Raszyn, dn. 21

Znak sprawy  IR.7011.26.4…..2013.WŻ   

pieczęć komórki organizacyjnej

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Dz. U. z  2010 r. nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami

I. Zamawiający

Gmina Raszyn z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2a, 05-090 Raszyn

          Zaprasza do złożenia ofert cenowych na :   

 „Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci wodociągowej rozdzielczej z

      przejściem pod Al. Krakowską od ul. Szkolnej do ul. Krótkiej w Raszynie”.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci  

    wodociągowej ? 200 PE o łącznej długości 190 m,  z przewiertem sterowanym pod Al.Krakowską        o dł ok. 50 m z  komorą zasuw, z wodomierzem strefowym zasuwami odcinającymi i zaworami zwrotnymi. Przejście pod Al. Krakowską zaprojektować w rurze osłonowej stalowej zgodnie z wydanymi przez Eksploatatora  EKO-Raszyn  Sp. z o.o. warunkami technicznymi w załączeniu.

    Sieć przebiega przez działki: nr 569/5 – dz. gminna (teren Szkoły Podstawowej)

                                                   nr 1/6  Al. Krakowska  w zarządzie GDDKiA;

                                                   nr  1236/2   jw.;

                                                   nr  1150/6 ul. Krótka –droga gminna;

    Dla terenu objętego zamówieniem, istnieje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego

    i jest udostępniony w materiałach przetargowych.

2. Zakres przedmiotu zamówienia

 

W zakres projektowania sieci wodociągowej wchodzi:

 

-Uzyskanie opinii ZUD;

-Uzyskanie uzgodnienia Projektu z eksploatatorem - EKO-Raszyn (uwzględnić koszty uzgodnień w ofercie);

-Wykonanie wszystkich zaleceń i uzgodnień wynikających z opinii ZUD, oraz innych urzędów;

-Uzyskanie zgody zartządcówi dróg na lokalizację urządzenia nie związanego z

        infrastrukturą drogi dla sieci wodociągowej;

-Wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej w 5 egzemplarzach ;

-Wykonanie kosztorysu dla sieci wodociągowej w sposób następujący:

        w zakresie wykonywania robót budowlanych należy uwzględnić technologię wykonywania    

robót, zapewniającą Zamawiającemu minimalne koszty robót przy utrzymaniu standardów określonych w dokumentacji (STWIOR). Pod pojęciem wyboru technologii, rozumie się wybór pomiędzy technologią opartą o wykopy otwarte szalowane, a technologią bezwykopową. Wybór technologii należy każdorazowo dostosować do sytuacji w terenie (rodzaj nawierzchni, uzbrojenie podziemne), oraz wyników badań geotechnicznych(nośność gruntu, poziom wód gruntowych).

 Należy wykonać 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego dla sieci z uwzględnieniem  

            wybranych technologii z wydzieleniem w kosztach pozycji :

          - roboty rozbiórkowe nawierzchni utwardzonych i podbudowy dróg,

          - roboty odtworzeniowe  nawierzchni utwardzonych i podbudowy dróg,

          - przewierty sterowane lub roboty bezwykopowe w innej technologii;

          - wykopy, podsypka, zasypka z zagęszczeniem;

          - roboty montażowe rurociągów;           

           Analogicznie do kosztorysu inwestorskiego wykonać przedmiar robót w 4 egz.

           Zwrócić szczególną uwagę przy wykonywaniu przedmiaru robót, aby każda pozycja 

           przedmiarowa miała odniesienie do właściwych pozycji STWiOR.

  -  Przekazanie dokumentacji zamawiającemu również w formie cyfrowej na płycie CD w formie ogólnie dostępnej (np. PDF) oraz rysunków w formacie SHP lub MAP, lub DWG z wymogiem, aby część graficzna była wykonana w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych  (GIS),tzn. jako zbiór obiektów posiadających reprezentację geometryczną  (punkt linia poligon) w układzie współrzędnych zgodnym z przyjętym w  PODGiK w Pruszkowie  wraz z przypisanymi im atrybutami opisowymi.

   - Wykonanie dokumentacji w sposób zgodny w wymogami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej

    -  uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich koniecznych materiałów, decyzji i   

                 uzgodnień,(w szczególności z GDDKiA);

    -  uzyskanie map do celów projektowych,

    - uzyskanie aktualnych wypisów z rejestrów gruntów,

    -  wykonanie dokumentacji geotechnicznej na trasie przebiegu wodociągu celem określenia     

          poziomu wody gruntowej oraz jakości gruntu co najmniej 1 otwór kontrolny na każde

        100 mb projektowanego wodociągu (dokumentacja ta ma być załączona do całości prac),

   -  wykonanie projektu odwodnienia wykopów w razie wystąpienia konieczności wynikającej z     

        badań geotechnicznych,

  -  opracowanie inwentaryzacji zieleni w rejonie trasy sieci (w razie konieczności),

  -   uzyskanie oświadczeń i uzgodnień z właścicielami gruntów po których przebiegać będzie  

     projektowana sieć,

       - złożenie w imieniu Zamawiającego, co najmniej na dwa miesiące przed umownym terminem  

     wykonania zamówienia, dokumentacji w organie administracji architektoniczno-

            budowlanej, celem uzyskania pozwolenia na budowę.

3. Postanowienia ogólne

Projekt obejmować będzie wszelkie konieczne rozwiązania techniczne, armaturę i uzbrojenie. Projekt należy przekazać Zamawiającemu z kompletem kosztorysów inwestorskich, przedmiarów i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, również w wersji cyfrowej na płycie CD(bez kosztorysu inwestorskiego), zgodnie z zapisami umowy.

Projekt budowlany powinien być wykonany zgodnie z Rozp.Min.Transportu i Gospodarki Morskiej z dn.25.04.2012 r  Dz.U. z 27.04.2012 r nr 462 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.

Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r.  „W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz programu funkcjonalno-użytkowego” Dz. U. Nr 202 poz.2072 z poźn. zm.

Kosztorysy muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. „W sprawie określenia  metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych

kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym” Dz. U. nr 130 poz.1389 z poźn. zm.  

 

4. Rozliczenie robót.

Rozliczenie za wykonane roboty odbędzie się na podstawie oferty wykonawcy w/g  przedstawionej ceny. Rozliczenie odbędzie się na podstawie protokołu odbioru spisanego przez Wykonawcę i potwierdzonego przez Zamawiającego.

 

5. Wizja lokalna 

       W celu prawidłowego sporządzenia oferty, oferent powinien dokonać wizji lokalnej, oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

 

6. Termin wykonania zamówienia.

             Termin wykonania dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy  wraz z kompletem

             kosztorysów, przedmiarem i specyfikacją  techniczną  wykonania i odbioru robót ustala

             się na dzień 15.12.2013 r.

7. Gwarancja

Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat. Wykonawca w okresie trwania gwarancji zobowiązuje się do dokonania wszystkich niezbędnych poprawek, które  będą niezbędne w celu przygotowania i zrealizowania inwestycji. 

      8 . Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:

              - formularz cenowo-ofertowy                                                                      - zał. nr 1

              - wzór umowy                                                                                              -  zał nr 2

              - warunki techniczne dla projektowanej sieci wodociągowej

                   z dn. 05.06.2012 r  DT.7037/98/2012 r wydane przez EKO-Raszyn.    -  zał. nr 3

              - wypis i wyrys z miejscowego planu zagosp. przestrzennego.

                   oddzielnie dla działek ew. 1236/2, 1150/6,                                             - zał. nr 4

              -  j.w. lecz dla działek  ew. 569/5, 1/6;                                                         - zał. nr 5

              -  orientacyjny szkic trasy sieci wodociągowej                                            - zał. nr 6

 

     9. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów

                                             CPV:45231300-8

   10. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

   11. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.     

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego      wzoru formularza ofertowego zał. nr 1
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej w postaci oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz
         przekazywania oświadczeń i dokumentów.

         Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca  

       mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcą

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcą i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest mgr. inż. Wojciech Żebrowski

       pod nr tel. 022 7017867. Faks: 0227017071; e-mail: wzebrowski@raszyn.pl     

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od godz. 8.00 do 18.00 w poniedziałek w pozostałe dni od  godz. 8.00 do 16.00.

VI. Miejsce składania ofert

      Ofertę cenową należy:

      - złożyć w siedzibie Zamawiającego : w zamkniętej kopercie z dopiskiem :

 

  „Oferta na wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci wodociągowej rozdzielczej z

      przejściem pod Al. Krakowską od ul. Szkolnej do ul. Krótkiej w Raszynie”

 

                                    NIE OTWIERAĆ PRZED 01.07.2013 r godz.10oo

       w terminie do dnia 01.07.2013 , godz.1000

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawcę, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.