Ocieplenie budynku i remont tarasu Przedszkola przy ul. Opackiego w Falentach
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-3410/PN/10/2008 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655). Data ogłoszenia 06-02-2008 r. Przedmiot zamówienia publicznego „Ocieplenie budynku i remont tarasu Przedszkola przy ul. Opackiego w Falentach” 1. Wykonanie robót rozbiórkowych izolacji pionowej fundamentów - rozebranie opaski i chodników betonowych, zerwanie posadzki z lastryka na podestach - rozebranie dachu przybudówki i śmietnika; wykonanie nowych dachów o pow. 22.4 m2 wraz z robotami towarzyszącymi - wykonanie robót ziemnych po obwodzie budynku na gł. 1,0 m. - uzupełnienie tynku na pow. 75,06 m2 - izolacja przeciwwilgociowa z folii kubełkowej 2. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych - docieplenie ścian budynku styropianem gr. 10cm z wykonaniem wyprawy zewnętrznej tynkiem mineralnym o uziarnieniu 1mm i malowanym farbami silikonowymi 295,75 m2, kolor- dwa odcienie pastelowe do uzgodnienia z użytkownikiem - cokół budynku- styropian gr. 5cm tynk mozaikowy dwukrotnie lakierowany 3. Roboty wykończeniowe i remontowe - wymiana pasa podrynnowego wraz z montażem deski okapowej, nadrynnowego z blachy powlekanej w kolorze brąz, wymiana podokienników na blachę powlekaną w kolorze białym, naroża wykończone, 76,2 m2 - wymiana rynien, wymiana rur spustowych - uzupełnienie pasa szer. 1m, pokrycia 2x papa termozgrzewalna na pow. 130m2 - odtworzenie opasek i chodnika z kostki betonowej gr 6 cm brązowej - odtworzenie balustrady dł. 16,9 m - wykonanie reperacji nawierzchni po zerwanym lastryku i wykonanie okładziny z gresu antypoślizgowego mrozoodpornego schodów, stopnie ryflowane - wymiana drzwi w przybudówce na klepkowe o pow. 2,4 m2 i okna PCV o pow. 1,2 m2 4. Remont tarasu - demontaż balustrady - zerwanie i wywiezienie nawierzchni ze spękanego betonu gr. 18 cm pow. 1,2 m2 - wykonanie podkładu betonowego B10 i nawierzchni z kostki betonowej, brązowej gr. 6 cm - wykonanie schodów z kostki j.w., formowanie skarp i obsianie trawą Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.32.22 45.32.00.00 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamówienie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: do 20-07-2008 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważniona, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieniach Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2, wraz z zaświadczeniami: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali (siłami własnymi) min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 80 tys. zł brutto każde. Przez roboty analogiczne Zamawiający rozumie wykonane prace remontowe ogólnobudowlane; (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie) 3. Wykaz prac które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Maria Jasik – Sikorska Dorota Roguska-Niewczas Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: poniedziałek - piątek w godz. 9.00-15.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Cena SIWZ 20 zł Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 27-02-2008 godz. 10:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia powyżej 14 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Wadium Nie wymagane Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 27-02-2008 Godzina otwarcia 10:30 Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 06-02-2008
Gmina Raszyn
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
i stopniach
( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01,
022 701 77 78 )
Załączniki (8) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maciej Stankiewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maciej Stankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2008-02-06 18:35:23 |
Opublikował: | Maciej Stankiewicz |
Data publikacji: | 2008-02-06 18:35:40 |
Ostatnia zmiana: | 2008-02-06 18:38:55 |
Ilość wyświetleń: | 3226 |