Wymiana instalacji co i wodociągowej w budynku gminnym we wsi Jaworowa (Ognisko Wychowawcze) gm. Raszyn
ZP.271.PN.39.140.2011
Dot. ZP.271.PN.39.2011 Raszyn, dnia 08 sierpnia 2011 r.
Dot. Zapytania ofertowego na : „Wymianę instalacji c.o. i wodociągowej w budynku gminnym we wsi Jaworowa (Ognisko Wychowawcze) gm. Raszyn” ,
Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia
Pytanie nr 1: W pkt. V ppkt. 5.1.3 SIWZ Zamawiający żąda od oferentów, aby wykazali 1 osobę posiadającą kwalifikacje montera z zaświadczeniem stwierdzającym odbyty kurs montażu instalacji z tworzyw sztucznych. Czy Zamawiający zaakceptuje świadectwo ukończenia kursu wystawione przez firmę Organika Propen w technologii WIRSBO/PE łączenie rur mechaniczne/? Zamawiający udziela odpowiedzi: Zamawiający będzie akceptował świadectwo ukończenia w/w kursu w technologii WIRSBO/PE. Pytanie nr 2: Przedmiar robót na wymianę instalacji wodociągowej nie zawiera podstaw wyceny. Czy oferenci mają sami przyjąć odpowiednie KNR-y? Zamawiający udziela odpowiedzi: Wykonawcy sami przyjmują za podstawę wyceny odpowiednie KNR-y. Pytanie nr 3: W poz. 1,3,5,7 i 8 należy przyjąć do wyceny demontaż i montaż? Zamawiający udziela odpowiedzi: Zgodnie z punktem 6 poz. 74 przedmiaru w wycenie należy uwzględnić demontaż elementów istniejącej instalacji c.o. Pytanie nr 4: Czy rury będą w otulinie lub tzw. „peszlu”. Jeśli tak proszę o dodanie pozycji. Zamawiający udziela odpowiedzi: Izolacja rurociągów c.o. została przewidziana w poz. od 30 do 39 przedmiaru. W przypadku izolacji wodociągowej wody zimnej nie przewiduje się izolacji, natomiast przewody wody ciepłej i cyrkulacji ( poz. 2 przedmiaru dot. instalacji wodociągowej i c.w.) winny być zaizolowane, co należy uwzględnić w wycenie tej pozycji. Pytanie nr 5: W przedmiarze instalacji c.o. w poz. 70 oraz 72 brak ilości metrów próby szczelności instalacji. Proszę o korektę. Zamawiający udziela odpowiedzi: Zamawiający informuje, że w pozycji 70 oraz 72 przedmiaru należy uwzględnić 0 (zero) jednostek przedmiarowych. Gmina Raszyn
ul. Szkolna
05-090 Raszyn
ZP.271.PN.39.2011
Dane zamawiającego |
| |||||
Nazwa |
Gmina Raszyn |
| ||||
Adres |
ulica SZKOLNA 2a , |
| ||||
Strona WWW |
| |||||
Adres e-mail |
| |||||
Telefon/ fax. |
/022/ 701-77-78, /22/ 701-78-01 |
| ||||
Dane zamówienia |
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.). |
| ||||
Przedmiot zamówienia publicznego |
„Wymiana instalacji co i wodociągowej w budynku gminnym we wsi Jaworowa (Ognisko Wychowawcze) gm. Raszyn” Prace wykonywane będą w budynku o kubaturze - częściowego demontażu rurociągów stalowych centralnego ogrzewania, - demontaż grzejników centralnego ogrzewania, - demontaż stalowych pionów i poziomów wodociągowych, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur PE (typu STABIL), - montaż nowych grzejników typu H, - wykonanie nowych rurociągów pionów i poziomów instalacji wodociągowej. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna, załącznik nr A - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji oraz w Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Gwarancja Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały 3 letniej gwarancji. |
| ||||
Rodzaj zamówienia |
ROBOTY BUDOWLANE |
| ||||
Tryb zamówienia publicznego |
Przetarg nieograniczony |
| ||||
Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień |
45.30.00.00-0, 45.33.11.00-7 |
| ||||
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. |
| |||||
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
| |||||
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia |
| |||||
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. |
| |||||
Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. |
| |||||
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. |
| |||||
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. |
| |||||
Termin (okres) realizacji zamówienia: |
2 miesiące od daty zawarcia umowy |
| ||||
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: |
| |||||
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: – nie mniej niż 2 zamówienia (prawidłowo ukończone) o wartości, co najmniej 70 000,00 zł brutto każde, polegające na wykonaniu lub wymianie instalacji centralnego ogrzewania. 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zamówienie, w tym m.in.: - 1 osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika budowy), - 1 osobą, posiadającą kwalifikacje montera z zaświadczeniem stwierdzającym odbyty kurs montażu instalacji z tworzyw sztucznych (PE, PP itp.) W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.5 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału 1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2 Wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 1.5 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 1.6 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców; 2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert- (załącznik Wykonawcy); 2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy). Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1-2.4 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia |
| |||||
Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): |
§ w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. |
| ||||
Miejsce i termin składania ofert: |
| |||||
Sposób składania |
w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a |
| ||||
Numer lokalu |
Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15 |
| ||||
Termin składania ofert |
|
| ||||
Atrybuty przetargów |
| |||||
Okres związania ofertą |
30 dni |
| ||||
Kryterium wyboru oferty |
100% - cena |
| ||||
Wadium |
2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) |
| ||||
Miejsce i termin otwarcia ofert |
| |||||
Numer lokalu |
102 | |||||
Data otwarcia |
| |||||
Godzina otwarcia |
10:40 | |||||
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych |
03-08-2011 r. |
| ||||
Załączniki (13) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2011-08-03 15:27:18 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2011-08-03 15:33:32 |
Ostatnia zmiana: | 2011-08-26 08:28:56 |
Ilość wyświetleń: | 3292 |