OŚGK.271.35.2011.MM                                                Raszyn, dnia  13 czerwca 2011 r.

 

Zapytanie ofertowe

 

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r,

Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759, z późn. zm./

 

I. Zamawiający:

Urząd Gminy Raszyn Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a

tel. 22-701-79-12, 22-701-79-05, faks 22-701-77-78

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie dokumentacji „Konserwacja rowów odwadniających zlokalizowanych na terenie wsi: Nowe Grocholice, Raszyn, Janki, Wypędy, Słomin, Dawidy, Falenty i Rybie".

 

II.  Opis przedmiotu zamówienia

1.      Zamawiający zleca prace polegające na wykonaniu dokumentacji
obejmującej następujące odcinki rowów zlokalizowane w poszczególnych wsiach, zaznaczone na załącznikach graficznych:

1.      Nowe Grocholice/Raszyn (Kanał Opaczewski) – odcinek o długości ok.

2.      Janki/Wypędy – dwa odcinki o łącznej długości ok. 2400 m                                     od ul. Mszczonowskiej do granicy Gminy Raszyn - załącznik nr 2 do umowy.

3.      Falenty Nowe – odcinek o długości ok. 680 m (biegnący równolegle                           do ul. Willowej) od początku rowu do ul. Droga Hrabska - załącznik nr 3 do umowy.

4.      Słomin – odcinek o długości ok. 320 m od początku rowu do Al. Krakowskiej - załącznik nr 4 do umowy.

5.      Dawidy – odcinek o długości ok. 1100 m od ul. Starzyńskiego do stawów HRS „Dawidy” – załącznik nr 5 do umowy.

6.      Rybie – dwa odcinki otwartych rowów o łącznej długości ok. 230 m będące           w kwartale ulic: 19-go kwietnia, Kinetyczna, Sienkiewicza i Wypoczynkowa - załącznik nr 6 do umowy.

2.      Zakres dokumentacji obejmuje:

a)       aktualne mapy sytuacyjno-wysokościowe w skali 1:1000,

b)       niwelację terenu,

c)       pomiar skarp i dna,

d)      wykonanie profili podłużnych istniejących oraz docelowych,

e)       wykonanie przekrojów poprzecznych istniejących oraz docelowych,

f)        określenie indywidualnych rozwiązań projektowych w zakresie umocnienia skarp            i dna poszczególnych odcinków rowów

g)       dokonanie obmiarów przepustów (będących na przewidzianych w pkt. II.1. odcinkach rowów) oraz uwzględnienia rzędnych dna przepustów przy określaniu profili rowów.

h)       wykonanie przekrojów poprzecznych i podłużnych przepustów,

i)         wykonanie inwentaryzacji zieleni przewidzianej do usunięcia,

j)         wykonanie przedmiaru robót,

k)       wykonanie kosztorysu inwestorskiego,

l)         wykonanie specyfikacji technicznej wykonania robót i odbioru robót na poszczególnych rowach,

3.Termin realizacji zamówienia do 29 lipca 2011 r.

4. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

5. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 79421200-3.

6. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8. Zamawiający zaleca Oferentowi dokonanie przeglądu rowów wymienionych w pkt. II.1., co jest konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy na wykonanie usługi. Koszt wizji lokalnej ponosi Oferent.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.   Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej -w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania projektów i nadzorowania robót obejmujące zakres przedmiotowego postępowania.

3.   Dokument, o którym mowa w pkt 1.2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

4.   Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający                        i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się                                z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Monika Marszałek tel. 22-701-79-12 e-mail mmarszalek@raszyn.pl.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: w poniedziałki w godz. 8.00 - 17.30, we wtorki, środy, czwartki w godz. 8.00-15.30 i w piątki w godz. 8.00-13.30.

 

 

 

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn                     ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn - kancelaria pok. 15 w terminie do dnia 27.06.2011 r.

Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z widocznym opisem „Konserwacja rowów  OŚGK.271.35.2011.MM".

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie/udzielenie przedmiotu zamówienia, podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.   Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy.

2.      Projekt umowy z 6 załącznikami graficznymi.