Raszyn, dnia

KZ.271.12.2014.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)

 

I.    Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: 

Zadanie 1a.  „Zagospodarowanie działki przy ul. Błotnej z przeznaczeniem na plac zabaw - altana ogrodowa wraz z montażem w ramach funduszu sołeckiego Osiedle Nowe Grocholice zgodnie z projektem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik nr 3 ”

Zadanie 1b.  „Zakup materiałów na wykonanie altany ogrodowej w ramach funduszu sołeckiego Puchały zgodnie z projektem zagospodarowania  terenu stanowiącym załącznik nr 4”

II. Opis przedmiotu zamówienia

1a. Specyfika głównych wymagań

Szczegółowy  zakres dotyczący wykonania zadania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia:

-  altana ośmiokątna ( wiata na słupach bez ścianek bocznych) o średnicy ok. 4 m

-  powierzchnia altany około 11 m2

-  altana kryta gontem bitumicznym w kolorze grafitowym

-  słupy altany o przekroju około 13x13 cm wykonane z drewna klejonego

-  elementy drewniane pokryte środkiem impregnującym spełniającym normę bezpieczeństwa dla   placów zabaw (PN-EN 1176)

-  altana ma być trwale umocowana do podłoża, fundamentowana betonem B-15

-  pod altana maja być zamontowane cztery ławki oraz stół

1b. Specyfika głównych wymagań

Szczegółowy  zakres dotyczący wykonania zadania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia:

-  altana czworokątna ( wiata na słupach bez ścianek bocznych) o średnicy ok. 3 m

-  powierzchnia altany około 9 m2

-  altana kryta gontem bitumicznym w kolorze grafitowym

-  słupy altany o przekroju około 9x9 cm wykonane z drewna klejonego

-  elementy drewniane pokryte środkiem impregnującym spełniającym normę bezpieczeństwa dla   placów zabaw (PN-EN 1176)

-  altana ma być trwale umocowana do podłoża, fundamentowana betonem B-15

-  pod altana maja być zamontowane 2 ławki

1c. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 31 lipca 2014 roku.

3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4. Kryteria oceny ofert: cena 100%

5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

6. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  

III.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.         dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.        Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1       Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2       Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499, fax. 22 701 77 71

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek 8.0015.00 oraz w piątek 8.0013.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „KZ.271.12.2014.DO - Altany ogrodowe” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 10.06.2014 r. (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Wzór umowy,

2.      Formularz cenowo-ofertowy,

3.      Projekt zagospodarowania terenu Nowe Grocholice

4.      Projekt zagospodarowania terenu Puchały