest odpowiedzialny za dług ani zobowiązanie innego Zamawiającego, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że mając na uwadze fakt, iż Zamawiającymi są jednostki organizacyjne Gminy Raszyn, odpowiedzialność za wszelkie zobowiązania wynikające z poszczególnych umów wykonawczych spoczywa na Gminie Raszyn?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Odpowiedzialność za zobowiązania z umów wykonawczych ponoszona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

 

Pytanie nr 9

Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że łączna wartość wynagrodzenia, która zostanie ujęta w poszczególnych umowach, jako wartość orientacyjna, nie będzie powodować wygaszania umowy wykonawczej oraz umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w przypadku osiągnięcia ww. kwoty przed upływem czasu oznaczonego, a rozliczenia Stron w ramach współpracy w dalszym ciągu następować będą zgodnie z treścią oferty?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający informuje, iż w przypadku osiągnięcia maksymalnej wartości umowy, umowa ulegnie  rozwiązaniu i nie będzie kontynuowana ponad wskazaną wartość maksymalnego zobowiązania, chyba że strony zawrą stosowny aneks do umowy zwiększający w/w wartość.

 

 

Pytanie nr 10

Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że wszelkie potrącenia kar umownych, jak również ich naliczanie następować będzie po przeprowadzeniu postępowania reklamacyjnego potwierdzającego zasadność ich naliczenia, w tym istnienie przyczyn leżących po stronie wykonawcy?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający informuje, iż przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego nie będzie obligatoryjnym elementem do naliczenia i potrącenia kar. Zamawiający będzie mógł skorzystać z procedury uprzedniego wyjaśnienia.

 

 

Pytanie nr 11

Odnośnie zadania nr. 5, Opis techniczny przedmiotu zamówienia, pkt 18. zamawiający napisał „polskich punktów wymiany ruchu internetowego o łącznej przepustowości minimum 100 Gb/s.”, jednocześnie zamawiający wymaga przepustowości na poziomie do 500Mb/s (zakres do 1Gb/s) więc wymóg 100Gb/s wydaje się nadmierny zwłaszcza do polskich punktów wymiany ruchu.

Czy zamawiający dopuszcza zmianę zapisu na „punktów wymiany ruchu internetowego o łącznej przepustowości minimum 40 Gb/s” (wykreślenie słowa „polskich” oraz zmiana przepustowości na 40Gbs). Taka zmiana poszerzy grono operatorów spełniających to wymaganie i jednocześnie zagwarantuje najwyższy poziom usługi.

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający dopuszcza powyższą zmianę tzn. wykreślenie z Opisu technicznego Zadania nr 5, pkt 18 słowa ,,polskich" i zmianę wymaganej przepustowości z 100Gb/s na 40Gb/s.

 

 

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytania wraz z odpowiedziami stają się integralną częścią SIWZ i są wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.

 

 

 

 

 

 

Dot. postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Gminy Raszyn oraz jednostek organizacyjnych Urzędu”

Na podstawie art. 38 ust. 1 oraz ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: „Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Gminy Raszyn oraz jednostek organizacyjnych Urzędu”, wpłynęły do Zamawiającego pytania dotyczące przedmiotu zamówienia .

Odpowiedzi na pytania, zamieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego w najbliższym czasie. W zawiązku z powyższym, przedłuża się termin składania i otwarcia ofert:

 

Zamawiający przedłuża termin składania z: 07-12-2020 r na dzień:

składanie ofert – 10-12-2020 godz. 10.30

otwarcie ofert – 10-12-2020 r. godz. 10.40

 

 

 

Ogłoszenie nr 540533991-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Raszyn:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Gminy Raszyn oraz jednostek organizacyjnych Urzędu

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 617248-N-2020
Data: 27/11/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000000, ul. ul. Szkolna  , 05-090  Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778.
Adres strony internetowej (url): www.bip.raszyn.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert, 2020-12-07, godzina 10:30
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert, 2020-12-10, godzina 10:30

 

 

 

Ogłoszenie nr 540529527-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

 

Raszyn: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu

 

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 617248-N-2020
Data: 27/11/2020

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000000, ul. ul. Szkolna  , 05-090  Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778. Adres strony internetowej (url): www.bip.raszyn.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.raszyn.pl

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt:


W ogłoszeniu jest: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Tak Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Podmiot 1) Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2 a, 05-090 Raszyn 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ładach z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Długiej 49, 05-090 Raszyn 3) Szkoła Podstawowa w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego z siedzibą w Słominie przy ul. Wierzbowej 5, 05-090 Raszyn 4) Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 ,,Pod Topolą” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej 21c, 05-090 Raszyn 5) Przedszkole nr 2 ,,W Stumilowym Lesie” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Lotniczej 43A, 05-090 Raszyn 6) Przedszkole nr 3 ,,Wyspa Skarbów” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 18, 05-090 Raszyn 7) Przedszkole w Falentach z siedzibą w Falentach, ul. Opackiego 44, 05-090 Raszyn 8) Przedszkole w Sękocinie z siedzibą w Sękocinie Starym przy ul. Sękocińskiej 20, 05-090 Raszyn 9) Ognisko Wychowawcze w Jaworowej z siedzibą w Raszynie przy ul. Warszawskiej 95, 05-090 Raszyn 10) Świetlica Środowiskowa ,,Świetlik” z siedzibą w Rybiu przy ul. Spokojnej 23, 05-090 Raszyn 11) Centrum Sportu Raszyn z siedzibą w Raszynie przy ul. Sportowej 20, 05-090 Raszyn 12) Centrum Kultury Raszyn w Raszynie z siedzibą w Raszynie, Al. Krakowska 29A, 05-090 Raszyn 13) Gminna Biblioteka Publiczna w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20, 05-090 Raszyn 14) Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Unii Europejskiej 3 w miejscowości Raszyn


W ogłoszeniu powinno być: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Tak Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Podmiot 1) Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2 a, 05-090 Raszyn 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ładach z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Długiej 49, 05-090 Raszyn 3) Szkoła Podstawowa w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego z siedzibą w Słominie przy ul. Wierzbowej 5, 05-090 Raszyn 4) Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 ,,Pod Topolą” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej 21c, 05-090 Raszyn 5) Przedszkole nr 2 ,,W Stumilowym Lesie” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Lotniczej 43A, 05-090 Raszyn 6) Przedszkole nr 3 ,,Wyspa Skarbów” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 18, 05-090 Raszyn 7) Przedszkole w Falentach z siedzibą w Falentach, ul. Opackiego 44, 05-090 Raszyn 8) Przedszkole w Sękocinie z siedzibą w Sękocinie Starym przy ul. Sękocińskiej 20, 05-090 Raszyn 9) Ognisko Wychowawcze w Jaworowej z siedzibą w Raszynie przy ul. Warszawskiej 95, 05-090 Raszyn 10) Świetlica Środowiskowa ,,Świetlik” z siedzibą w Rybiu przy ul. Spokojnej 23, 05-090 Raszyn 11) Centrum Sportu Raszyn z siedzibą w Raszynie przy ul. Sportowej 20, 05-090 Raszyn 12) Gminna Biblioteka Publiczna w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20, 05-090 Raszyn 13) Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Unii Europejskiej 3 w miejscowości Raszyn

 

 

UWAGA

Zamawiający informuje, iż doprecyzowuje dane załączników do SIWZ, poprzez:

- usunięcie błędnego nagłówka w załączniku o nazwie "Załacznik B Zestawienie usług posiadanych" w pozycji nr 10;

- dodanie załącznika o nazwie "NOWY ZAŁĄCZNIK - Tabela do formularza cenowo-ofertowego", który staje się obowiązujący przy składaniu ofert

 

Pozostałe elementy pozostają niezmienione

 

  

Ogłoszenie nr 617248-N-2020 z dnia 2020-11-27 r.

Gmina Raszyn: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Gminy Raszyn oraz jednostek organizacyjnych Urzędu


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  Nie
Nazwa projektu lub programu  

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych  Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających  Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Podmiot

1) Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2 a, 05-090 Raszyn

2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ładach z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Długiej 49, 05-090 Raszyn

3) Szkoła Podstawowa w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego z siedzibą w Słominie przy ul. Wierzbowej 5, 05-090 Raszyn

4) Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 ,,Pod Topolą” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej 21c, 05-090 Raszyn

5) Przedszkole nr 2 ,,W Stumilowym Lesie” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Lotniczej 43A, 05-090 Raszyn

6) Przedszkole nr 3 ,,Wyspa Skarbów” w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 18, 05-090 Raszyn

7) Przedszkole w Falentach z siedzibą w Falentach, ul. Opackiego 44, 05-090 Raszyn

8) Przedszkole w Sękocinie z siedzibą w Sękocinie Starym przy ul. Sękocińskiej 20, 05-090 Raszyn

9) Ognisko Wychowawcze w Jaworowej z siedzibą w Raszynie przy ul. Warszawskiej 95, 05-090 Raszyn

10) Świetlica Środowiskowa ,,Świetlik” z siedzibą w Rybiu przy ul. Spokojnej 23, 05-090 Raszyn

11) Centrum Sportu Raszyn z siedzibą w Raszynie przy ul. Sportowej 20, 05-090 Raszyn

12) Centrum Kultury Raszyn w Raszynie z siedzibą w Raszynie, Al. Krakowska 29A, 05-090 Raszyn

13) Gminna Biblioteka Publiczna w Raszynie z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20, 05-090 Raszyn

14) Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Unii Europejskiej 3 w miejscowości Raszyn


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Zamawiający - Gmina Raszyn, przeprowadza postępowania i zawiera umowę ramową w imieniu jednostek.

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, krajowy numer identyfikacyjny 54663800000000, ul. ul. Szkolna  , 05-090  Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.raszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zamawiający - Gmina Raszyn, przeprowadza postępowania i zawiera umowę ramową w imieniu jednostek.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)  Nie
www.bip.raszyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia  Nie
www.bip.raszyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem  Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:  Elektronicznie  Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:  Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:  Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Gminy Raszyn oraz jednostek organizacyjnych Urzędu
Numer referencyjny: ZP.271.1.33.2020.DC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny  Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:  Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno wybrane zadanie lub kilka zadań
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Gminy Raszyn oraz jednostek organizacyjnych Urzędu z podziałem na zadania
II.5) Główny kod CPV: 64210000-1
Dodatkowe kody CPV: 64220000-4,  64212000-5

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:  Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019, poz. 1843 ze zm.) – w zakresie każdego z zadań Zakres w/w prac może dotyczyć usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. w zakresie świadczenia usług telefonicznych / internetowych i polegały będą na powtórzenia usług tj. zakupu dodatkowych linii telefonicznych (stacjonarnych / mobilnych) lub dodatkowego internetu – w zakresie każdego z zadań. W/w usługi zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:  miesiącach:    lub dniach:  lub  data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

   

2021-01-01

2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien posiadać: zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydawane przez Prezesa UKE, o którym mowa w art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 106, 138 i 650)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:  Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych usług, określających czy usługi zostały wykonane należycie w tym co najmniej, odpowiednio: – 2 (dwie umowy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej na kwotę nie mniejszą niż: 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) każda z usług (umów) – w przypadku składania oferty na zadania nr 1; – 2 (dwie umowy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie internetu stacjonarnego i/ lub mobilnego na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł brutto każda z usług (umów) (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadania nr 2; – 2 (dwie umowy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej – w przypadku składania oferty na zadania nr 3; – 2 (dwie umowy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej – w przypadku składania oferty na zadania nr 4; – 2 (dwie umowy) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie internetu stacjonarnego i/ lub mobilnego – w przypadku składania oferty na zadania nr 5.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w pkt 5.1 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1 Wykonawca składa w formie oświadczenia – Zamawiający udostępnia wzór oświadczeń – Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnie z innymi Wykonawcami wraz z ofertą należy złożyć: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą składa w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia a także oświadczenie w postaci załącznika nr 1 i załącznika nr 2 dotyczące tych podmiotów. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie w postaci załącznika nr 2 - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji  Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 6.2.1 . Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy; 6.2.2 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności; 6.2.3 Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6.2.4 Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 6.2.5 Oświadczenie Wykonawcy o barku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy 6.2.6 Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z dnia 2016 r poz. 716);

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane bądź są wykonywane należycie. (dokument Wykonawcy) – odpowiednio dla zadania na które składana jest oferta; UWAGA: Dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi zostały wykonane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 6.1.2 Koncesje, licencje, zezwolenia: Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydawane przez Prezesa UKE, o którym mowa w art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 106, 138 i 650 (załącznik Wykonawcy);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

/ Na ofertę składa się: a) wypełniony formularz oferty wraz z wypełnionym formularzem cenowym; b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w pkt. VI SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:  Nie  Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:  Nie  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej  Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców    Przewidywana minimalna liczba wykonawców  Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:  z jednym wykonawcą  Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:  
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:  Informacje dodatkowe:  1 Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową z jednym Wykonawcą w zakresie każdego z zadań, wyłonionym w postępowaniu z którym zawrze umowę na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 1) Ustawy. 2. Po podpisaniu umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień zwanych zamówieniami jednostkowymi bądź umowami jednostkowymi.  Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:  Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:  Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:  Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):  Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:  Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:  Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:  Czas trwania:  Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

inne kryteria

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)  Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem  Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:  Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie  Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie  Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):  Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:  Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:  Wstępny harmonogram postępowania:  Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:  Należy podać informacje na temat etapów dialogu:  Informacje dodatkowe:  
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:  Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:  Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:  Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:  Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:  Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:  Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:  Czas trwania:  Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:  Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:  Data: godzina:  Termin otwarcia licytacji elektronicznej:  Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:  Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:  Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:  Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:  19.6 Warunki zmiany umowy. Warunki zamiany umowy – zostały określone w istotnych postanowieniach umowy – dla każdego z zadań oddzielnie. Załącznik istotne postanowienia umowy, stanowi integralną część niniejszej SIWZ Zmiany postanowień zawartej umowy mogą dotyczyć: - zmiany osób
- termin dostawy kart SIM (termin ten ma miesić się w granicach czasowych zawartej umowy ramowej), - termin dostawy urządzeń (termin ten ma miesić się w granicach czasowych zawartej umowy ramowej), - termin uruchomienia usług (termin ten ma miesić się w granicach czasowych zawartej umowy ramowej). - Zmiany wynagrodzenia w zakresie: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 2177 z późn. zm.); 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie; 19.7/ Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy. Zamawiający wyjaśnia, że przedmiotem negocjacji dla umów wykonawczych mogą/może być: ceny jednostkowe usług i urządzeń (z tym zastrzeżeniem, że nie mogą być wyższe, niż ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do złożonej oferty), termin realizacji umowy wykonawczej (termin ten ma mieścić się w granicach czasowych zawartej umowy ramowej), Zamawiający informuje, że istotne postanowienia umowne zarówno umów ramowych, jak i umowy wykonawczej pozostają bez zmian, za wyjątkiem zmian wynikających z dokonanych modyfikacji SIWZ w toku postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. 7.16 Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być opatrzone klauzulą: „Nie udostępniać innym Wykonawcom”. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w rozumieniu art. 11, ust. 2 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. 7.17 Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.18 przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności 7.19 Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone w ofercie, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku z oznakowaniem ”informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa” Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 7.20 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem (uchwała SN z 20 października 2005 r., sygn. III CZP 74/05).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2020-12-07, godzina: 10:30,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):  Wskazać powody:  Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu   
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz Godula, Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: iod@raszyn.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Gminy Raszyn oraz jednostek organizacyjnych Urzędu” znak: ZP.271.1.33.2020.DC, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

ZADANIE NR 1 – „Usługi telefonii komórkowej”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje zakup usług telefonii komórkowej dla Urzędu i jego Jednostek. Są to usługi świadczone przez operatora wybranego w poprzednim postępowaniu oraz jedna nowa aktywacja. Zamówienie zakłada przeniesienie tych usług z zachowaniem numeru telefonu. Zadanie zawiera też usługi dostępu do Internetu mobilnego (bez usług głosowych) oraz usługę masowej wysyłki SMS. Ilość aktywacji głosowych: 63 Ilość aparatów telefonicznych: 31 Ilość aktywacji Internetu mobilnego: 17 Ilość modemów dostępowych do Internetu mobilnego: 7 Ilość usług masowej wysyłki SMS: 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64220000-4, 64212000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:  Waluta:  
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:  okres w dniach:  data rozpoczęcia: 2021-01-01 data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Wielkość pakietu internetowego dla każdej aktywacji

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

ZADANIE nr 2 – „Usługi Internetu stacjonarnego dla jednostek organizacyjnych Gminy”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje zakup usług dostępu do Internetu dla Jednostek w technologii DSL lub łącza miedzianego Ethernet lub łącza bezprzewodowego WiFi zestawianego z użyciem pasma koncesjonowanego lub łącza światłowodowego. Ilość usług Internetu stacjonarnego: 13
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64220000-4, 64212000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:  Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:  okres w dniach:  data rozpoczęcia: 2021-01-01  data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Rodzaj technologii w jakiej świadczona będzie usługa

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

ZADANIE NR 3 – „Usługi telefonii stacjonarnej dla Jednostek organizacyjnych”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje zakup usług telefonii stacjonarnej dla Jednostek. Są to usługi świadczone przez operatora wybranego w poprzednim postępowaniu i zamówienie zakłada przeniesienie tych usług z zachowaniem numeru telefonu. Ilość aktywacji telefonii stacjonarnej: 29
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64220000-4, 64212000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:  Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:  okres w dniach:  data rozpoczęcia: 2021-01-01  data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Czas przystąpienia do naprawy awarii

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

ZADANIE NR 4 – „Usługi telefonii stacjonarnej dla Urzędu Gminy i Szkoły Podstawowej w Raszynie”

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje zakup usług telefonii stacjonarnej w technologii ISDN. Są to usługi już świadczone przez innych operatorów i zamówienie zakłada przeniesienie tych usług z zachowaniem puli numerów telefonów. Zadanie obejmuje zakup usługi ISDN 30B+D (pula 300 numerów) dla Urzędu Gminy i usługi ISDN 2B+D (pula 10 numerów) dla Szkoły Podstawowej w Raszynie. Obejmuje ono także pomoc techniczną w podłączeniu zakupionych usług do istniejących central telefonicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64220000-4, 64212000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:  Waluta:  
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:  okres w dniach:  data rozpoczęcia: 2021-01-01 data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Czas przystąpienia do naprawy awarii

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

ZADANIE NR 5 – „Usługi dostępu do Internetu z użyciem łącza światłowodowego wraz z połączeniem Urzędu z okolicznymi jednostkami

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługi dostępu do Internetu z użyciem łącza światłowodowego wraz z wykonaniem połączeń światłowodowych pomiędzy Urzędem Gminy Raszyn a jednostkami: 1. Szkoła Podstawowa w Raszynie na ul. Szkolnej 2, 2. Szkoła Podstawowa w Raszynie na ul. Unii Europejskiej 1, 3. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie ul. Unii Europejskiej 3, 4. Gminna Biblioteka Publiczna w Raszynie ul. Poniatowskiego 20, 5. Przedszkole Nr 3 "Wyspa Skarbów" w Raszynie ul. Poniatowskiego 18, 6. Centrum Sportu Raszyn, ul. Sportowa 30, 7. Komisariat Policji w Raszynie, ul. Aleja Krakowska 16 Parametry łącza światłowodowego oraz połączeń światłowodowych określa Opis techniczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 64210000-1, 64220000-4, 64212000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:  Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:  okres w dniach:  data rozpoczęcia: 2021-01-01  data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

Czas przystąpienia do naprawy awarii

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: