W odpowiedzi na otrzymane drogą elektroniczną pytania do ogłoszonego zapytania ofertowego dotyczącego ,,Dostawy urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn", Zamawiający udziela odpowiedzi:

1. Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmianę parametru:

Kasety na papier - Papier w kasetach o gramaturze 52-256g/m2. 2 kasety na papier o łącznej pojemności nie mniej niż 1000 arkuszy A4, w tym jedna obsługująca formaty A4-SRA3,.

na następujący

Kasety na papier - Papier w kasetach o gramaturze 52-256g/m2. 2 kasety na papier o łącznej pojemności nie mniej niż 1000 arkuszy A4, w tym jedna obsługująca formaty A4-A3,.

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę parametru.

 

2. Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmianę parametru:

Funkcja skanowania sieciowego - Skanowanie do: e-mail, FTP, SMB, TWAIN, pamięci przenośnej USB, HDD, URL

na następujący

Funkcja skanowania sieciowego - Skanowanie do: e-mail, FTP, SMB, TWAIN, pamięci przenośnej USB, HDD

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę parametru.

 

3. Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmianę parametru

Funkcja skanowania sieciowego - Typy plików: DOC (min. 500 skanów/miesiąc), CSV, PDF, Kompaktowy PDF, Szyfrowany PDF, JPEG, TIFF, XPS, Kompaktowy XPS

na następujący

Funkcja skanowania sieciowego - Typy plików: DOC (min. 500 skanów/miesiąc) lub DOCX , PDF, Kompaktowy PDF, Szyfrowany PDF, JPEG, TIFF, XPS, Kompaktowy XPS

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę parametru.

 

4 .Czy zamawiający wyrazi zgodę na zmianę parametru dotyczącego urządzenia z finiszerem (1szt):

Papier w kasetach o gramaturze 52-256g/m2. 2 kasety na papier o łącznej pojemności 2500 arkuszy A4, w tym jedna obsługująca formaty A5-SRA3

na następujący

kasety na papier - papier w kasetach o gramaturze 52-256g/m2. 2 kasety na papier o łącznej pojemności nie mniejszej niż 2200 arkuszy w tym jedna obsługująca formaty A4-A3

Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę parametru.

5.  Czy zamawiający wymaga aby sprzedaż urządzeń będących przedmiotem niniejszego zapytania została zrealizowana jeszcze w grudniu 2017r?

Odpowiedź: Zamawiający  wymaga aby sprzedaż urządzeń będących przedmiotem niniejszego zapytania została zrealizowana w grudniu 2017.

..................................................

(pieczęć komórki organizacyjnej)

KZ.271.      .2017

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

I.               Zamawiający:  Urząd Gminy Raszyn

Adres: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, tel. 22 701-77-07

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Dostawę urządzeń wielofunkcyjnych
na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn.

II.          Opis przedmiotu zamówienia (specyfika głównych minimalnych wymagań):

Szczegółowe wymagania techniczne zawiera załącznik nr 1 do istotnych postanowień umownych.

Dostarczone urządzenia muszą być objęte opieką serwisową (w tym dostawą materiałów eksploatacyjnych) przez okres 2 lat lub do wydrukowania 700'000 stron (z czego 175'000 stron kolorowych) - ilość wydrukowanych stron będzie rozliczana kwotowo zgodnie z cenami przedstawionymi w formularzu cenowo-ofertowym.

III.__ Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg załączonego wzoru formularza ofertowego,

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

- karty katalogowe, certyfikaty

IV.__ Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać drogą elektroniczną.

V.___ Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Paweł Niemiro (nr telefonów 22 7017717, email informatyka@raszyn.pl) i Marcin Ciastoń (nr telefonów 22 7017707, email informatyka@raszyn.pl).

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. 8-18, wt-czw. 8-16, pt. 8-14.

VI.__ Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie zamawiającego w zamkniętej kopercie do dnia 22 grudnia 2017 do godziny 1300.

VII._ Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym koszt transportu do siedziby).

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą                    w złotych polskich.

5.      Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

3.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

4.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

1.      Formularz cenowo-ofertowy

2.      Umowy z załącznikami

ZATWIERDZIŁ:

                                                                                                   .................
                                                                                                                                   (data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej               

                                                                                                                              postępowanie)