Raszyn 08.03.2018 r.

Znak sprawy IR………………


Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579/

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 701-77-70, faks 701-77-71

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu:

Zadanie I*- przebudowy ul. Spacerowej we wsi Rybie gm. Raszyn w branży:

  1. drogowej*

  2. sanitarnej*

Zadanie II*- przebudowy ul. Wspólnej we wsi Janki, Wypędy gm. Raszyn w branży:

  1. drogowej*

  2. sanitarnej*


II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora branży drogowej i/lub sanitarnej przy wykonywaniu przebudowy ul. Spacerowej we wsi Rybie gm. Raszyn i/lub przebudowy ul. Wspólnej we wsi Janki, Wypędy gm. Raszyn.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 oraz wzór umowy (Załącznik nr 1a lub 1b) określający m.in. warunki realizacji zamówienia.


  1. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert dotyczących branży drogowej i/lub sanitarnej dla jednego i/lub dwóch zadań.

  2. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia odpowiednio dla:

Zadania I*- 31.08.2018 r.

Zadania II*- 01.10.2018 r.

  1. Wzór umowy stanowi odpowiednio załącznik nr 1a (Przebudowa ul. Spacerowej) Załącznik 1b (Przebudowa ul. Wspólnej) do niniejszego zapytania ofertowego.

  2. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV 71247000-1- Usługi nadzoru budowlanego.

  3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

  5. Realizacja: zgodnie ze wzorem umowy Załącznik nr 1a/ Załącznik 1b.




III. Warunki udziału w postępowaniu:


1. Wykonawca winien wykazać się spełnieniem następujących warunków dla danego zadania/ zadań odpowiednio dla branży:


a) Inspektorem nadzoru robót drogowych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie w/w uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub robót bądź inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją (na jednym z w/w stanowisk) co najmniej jednej (zakończonej) inwestycji polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie drogi w przeciągu ostatnich pięciu lat spełniającej następujące parametry:

  1. Długość drogi min. 300 m.,

  2. Wartość brutto robót branży drogowej min. –300 000,00 zł,



b) Inspektorem nadzoru robót sanitarnych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie w/w uprawnień na stanowisku kierownika budowy lub robót bądź inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją (na jednym z w/w stanowisk) co najmniej jednej (zakończonej) inwestycji w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy sieci wodociągowej/sanitarnej/ kanalizacji deszczowej w przeciągu ostatnich pięciu lat spełniającej następujące parametry:

  1. Długość sieci wodociągowej/sanitarnej/kanalizacji deszczowej min. 300 m,

  2. Wartość brutto robót branży sanitarnej min. 200 000 zł ,


Wykonawca wypełni załącznik nr 4 „Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia” włącznie z podaniem: doświadczenia zawodowego wyszczególnionych osób – zakresem wykonywanych czynności z podaniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego danych odnośnie doświadczenia Inspektorów, nazw i adresów inwestorów obiektów, okresów wykonywanych obiektów oraz podstawą dysponowania danymi osobami, a także załączy poświadczenia wydane przez Inwestorów poszczególnych obiektów.


W przypadku wykonywania usługi dla Zamawiającego- Gminy Raszyn Wykonawca dla potwierdzenia wykonywania tych usług nie musi dołączać w/w poświadczenia.


Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).


2. Wykonawca winien określić zakres zamówienia który zamierza powierzyć Podwykonawcy, a także nazwę (firmy) Podwykonawcy- załącznik nr 5






IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2,

2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/oświadczenia załącznik Wykonawcy**.

3. kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio dla danej specjalności odpowiednio dla zadnia/zadań w danej branży- załącznik Wykonawcy:

a) drogowej*,

b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych*

zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),

4. aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – załącznik Wykonawcy,

5. Wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia wraz z ich doświadczeniem– załącznik nr 4, a, 4b,

6. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy,

7. Zakres zamówienia dla powierzenia Podwykonawcom- załącznik nr 5a, 5b.


  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.


V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.


** Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę nie prowadzącą działalności gospodarczej, Wykonawca w tym przypadku zobowiązany jest złożyć oświadczenie




VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Elwira Oniszk pod nr tel. (22) 701-78-75

            e-mail: ratuszug@raszyn.pl

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: poniedziałek- piątek w godz. 8-14.


VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy do dnia 20.03.2018 r. do godziny 10:00:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: 05 – 090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w Kancelarii, pok. nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem odpowiednio:


Zadanie I*- Nadzór inwestorski przy wykonywaniu przebudowy ul. Spacerowej we wsi Rybie w branży drogowej*/ sanitarnej*

i/lub*

Zadanie II*- Nadzór inwestorski przy wykonywaniu przebudowy ul. Wspólnej we wsi Janki, Wypędy w branży drogowej*/ sanitarnej*


NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem 20.03.2018 godz. 10:00

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
    za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego wybranym/wybranymi zadaniem/zadaniami dla danej/danych branży/branż.

  2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę nie prowadzącą działalności gospodarczej.

  3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

  4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

  5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

  6. Ocena ofert będzie odbywać się odrębnie dla każdego z zadań w danej branży.

  7. Zamawiający wybierze ofertę z najmniejszą ceną- dotyczy każdego z zadań w danej branży.

IX. Ocena ofert

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie- dotyczy każdego z zadań w danej branży.




* Zamawiający dopuszcza złożenie ofert dotyczących branży drogowej i/lub sanitarnej dla jednego i/lub dwóch zadań –odpowiednio opisać


  1. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

  2. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.


X. Informacje o formalnościach.

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

  3. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej zapytania oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

  5. Umowa zostanie zawarta zgodnie z określoną w formularzu ofertowym kwotą brutto za wykonanie zamówienia przy obowiązujących w chwili podpisywania umowy wysokościach podatku od towaru i usług VAT.

  6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

  7. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

  1. Wzór umowy, zał. nr 1a, 1b

  2. Formularz ofertowo-cenowy, zał. nr 2.

  3. Opis przedmiotu zamówienia , zał. nr 3

  4. Wykaz osób zdolnych do wykonywania zamówienia wraz doświadczeniem- zał. Nr 4a, 4b,

  5. Zakres zamówienia dla powierzenia podwykonawcom zał. Nr 5a, 5b


ZATWIERDZIŁ:


..………………………………………
(data, podpis i pieczęć osoby zatwierdzającej postępowanie