Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-3410/PN/10/2008

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655).

Data ogłoszenia

06-02-2008 r.

Przedmiot zamówienia publicznego

Ocieplenie budynku i remont tarasu Przedszkola przy ul. Opackiego w Falentach”

1. Wykonanie robót rozbiórkowych izolacji pionowej fundamentów

- rozebranie opaski i chodników betonowych, zerwanie posadzki z lastryka na podestach
i stopniach

- rozebranie dachu przybudówki i śmietnika; wykonanie nowych dachów o pow. 22.4 m2 wraz z robotami towarzyszącymi

- wykonanie robót ziemnych po obwodzie budynku na gł. 1,0 m.

- uzupełnienie tynku na pow. 75,06 m2

- izolacja przeciwwilgociowa z folii kubełkowej

2. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych

- docieplenie ścian budynku styropianem gr. 10cm z wykonaniem wyprawy zewnętrznej tynkiem mineralnym o uziarnieniu 1mm i malowanym farbami silikonowymi 295,75 m2, kolor- dwa odcienie pastelowe do uzgodnienia z użytkownikiem

- cokół budynku- styropian gr. 5cm tynk mozaikowy dwukrotnie lakierowany

3. Roboty wykończeniowe i remontowe

- wymiana pasa podrynnowego wraz z montażem deski okapowej, nadrynnowego z blachy powlekanej w kolorze brąz, wymiana podokienników na blachę powlekaną w kolorze białym, naroża wykończone, 76,2 m2

- wymiana rynien, wymiana rur spustowych

- uzupełnienie pasa szer. 1m, pokrycia 2x papa termozgrzewalna na pow. 130m2

- odtworzenie opasek i chodnika z kostki betonowej gr 6 cm brązowej

- odtworzenie balustrady dł. 16,9 m

- wykonanie reperacji nawierzchni po zerwanym lastryku i wykonanie okładziny z gresu antypoślizgowego mrozoodpornego schodów, stopnie ryflowane

- wymiana drzwi w przybudówce na klepkowe o pow. 2,4 m2 i okna PCV o pow. 1,2 m2

4. Remont tarasu

- demontaż balustrady

- zerwanie i wywiezienie nawierzchni ze spękanego betonu gr. 18 cm pow. 1,2 m2

- wykonanie podkładu betonowego B10 i nawierzchni z kostki betonowej, brązowej gr. 6 cm - wykonanie schodów z kostki j.w., formowanie skarp i obsianie trawą

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45.23.32.22      45.32.00.00

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 do 20-07-2008 r. 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655).

2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia"

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału.

1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert)

UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo­spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie spo­łeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od­roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej­sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariu­szem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowe­go lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 80 tys. zł brutto każde. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie wykonane prace remontowe ogólnobudowlane; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie)

3. Wykaz prac które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

 Maria Jasik – Sikorska                            Dorota Roguska-Niewczas

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

poniedziałek - piątek w godz. 9.00-15.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
 022 701 77 78 )

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Cena SIWZ

20 zł

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

27-02-2008     godz. 10:00.

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

 powyżej 14 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   Nie wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

27-02-2008

Godzina otwarcia

10:30

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

06-02-2008