Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/6/2007.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica Szkolna  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 )

Data ogłoszenia

2007-03-15

Przedmiot zamówienia publicznego

 „Wykonanie prac i dokumentacji geodezyjnych dla potrzeb Gminy Raszyn:

cz. nr 1 wykonanie pomiarów i ustalenie pasa gruntu zajętego pod drogę wg stanu na dzień 31.12.1998r. w zakresie: opracowanie mapy z rozliczeniem nieruchomości i wykazu zmian gruntowych:

obręb Raszyn 01:          - ul. Godebskiego        – ca 19 hm

                                      - ul. Słowikowskiego   – ca 15 hm

cz. nr 2: wykonanie pomiarów i ustalenie pasa gruntu zajętego pod drogę wg stanu na dzień 31.12.1998r. w zakresie: opracowanie mapy z rozliczeniem nieruchomości i wykazu zmian gruntowych:

obręb Rybie:                 - ul. 19-Kwietnia          - ca 26 hm

                                      - ul. Wesoła                   - ca  7 hm

cz. nr 3: wykonanie pomiarów i ustalenie pasa gruntu zajętego pod drogę wg stanu na dzień 31.12.1998r. w zakresie: opracowanie mapy z rozliczeniem nieruchomości i wykazu zmian gruntowych:

obręb Puchały:             

                                       - ul. Centralna             - ca 12 hm

 obręb Słomin, Sękocin Nowy:

                                      - ul. 6 Sierpnia              - ca 7 hm

obręb Jaworowa:

                                  - ul. Objazdowa                - ca 6 hm

                                  - ul. Ukośna                       - ca 6 hm

                                  - ul. Narożna                     - ca 6 hm

obręb Falenty Nowe:

                                  - ul. Jaworowska               - ca 7 hm

cz. nr 4:

a) wykonanie pomiarów i podziałów nieruchomości będących własnością Gminy w zakresie: opracowanie mapy z rozliczeniem nieruchomości i wykazu zmian gruntowych,

      szacunkowa ilość: 5 (pięć) działek pierwszych, 10 (dziesięć) działek następnych,

b) wykonanie map do celów prawnych z rozliczeniem hipotecznym, wykazem zmian gruntowych (do celów zasiedzenia, komunalizacji, przekazania w uż. wiecz., sprzedaży, wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów)

      szacunkowa iość: 5 działek,

c) wznowienie granic z wyznaczeniem w terenie działek gminnych

     szacunkowa ilość: 25 pkt. granicznych”.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

74.27.40.00-0

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, od daty podpisania umowy do 30.11.2007 r., w terminie określonym w każdorazowym zleceniu.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 )

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne w rozumieniu art. 11 Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. nr 100 poz. 1086 z późn. zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 (jednym) zamówieniem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (popartego dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie),

3.2/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym min.: dla każdej z części -1(jedną)osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu nr 2 dla każdej z części. Przy złożeniu oferty na więcej niż 1 (jedną) część nie może być to ta sama osoba.

  Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 oraz że nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty,

2.2/ aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.3/ aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/

2.6/wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech)lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,

2.7/ wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień.

Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

p. Jolanta Oręziak – Kierownik Referatu Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa,

p. Elżbieta Musialska – Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych.

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 (I piętro) lub za zaliczeniem pocztowym (po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78)

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2007-03-30 godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  powyżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

cz. nr 1 – 990,00 zł (dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych)

cz. nr 2 – 960,00 zł (dziewięćset sześćdziesiąt złotych)

cz. nr 3 – 620,00 zł (sześćset dwadzieścia złotych)

cz. nr 4 – 300,00 zł (trzysta złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2007-03-30

Godzina otwarcia

12:30

Data przekazania do UZP

2007-03-13