Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/11/2007r.

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina  Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. nr 164 z 2006 r. poz. 1163)

Data ogłoszenia

2007-03-21

Przedmiot zamówienia publicznego

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

1.1/ inwentaryzacji stanu istniejącego sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn tj.:

kanałów grawitacyjnych, przykanalików, studzienek rewizyjnych, wpustów deszczowych, urządzeń podczyszczających – separatory, osadniki, wylotów wód deszczowych i roztopowych do odbiorników, podzielonych na zlewnie, oraz określenie powierzchni poszczególnych zlewni z wyszczególnieniem pow. szczelnej dróg i parkingów z których następuje odpływ powierzchniowy wód opadowych siecią kanalizacji deszczowej do odbiorników i ocenę zanieczyszczeń ścieków deszczowych na co najmniej 2 (dwóch) istniejących wylotach w zakresie zawiesin ogólnych i węglowodorów ropopochodnych;

 

Szacunkowa dł. sieci kanalizacji deszczowej objętej inwentaryzacją – ok. 20 km;

 

Zamawiający udostępnia: mapy zasadnicze, sytuacyjno – wysokościowe w skali 1:500 terenu objętego inwentaryzacją – wsie: Nowe Grocholice, Raszyn, Rybie;

mapy ewidencyjne terenu objętego inwentaryzacją, mapę orientacyjno – poglądową przebiegu części kanałów kanalizacji deszczowej na terenie objętym opracowaniem, dokumentację tech. obejmującą zinwentaryzowane urządzenia kanalizacji deszczowej (dokumentacja szczątkowa do aktualizacji) – ok. 13.5 km sieci;

1.2/ operatu wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg i parkingów o nawierzchni szczelnej wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego.

Zakres dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego określa art.131 Ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (tj. Dz. U. 05.239.2019 z późn. zm.), zakres operatu wodnoprawnego art.132 w/w Ustawy, operat winien zawierać część opisową i graficzną;

1.3/ koncepcji rozwoju sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn zawierającą:

·         diagnozę stanu istniejącego,

·         perspektywę rozwoju – co najmniej 2 warianty rozwoju, w tym jeden w oparciu o istniejące przebiegi kolektorów głównych i wyloty, natomiast drugi bazujący na nowych trasach i nowych lokalizacjach wylotów,

·         trasy kanałów, z wyszczególnieniem stanu istniejącego i jego adaptacji do poszczególnych rozwiązań na mapie zasadniczej uzbrojenia terenu w skali 1:500 oraz na mapie przeglądowej w skali 1:5000,

·         obliczenia rurociągów kanalizacji deszczowej,

·         średnice i długości kanałów dla obu wariantów,

·         określenie kierunków spływu wód deszczowych,

·         określenie ilości i jakości ścieków deszczowych,

·         prognozowaną ilość wód deszczowych spływających z poszczególnych zlewni z analizowanego terenu, po zmianie sposobu zagospodarowania przestrzennego gminy dla obu wariantów (maksymalny spływ miarodajny wód deszczowych pochodzących z deszczu nawalnego, roczny spływ wód deszczowych przy średniej sumie opadu rocznego dla terenu objętego opracowaniem),

·         określenie powierzchni szczelnej dróg i parkingów w ramach pasa drogowego, z którego będą odprowadzane wody opadowe i roztopowe do sieci kanalizacji deszczowej dla obu wariantów,

·         ocenę nakładów inwestycyjnych proponowanych wariantów,

·         określenie priorytetów krótkoterminowych i długoterminowych wraz z wariantowym harmonogramem realizacji koncepcji i jego analizą.

Koncepcja winna obejmować swoim zasięgiem granice administracyjne Gminy Raszyn (pow. 4389 ha) z uwzględnieniem istniejących odbiorników (rz. Raszynka, rowy melioracyjne)

Zamawiający udostępnia:

  • mapy zasadnicze sytuacyjno-wysokościowe w skali 1:500 i 1:2000 terenu objętego opracowaniem koncepcji,
  • mapy ewidencyjne terenów objętych opracowaniem,
  • miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

74.23.22.20-2

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

do dnia  31.08.2007 r. z tym że opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2007r.

Warunki uczestnictwa

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. (tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163).

2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

     3.1/ wykażą się realizacją w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie tego zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 1 ( jednej )  usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia ( popartej dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie ),

  3.2/ dysponują:

·         min 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie inwentaryzacji (zakres nr 1) wydanymi na podstawie Ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne;

·         min 2 (dwoma) osobami (projektant i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

4/ Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

Spełnianie w/w warunków oceniane będzie na podstawie:

1/ Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.

2/Dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1, 2 i 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/,

2.2/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie,

2.3/ wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia,

2.4/ polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Dane pracownika upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

p .Wojciech Zgorzelski – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej,                                        p .Elżbieta Musialska- Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00 oraz we wtorki – piątki,
w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

·         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 (I piętro)              lub za pośrednictwem poczty (po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 701 77 78)

·         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a w Raszynie

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania
ofert 

2007-04-04    , godz. 12:00

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

30 dni od daty składania ofert

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

Kryterium: Cena

najniższa cena

Wadium

1 800,00 zł (jeden tysiąc osiemset złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

Numer lokalu

Sala konferencyjna – pokój nr 102 (I piętro)

Data otwarcia

2007-04-04

Godzina otwarcia

12:30