Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
Ogłoszenie nr 500003176-N-2017 z dnia 11-07-2017 r.
Raszyn: OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu „Wykonanie dokumentacji projektowej INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 535714-N-2017 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000, ul. ul. Szkolna , 05090 Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Ogłoszenie nr 500001275-N-2017 z dnia 27-06-2017 r. Raszyn: OGŁOSZENIE DOTYCZY: Ogłoszenia o zamówieniu „Wykonanie dokumentacji projektowej INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU Numer: 535714-N-2017 Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000, ul. ul. Szkolna , 05090 Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Ogłoszenie nr 535714-N-2017 z dnia 2017-06-20 r. Gmina Raszyn: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie Nazwa projektu lub programu Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, krajowy numer identyfikacyjny 54663800000, ul. ul. Szkolna , 05090 Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, , e-mail zam.publ@raszyn.pl, , faks 227 017 778. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; d) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 Ustawy; e) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3.2) SIWZ. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest przedstawić dokumenty wskazane w pkt. VII.3.2) SIWZ. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1. Wraz z Formularzem oferty (wzór stanowi załącznik do SIWZ) wraz z załącznikiem cenowym, jeżeli oferta składania jest na zadanie nr 2; a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia (wzór stanowi załącznik nr 1 i załącznik nr 2) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. V SIWZ. b) Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) i do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeśli umocowanie do podpisania dokumentów i oświadczeń nie wynika z innych dokumentów (chyba, że Zamawiający może informacje w przedmiotowym zakresie uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz.352). c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. d) Dowód wniesienia wadium zgodnie z pkt. VIII. e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć dowody, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik do SIWZ). f) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 a) SIWZ powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. g) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) ust. 1 Ustawy, dotyczące tych podmiotów. h) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: Liczba wykonawców Umowa ramowa będzie zawarta: Czas trwania:
Kryteria Znaczenie cena 60,00 termin przekazania koncepcji projektowej 40,00
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn
z podziałem na zadania”
Data: 20/06/2017
Adres strony internetowej (url): www.bip.raszyn.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.raszyn.pl
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest: Termin realizacji zamówienia Strony ustalają termin realizacji przedmiotu umowy odpowiednio: Zadanie nr 1 – 1 października 2018 r. Przekazanie kompletu dokumentacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, które są niezbędne do złożenia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę – 30 kwietnia 2018 r. Zadanie nr 2 – 31 sierpnia 2018 r. Przekazanie kompletu dokumentacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, które są niezbędne do złożenia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę – 30 czerwca 2018 r.
W ogłoszeniu powinno być: Termin realizacji zamówienia Strony ustalają termin realizacji przedmiotu umowy odpowiednio: Zadanie nr 1 – 1 października 2018 r. Przekazanie kompletu dokumentacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, które są niezbędne do złożenia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę – 1 czerwca 2018 r. Zadanie nr 2 – 31 sierpnia 2018 r. Przekazanie kompletu dokumentacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, które są niezbędne do złożenia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę – 30 kwietnia 2018 r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: 2017-06-28, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być: 2017-07-19, godzina: 10:30
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn
z podziałem na zadania”
Data: 20/06/2017
Adres strony internetowej (url): www.bip.raszyn.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.raszyn.pl
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania Zadanie nr 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Owocowej i ul. Czarnej Olchy w miejscowości Laszczki”. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Owocowej i ul. Czarnej Olchy w Laszczkach Szacowana długość kanału kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej to – 824 m. Odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 175 m, kanał tłoczny 40 m, sieć wodociągowa 870 m, przyłącza, wodociągowe do 19 budynków. Trasy sieci kanalizacyjnych należy projektować w miarę możliwości w działkach drogowych dróg prywatnych, gminnych powiatowych po uzyskaniu niezbędnych zgód, odstępstw ich właścicieli lub zarządców i innych dokumentów zapewniających prawo dysponowania terenem na cele budowlane w miejscach projektowanego uzbrojenia Gminie Raszyn. Przy przekraczaniu cieków wodnych przewidzieć konieczność uzyskania pozwoleń wodnoprawnych Zakres obszarowy - opracowanie został wskazany na załączniku graficznym. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać dokumentację projektową dla doprowadzenia sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do obszaru wskazanego na załączniku graficznym dla obydwu zadań odpowiednio. W przypadku jeśli po zaprojektowaniu sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla obszaru wskazanego na załączniku graficznym, okaże się, iż zmianie ulegną orientacyjne liści wskazane powyżej, wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z umową nie ulega zmianie. Zadanie nr 2 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie, sięgacz Alei Krakowskiej w Sękocinie Nowym, sięgacz Mszczonowskiej 28 w Jankach b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie, , Alei Krakowskiej w miejscowości Raszyn, siegacz Mszcznonowskiej 72 i 28 w Jankach, Zakres prac projektowych obejmuje następujące opracowania projektowe: 1 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 265 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, sieć wodociągowa długości 1206 m, przyłącza wodociągowe do 4 budynków. 2 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w Al. Krakowskiej w Raszynie (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 135 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji o długości 14 m). 3 Wykonanie projektu wodociągu w sięgaczu al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym (sieć wodociągowa długości 215 m, przyłącza wodociągowe do 3 budynków). 4 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu w ul. Mszczonowskiej 28 w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 200 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji – długości 24 m, sieć wodociągowa długości 221 m, przyłącza wodociągowe do 5 budynków). 5 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w sięgaczu w ul. Mszczonowskiej 72 w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny długości 28 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji długości 4 m).
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania Zadanie nr 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Owocowej i ul. Czarnej Olchy w miejscowości Laszczki”. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Owocowej i ul. Czarnej Olchy w Laszczkach Szacowana długość kanału kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej to – 824 m. Odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 175 m, kanał tłoczny 40 m, sieć wodociągowa 870 m, przyłącza, wodociągowe do 19 budynków. Trasy sieci kanalizacyjnych należy projektować w miarę możliwości w działkach drogowych dróg prywatnych, gminnych powiatowych po uzyskaniu niezbędnych zgód, odstępstw ich właścicieli lub zarządców i innych dokumentów zapewniających prawo dysponowania terenem na cele budowlane w miejscach projektowanego uzbrojenia Gminie Raszyn. Przy przekraczaniu cieków wodnych przewidzieć konieczność uzyskania pozwoleń wodnoprawnych Zadanie nr 2 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie, sięgacz Alei Krakowskiej w Sękocinie Nowym, sięgacz Mszczonowskiej 28 w Jankach b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie, , Alei Krakowskiej w miejscowości Raszyn, siegacz Mszcznonowskiej 72 i 28 w Jankach, Zakres prac projektowych obejmuje następujące opracowania projektowe: 1 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 390,00 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 100 m, sieć wodociągowa długości 336m, przyłącza wodociągowe do 4 budynków. 2 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w Al. Krakowskiej w Raszynie (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 135 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji o długości 14 m). 3 Wykonanie projektu wodociągu w sięgaczu Al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym (sieć wodociągowa długości 125 m, przyłącza wodociągowe do 4 budynków). 4 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu w ul. Mszczonowskiej 28 w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 200 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji – długości 24 m, sieć wodociągowa długości 221 m, przyłącza wodociągowe do 5 budynków). 5 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w sięgaczu w ul. Mszczonowskiej 72 w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny długości 28 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji długości 4 m). UWAGA: Podane ilości są orientacyjne.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest: 1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości odpowiednio: Zadanie nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złoty). Zadanie nr 2 – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
W ogłoszeniu powinno być: 1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości odpowiednio: Zadanie nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złoty). Zadanie nr 2 – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Istotne Postanowienia Umowy stanowią załącznik do SIWZ – odpowiednio dla każdego z zadań. 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie wynagrodzenia przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym z oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy, terminu realizacji umowy lub przyjętych rozwiązań projektowych w tym technicznych w przypadku: Ad. Zadanie 1 1) wystąpienia siły wyższej; 2) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur związanych z podziałem działek geodezyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, przedłużających się uzgodnień z organami biorącymi udział w procesie projektowym i inwestycyjnym, lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 4) nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie prac projektowych; 5) przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; 6) zmian przepisów prawa lub norm; 7) zmniejszenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, czy też pozyskanie dodatkowych środków finansowych pozwalających na szybszą jej realizację; 8) konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; 9) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami lub postępem technicznym; 10) konieczności wykonania usług zamiennych, w sytuacji gdy ze względów technicznych, terenowych i innych szczególnych wystąpi konieczność zaprojektowania sieci w technologii innej niż przyjęta w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe zawarte w umowie nie podlegają zmianie. 11) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian zwiększających bezpieczeństwo i efektywność organizacji ruchu między innymi na skutek konsultacji społecznych, wniosków rad dzielnicy, wniosków radnych lub policji. 12) konieczności zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia (w takim przypadku wynagrodzenie zostanie zmniejszone w stosunku proporcjonalnym, ilości metrów nie zaprojektowanych do ilości metrów założonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia– zmniejszenie wynagrodzenia dotyczy sytuacji, w których wystąpi konieczność ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w stosunku do obszaru wskazanego w załączniku graficznym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia) Ad. Zadanie 2 1) wystąpienia siły wyższej; 2. wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur związanych z podziałem działek geodezyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, przedłużających się uzgodnień z organami biorącymi udział w procesie projektowym i inwestycyjnym, lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3. wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 4. nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie prac projektowych; 5. przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; 6. zmian przepisów prawa lub norm; 7. zmniejszenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, czy też pozyskanie dodatkowych środków finansowych pozwalających na szybszą jej realizację; 8. konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; 9. wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami lub postępem technicznym; 10. konieczności wykonania usług zamiennych, w sytuacji gdy ze względów technicznych, terenowych i innych szczególnych wystąpi konieczność zaprojektowania sieci w technologii innej niż przyjęta w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe zawarte w umowie nie podlegają zmianie. 11. wprowadzenia przez Zamawiającego zmian zwiększających bezpieczeństwo i efektywność organizacji ruchu między innymi na skutek konsultacji społecznych, wniosków rad dzielnicy, wniosków radnych lub policji.
W ogłoszeniu powinno być: Istotne Postanowienia Umowy stanowią załącznik do SIWZ – odpowiednio dla każdego z zadań. 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie wynagrodzenia przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym z oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy, terminu realizacji umowy lub przyjętych rozwiązań projektowych w tym technicznych w przypadku: Ad. Zadanie 1 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie wynagrodzenia przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym z oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy, terminu realizacji umowy lub przyjętych rozwiązań projektowych w tym technicznych w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej; 2) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur związanych z podziałem działek geodezyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, przedłużających się uzgodnień z organami biorącymi udział w procesie projektowym i inwestycyjnym, lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 4) nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie prac projektowych; 5) przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; 6) zmian przepisów prawa lub norm; 7) zmniejszenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, 8) konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; 9) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami lub postępem technicznym; Ad. Zadanie 2 1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem jej nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie wynagrodzenia przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym z oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy, terminu realizacji umowy lub przyjętych rozwiązań projektowych w tym technicznych w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej; 2) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur związanych z podziałem działek geodezyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, przedłużających się uzgodnień z organami biorącymi udział w procesie projektowym i inwestycyjnym, lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 4) nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie prac projektowych; 5) przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; 6) zmian przepisów prawa lub norm; 7) zmniejszenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, c 8) konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; 9) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami lub postępem technicznym; 10) konieczności wykonania usług zamiennych, w sytuacji gdy ze względów technicznych, terenowych i innych szczególnych wystąpi konieczność zaprojektowania sieci w technologii innej niż przyjęta w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe zawarte w umowie nie podlegają zmianie.
W ogłoszeniu jest: 2017-06-28 godzina 10:30
W ogłoszeniu powinno być: 2017-07-12 godzina 10:30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.bip.raszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie
www.bip.raszyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2017.DC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
oferta może być złożona na jedno lub oda zadania
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania Zadanie nr 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Owocowej i ul. Czarnej Olchy w miejscowości Laszczki”. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Owocowej i ul. Czarnej Olchy w Laszczkach Szacowana długość kanału kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej to – 824 m. Odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 175 m, kanał tłoczny 40 m, sieć wodociągowa 870 m, przyłącza, wodociągowe do 19 budynków. Trasy sieci kanalizacyjnych należy projektować w miarę możliwości w działkach drogowych dróg prywatnych, gminnych powiatowych po uzyskaniu niezbędnych zgód, odstępstw ich właścicieli lub zarządców i innych dokumentów zapewniających prawo dysponowania terenem na cele budowlane w miejscach projektowanego uzbrojenia Gminie Raszyn. Przy przekraczaniu cieków wodnych przewidzieć konieczność uzyskania pozwoleń wodnoprawnych Zakres obszarowy - opracowanie został wskazany na załączniku graficznym. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać dokumentację projektową dla doprowadzenia sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do obszaru wskazanego na załączniku graficznym dla obydwu zadań odpowiednio. W przypadku jeśli po zaprojektowaniu sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla obszaru wskazanego na załączniku graficznym, okaże się, iż zmianie ulegną orientacyjne liści wskazane powyżej, wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z umową nie ulega zmianie. Zadanie nr 2 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie, sięgacz Alei Krakowskiej w Sękocinie Nowym, sięgacz Mszczonowskiej 28 w Jankach b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie, , Alei Krakowskiej w miejscowości Raszyn, siegacz Mszcznonowskiej 72 i 28 w Jankach, Zakres prac projektowych obejmuje następujące opracowania projektowe: 1 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 265 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, sieć wodociągowa długości 1206 m, przyłącza wodociągowe do 4 budynków. 2 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w Al. Krakowskiej w Raszynie (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 135 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji o długości 14 m). 3 Wykonanie projektu wodociągu w sięgaczu al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym (sieć wodociągowa długości 215 m, przyłącza wodociągowe do 3 budynków). 4 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu w ul. Mszczonowskiej 28 w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 200 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji – długości 24 m, sieć wodociągowa długości 221 m, przyłącza wodociągowe do 5 budynków). 5 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w sięgaczu w ul. Mszczonowskiej 72 w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny długości 28 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji długości 4 m). UWAGA: Podane ilości są orientacyjne.
II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych usług, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2015 r., poz. 2164 ze. zm.) w zakresie zadania nr 2. Zamówienia na usługi, o których mowa powyżej, będą polegały na wykonaniu podobnych usług projektowych jak w zamówieniu podstawowym tj. wykonaniu projektu dodatkowego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i/lub sieci wodociągowej określonego w rozdziale III SIWZ w zakresie zadania nr 2. Sposób realizacji usługi odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia zawartych istotnych postanowienia umowy - załączniku do SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-01
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia Strony ustalają termin realizacji przedmiotu umowy odpowiednio: Zadanie nr 1 – 1 października 2018 r. Przekazanie kompletu dokumentacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, które są niezbędne do złożenia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę – 30 kwietnia 2018 r. Zadanie nr 2 – 31 sierpnia 2018 r. Przekazanie kompletu dokumentacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, które są niezbędne do złożenia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę – 30 czerwca 2018 r.
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. c1) sytuacja ekonomiczna Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i zadanie nr 2. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wystarczy alby Wykonawca posiadał ubezpieczenie określone dla jednego zadania. Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w sposób należyty, wykonali co najmniej 2(dwa) zamówienia, z których każde polegało na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. budowy lub rozbudowy lub przebudowy sieci: a1. – Zadanie 1 – sieci kanalizacji sanitarnej i/ lub sieci wodociągowej o długości min. 300 mb. – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1; a2. – Zadanie 2 – sieci kanalizacji sanitarnej i/ lub sieci wodociągowej o długości min. 250 mb. – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wystarczy alby Wykonawca wykazał się doświadczeniem określonym dla zadania nr 1. b) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: b1) min. 2 (dwie) osoby projektanci - posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym , – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i zadanie nr 2; b2) 1 (jedna) osoba projektant - posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym – w przypadki składania oferty na zadanie nr 1. Uwaga! Zamawiający dopuszcza wskazania tej samej osoby do pełnienia funkcji w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2. W przypadku, gdy któraś z osób wskazanych przez Wykonawcę posiada kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa, uprawniające ją do prowadzenia zgodnie z prawem działalności w zakresie tego zawodu w państwie członkowskim UE (poza Polską) uznaje się, że osoba ta może wykonywać na terytorium RP tymczasowo i okazjonalnie usługi w zakresie swojego zawodu, po dopełnieniu formalności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (tj. Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Tak
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a). Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku wskazanego w pkt. V.1.2 lit. a SIWZ) b). Dowodów potwierdzających, czy usługi opisane w pkt. V.1.2 SIWZ zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. c). Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku wskazanego w pkt. V.1.2 lit. b SIWZ) d) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. V.1.3 SIWZ (dokumenty mają potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt. V.1.3 SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości odpowiednio: Zadanie nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złoty). Zadanie nr 2 – 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie wynagrodzenia przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym z oferty Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy, terminu realizacji umowy lub przyjętych rozwiązań projektowych w tym technicznych w przypadku: Ad. Zadanie 1 1) wystąpienia siły wyższej; 2) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur związanych z podziałem działek geodezyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, przedłużających się uzgodnień z organami biorącymi udział w procesie projektowym i inwestycyjnym, lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 4) nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie prac projektowych; 5) przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; 6) zmian przepisów prawa lub norm; 7) zmniejszenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, czy też pozyskanie dodatkowych środków finansowych pozwalających na szybszą jej realizację; 8) konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; 9) wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami lub postępem technicznym; 10) konieczności wykonania usług zamiennych, w sytuacji gdy ze względów technicznych, terenowych i innych szczególnych wystąpi konieczność zaprojektowania sieci w technologii innej niż przyjęta w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe zawarte w umowie nie podlegają zmianie. 11) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian zwiększających bezpieczeństwo i efektywność organizacji ruchu między innymi na skutek konsultacji społecznych, wniosków rad dzielnicy, wniosków radnych lub policji. 12) konieczności zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia (w takim przypadku wynagrodzenie zostanie zmniejszone w stosunku proporcjonalnym, ilości metrów nie zaprojektowanych do ilości metrów założonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia– zmniejszenie wynagrodzenia dotyczy sytuacji, w których wystąpi konieczność ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w stosunku do obszaru wskazanego w załączniku graficznym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia) Ad. Zadanie 2 1) wystąpienia siły wyższej; 2. wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych od stron umowy, np. przedłużenie procedur związanych z podziałem działek geodezyjnych, konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych, przedłużających się uzgodnień z organami biorącymi udział w procesie projektowym i inwestycyjnym, lub innych uzasadnionych okoliczności, zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, które utrudniają lub uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 3. wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; 4. nie wydania przez uprawniony organ w ustawowym terminie decyzji warunkującej kontynuację i zakończenie prac projektowych; 5. przedłużenia procedury przetargowej wynikającej między innymi z postępowania odwoławczego; 6. zmian przepisów prawa lub norm; 7. zmniejszenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy, czy też pozyskanie dodatkowych środków finansowych pozwalających na szybszą jej realizację; 8. konieczności przeprojektowania przebudowy uzbrojenia podziemnego w związku z uzyskanymi warunkami technicznymi od gestorów sieci lub nieotrzymaniem tych warunków w stosownym czasie; 9. wprowadzenia zmian w realizacji inwestycji spowodowanych nowymi technologiami lub postępem technicznym; 10. konieczności wykonania usług zamiennych, w sytuacji gdy ze względów technicznych, terenowych i innych szczególnych wystąpi konieczność zaprojektowania sieci w technologii innej niż przyjęta w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W takim przypadku ceny jednostkowe zawarte w umowie nie podlegają zmianie. 11. wprowadzenia przez Zamawiającego zmian zwiększających bezpieczeństwo i efektywność organizacji ruchu między innymi na skutek konsultacji społecznych, wniosków rad dzielnicy, wniosków radnych lub policji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
12. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 Ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U z 2003 r. Nr 153, poz.1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 13. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone w ofercie, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ”informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa zgodnie z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” lub spięte, zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 14. Zgodnie z przepisem art. 11 ust. 4 ww. ustawy przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane podczas otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. 15. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem (uchwała SN z 20 października 2005 r., sygn. III CZP 74/05). 16. Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-28, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Owocowej i ul. Czarnej Olchy w miejscowości Laszczki”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać projekt kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Owocowej i ul. Czarnej Olchy w Laszczkach Szacowana długość kanału kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej to – 824 m. Odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 175 m, kanał tłoczny 40 m, sieć wodociągowa 870 m, przyłącza, wodociągowe do 19 budynków. Trasy sieci kanalizacyjnych należy projektować w miarę możliwości w działkach drogowych dróg prywatnych, gminnych powiatowych po uzyskaniu niezbędnych zgód, odstępstw ich właścicieli lub zarządców i innych dokumentów zapewniających prawo dysponowania terenem na cele budowlane w miejscach projektowanego uzbrojenia Gminie Raszyn. Przy przekraczaniu cieków wodnych przewidzieć konieczność uzyskania pozwoleń wodnoprawnych Zakres obszarowy - opracowanie został wskazany na załączniku graficznym. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać dokumentację projektową dla doprowadzenia sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej do obszaru wskazanego na załączniku graficznym dla obydwu zadań odpowiednio. W przypadku jeśli po zaprojektowaniu sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej dla obszaru wskazanego na załączniku graficznym, okaże się, iż zmianie ulegną orientacyjne liści wskazane powyżej, wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z umową nie ulega zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin przekazania koncepcji projektowej |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: a) budowy sieci wodociągowej w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie, sięgacz Alei Krakowskiej w Sękocinie Nowym, sięgacz Mszczonowskiej 28 w Jankach b) budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie, , Alei Krakowskiej w miejscowości Raszyn, sięgacz Mszcznonowskiej 72 i 28 w Jankach, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac projektowych obejmuje następujące opracowania projektowe: 1 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Kamykowej w miejscowości Rybie (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 265 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji 20 m, sieć wodociągowa długości 1206 m, przyłącza wodociągowe do 4 budynków. 2 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w Al. Krakowskiej w Raszynie (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 135 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji o długości 14 m). 3 Wykonanie projektu wodociągu w sięgaczu al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym (sieć wodociągowa długości 215 m, przyłącza wodociągowe do 3 budynków). 4 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej i wodociągu w sięgaczu w ul. Mszczonowskiej 28 w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny o długości 200 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji – długości 24 m, sieć wodociągowa długości 221 m, przyłącza wodociągowe do 5 budynków). 5 Wykonanie projektu kanalizacji sanitarnej w sięgaczu w ul. Mszczonowskiej 72 w Jankach (kanał kanalizacyjny grawitacyjny długości 28 m, odgałęzienia kanału kanalizacyjnego głównego do studzienki na posesji długości 4 m). UWAGA: Podane ilości są orientacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin przekazania koncepcji projektowej |
40,00 |
Załączniki (20) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2017-06-20 15:33:36 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2017-06-20 15:40:30 |
Ostatnia zmiana: | 2017-09-13 11:36:32 |
Ilość wyświetleń: | 2166 |