OGŁOSZENIE OR-2110/5/2011
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Raszyn ponownie ogłasza konkurs na stanowisko
Kierownika Świetlicy Środowiskowej
Rybie, ul Spokojna 23
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie i resocjalizacji;
6) udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku zgodnym z posiadanymi kwalifikacjami, o których mowa w pkt. 5,
7) znajomość następujących ustaw i rozporządzeń:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy o pomocy społecznej,
c) aktów prawnych dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych,
d) ustawy o finansach publicznych,
e) ustawy o rachunkowości,
f) ustawy Kodeks Pracy;
8) znajomość podstaw funkcjonowania organów Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy;
9) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
10) umiejętność zarządzania placówką.
2. Dodatkowe wymagania:
1) samodzielność i dobra organizacja pracy;
2) umiejętność pracy w zespole;
3) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
4) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
5) opanowanie, dyspozycyjność;
6) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office.
3. Do zakresu działań Kierownika należy w szczególności:
1) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania świetlicy;
2) kierowanie i nadzór nad zespołem pracowników świetlicy;
3) wykonywanie czynności pracodawcy w rozumieniu kodeksu pracy w stosunku do zatrudnionych w świetlicy pracowników;
4) składanie oświadczeń woli w zakresie praw i zobowiązań majątkowych do wysokości kwot określonych corocznie w planie finansowym świetlicy;
5) opracowanie instrukcji i regulaminów wewnętrznych oraz planów zajęć;
6) opracowanie corocznego sprawozdania merytorycznego i finansowego z działalności świetlicy i przedstawienie Radzie Gminy,
7) pełnienie funkcji przewodniczącego stałego zespołu do spraw oceny sytuacji dziecka;
8) reprezentowanie Świetlicy na zewnątrz.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
4) oświadczenie o niekaralności;
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
6) kopia dokumentu pot w ierdzaj ącego obywatelstwo polskie;
7) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Świetlicy Środowiskowej" do dnia 18 sierpnia 2011 r. (decyduje data faktycznego wpływu).
Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru.