Wykonanie inwentaryzacji sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej w gm. Raszyn
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-341/PN/11/2007r. Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres Ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. nr 164 z 2006 r. poz. 1163) Data ogłoszenia 2007-03-21 Przedmiot zamówienia publicznego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.1/ inwentaryzacji stanu istniejącego sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn tj.: kanałów grawitacyjnych, przykanalików, studzienek rewizyjnych, wpustów deszczowych, urządzeń podczyszczających – separatory, osadniki, wylotów wód deszczowych i roztopowych do odbiorników, podzielonych na zlewnie, oraz określenie powierzchni poszczególnych zlewni z wyszczególnieniem pow. szczelnej dróg i parkingów z których następuje odpływ powierzchniowy wód opadowych siecią kanalizacji deszczowej do odbiorników i ocenę zanieczyszczeń ścieków deszczowych na co najmniej 2 (dwóch) istniejących wylotach w zakresie zawiesin ogólnych i węglowodorów ropopochodnych; Szacunkowa dł. sieci kanalizacji deszczowej objętej inwentaryzacją – ok. 20 km; Zamawiający udostępnia: mapy zasadnicze, sytuacyjno – wysokościowe w skali 1:500 terenu objętego inwentaryzacją – wsie: Nowe Grocholice, Raszyn, Rybie; mapy ewidencyjne terenu objętego inwentaryzacją, mapę orientacyjno – poglądową przebiegu części kanałów kanalizacji deszczowej na terenie objętym opracowaniem, dokumentację tech. obejmującą zinwentaryzowane urządzenia kanalizacji deszczowej (dokumentacja szczątkowa do aktualizacji) – ok. 13.5 km sieci; 1.2/ operatu wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg i parkingów o nawierzchni szczelnej wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego. Zakres dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego określa art.131 Ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (tj. Dz. U. 05.239.2019 z późn. zm.), zakres operatu wodnoprawnego art.132 w/w Ustawy, operat winien zawierać część opisową i graficzną; 1.3/ koncepcji rozwoju sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn zawierającą: · diagnozę stanu istniejącego, · perspektywę rozwoju – co najmniej 2 warianty rozwoju, w tym jeden w oparciu o istniejące przebiegi kolektorów głównych i wyloty, natomiast drugi bazujący na nowych trasach i nowych lokalizacjach wylotów, · trasy kanałów, z wyszczególnieniem stanu istniejącego i jego adaptacji do poszczególnych rozwiązań na mapie zasadniczej uzbrojenia terenu w skali 1:500 oraz na mapie przeglądowej w skali 1:5000, · obliczenia rurociągów kanalizacji deszczowej, · średnice i długości kanałów dla obu wariantów, · określenie kierunków spływu wód deszczowych, · określenie ilości i jakości ścieków deszczowych, · prognozowaną ilość wód deszczowych spływających z poszczególnych zlewni z analizowanego terenu, po zmianie sposobu zagospodarowania przestrzennego gminy dla obu wariantów (maksymalny spływ miarodajny wód deszczowych pochodzących z deszczu nawalnego, roczny spływ wód deszczowych przy średniej sumie opadu rocznego dla terenu objętego opracowaniem), · określenie powierzchni szczelnej dróg i parkingów w ramach pasa drogowego, z którego będą odprowadzane wody opadowe i roztopowe do sieci kanalizacji deszczowej dla obu wariantów, · ocenę nakładów inwestycyjnych proponowanych wariantów, · określenie priorytetów krótkoterminowych i długoterminowych wraz z wariantowym harmonogramem realizacji koncepcji i jego analizą. Koncepcja winna obejmować swoim zasięgiem granice administracyjne Gminy Raszyn (pow. 4389 ha) z uwzględnieniem istniejących odbiorników (rz. Raszynka, rowy melioracyjne) Zamawiający udostępnia: Rodzaj zamówienia usługa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 74.23.22.20-2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany do dnia 31.08.2007 r. z tym że opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2007r. Warunki uczestnictwa O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. (tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163). 2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1/ wykażą się realizacją w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie tego zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 1 ( jednej ) usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia ( popartej dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie ), 3.2/ dysponują: · min 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie inwentaryzacji (zakres nr 1) wydanymi na podstawie Ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne; · min 2 (dwoma) osobami (projektant i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: Spełnianie w/w warunków oceniane będzie na podstawie: 1/ Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. 2/Dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1, 2 i 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/, 2.2/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 2.3/ wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia, 2.4/ polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dane pracownika upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko p .Wojciech Zgorzelski – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, p .Elżbieta Musialska- Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00 oraz we wtorki – piątki, Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) · w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 (I piętro) lub za pośrednictwem poczty (po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 701 77 78) · ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a w Raszynie Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania 2007-04-04 , godz. 12:00 Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Język, w którym należy sporządzić ofertę polski Kryterium: Cena najniższa cena Wadium 1 800,00 zł (jeden tysiąc osiemset złotych) Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu Sala konferencyjna – pokój nr 102 (I piętro) Data otwarcia 2007-04-04 Godzina otwarcia 12:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
w godz. 8.00-16.00
ofert
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
zal_nr_A (402.3kB) | ||
umowa_(wzor)_zal_nr_9 (348.9kB) | ||
Załączniki do SIWZ (87.6kB) | ||
SIWZ (440.1kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Drewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Drewicz |
Data wprowadzenia: | 2007-03-21 13:55:42 |
Opublikował: | Krzysztof Drewicz |
Data publikacji: | 2007-03-21 13:58:24 |
Ostatnia zmiana: | 2007-03-21 13:58:24 |
Ilość wyświetleń: | 4880 |