OGŁOSZENIE OR-2110/5/2011

OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Raszyn ponownie ogłasza konkurs na stanowisko
Kierownika Świetlicy Środowiskowej

Rybie, ul Spokojna 23

1.      Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie;

2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

3)      brak skazania za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)      nieposzlakowana opinia;

5)      wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie i resocjalizacji;

6)      udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku zgodnym z posiadanymi kwalifikacjami, o których mowa w pkt. 5,

7)      znajomość następujących ustaw i rozporządzeń:

    a)      ustawy o samorządzie gminnym,

    b)      ustawy o pomocy społecznej,

    c)      aktów prawnych dotyczących placówek opiekuńczo-wychowawczych,

    d)      ustawy o finansach publicznych,

    e)      ustawy o rachunkowości,

    f)      ustawy Kodeks Pracy;

8)      znajomość podstaw funkcjonowania organów Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy;

9)      umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;

10)  umiejętność zarządzania placówką.

2.      Dodatkowe wymagania:

1)      samodzielność i dobra organizacja pracy;

2)      umiejętność pracy w zespole;

3)      umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych;

4)      łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;

5)      opanowanie, dyspozycyjność;

6)      umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office.

3.      Do zakresu działań Kierownika należy w szczególności:

1)      zapewnienie prawidłowego funkcjonowania świetlicy;

2)      kierowanie i nadzór nad zespołem pracowników świetlicy;

3)      wykonywanie czynności pracodawcy w rozumieniu kodeksu pracy w stosunku do zatrudnionych w świetlicy pracowników;

4)      składanie oświadczeń woli w zakresie praw i zobowiązań majątkowych do wysokości kwot określonych corocznie w planie finansowym świetlicy;

5)      opracowanie instrukcji i regulaminów wewnętrznych oraz planów zajęć;

6)      opracowanie corocznego sprawozdania merytorycznego i finansowego z działalności świetlicy i przedstawienie Radzie Gminy,

7)      pełnienie funkcji przewodniczącego stałego zespołu do spraw oceny sytuacji dziecka;

8)      reprezentowanie Świetlicy na zewnątrz.

4.      Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny;

2)      kwestionariusz osobowy;

3)      CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;

4)      oświadczenie o niekaralności;

5)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;

6)      kopia dokumentu pot w ierdzaj ącego obywatelstwo polskie;

7)     kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;

8)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

5. Miejsce i termin składania dokumentów:

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Świetlicy Środowiskowej" do dnia 18 sierpnia 2011 r. (decyduje data faktycznego wpływu).

Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru.