Raszyn, 27-07-2012 r.

Znak sprawy IR.271.6.3.27.2012.BS

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a

tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie: „Robót remontowych w  Gminnej Bibliotece i Ośrodku Kultury w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20”.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań została określona w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) i Opisie robót (zał. nr 2). Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach Biblioteki i Ośrodka Kultury w zakresie:

- demontaż zalanej i uszkodzonej okładziny ścian, słupów, podciągów i sufitów z płyt G-K wraz z izolacją – 16,08 m2,

- dwukrotne odgrzybianie ścian i sufitów – 19,58 m2,

- odtworzenie izolacji z wełny mineralnej – 16,08 m2,

- uzupełnienie obudowy z płyt G-K z obsadzeniem kątowników – 16,08 m2,

- dwukrotne malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni (całe pomieszczenia oraz wybrane fragmenty ścian, słupów, podciągów i sufitów) – 802,83 m2,

- wymiana pojedynczych płytek podłogowych (z płytek identycznych jak istniejące) – 22 szt.,

- wymiana pojedynczych płytek cokołu (z płytek identycznych jak istniejące) – 14 szt.,

- rozebranie obróbek blacharskich nad wiatrołapem – 1,85 m2,

- wycięcie fragmentu ocieplenia ściany – 1,05 m2,

- demontaż rynny stalowej – 1,90 m,

- demontaż rury spustowej stalowej – 3,0 m,

- wykonanie nowych obróbek blacharskich mocowanych bezpośrednio do ściany konstrukcyjnej – 2,75 m2,

- zamontowanie kompletnej rynny systemowej powlekanej – 1,90 m,

- zamontowanie kompletnej rury spustowej systemowej powlekanej– 3,0 m,

- odtworzenie fragmentu elewacji w metodzie lekkiej – mokrej wykończonej tynkiem cienkowarstwowym – 1,05 m2,

- dwukrotne malowanie metalowej konstrukcji dachu i słupów – 31,08 m2,

- dostawa i montaż systemu podwieszeń obrazów – 26 m,

- doszczelnienie połączenia wiatrołapu z budynkiem – 7,0 m,

- przestawianie mebli i innych urządzeń – 1 kpl.

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 45453000-7.

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 6,
2) oświadczenie – załącznik nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego,

3) wykaz wykonanych robót (zał. nr 7) zgodnie z „Informacją”, która stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego,
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Bolesław Sanecki.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8 – 18, wt. – czw. 8-16, pt. 8 – 14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Remont Gminnej Biblioteki i Ośrodka Kultury w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20”.

NIE OTWIERAĆ PRZED 07.08.2012r.

 

w terminie do dnia 07.08.2012 r. , godz. 14:00

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,

2.      Opis robót,

3.      Wzór umowy,

4.      Przedmiar,

5.      Informacja,

6.      Formularz cenowo – ofertowy (załącznik do wypełnienia),

7.      Wykaz wykonanych robót (załącznik do wypełnienia),

8.      Oświadczenie (załącznik do wypełnienia).