Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)

Raszyn, dnia 2 kwietnia 2021 r.

ZP.271.1.1.2021.DC(9)

 

Dot.: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na: Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej obejmującej swoim zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie”

 

 

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęło pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi.

 

Pytanie nr 1

Proszę o określenie szacunkowych gabarytów sali zabawowych oraz budynku gospodarczego na sprzęt.

Zamawiający udziela odpowiedzi

Zamawiający nie określa gabarytów sal zabawowych oraz budynku gospodarczego na sprzęt.  

 

Pytanie nr 2

Czy sala opisana w podpunkcie 3.1.1. II. 2) Załącznika nr 9: „sala sensoryczna”  ma spełniać funkcję sali integracji sensorycznej?

Zamawiający udziela odpowiedzi

Sala opisana w podpunkcie 3.1.1. II. 2) Załącznika nr 9: „sala sensoryczna”  ma spełniać funkcję sali integracji sensorycznej?

 

Pytanie nr 3

Czy Zamawiający dopuszcza budynek dwukondygnacyjny? Rozwiązanie takie pozwoliłoby na zwiększenie udziału powierzchni biologicznie czynnej, a co za tym idzie, powierzchni terenu rekreacyjnego dla dzieci.

Zamawiający udziela odpowiedzi

Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi (pismo WN.5183.1.15.2021.WER z dnia 19 lutego 2021 r) cyt.: ,,Plan miejscowy dopuszcza zabudowę na przedmiotowym terenie do wysokości max 12 m w najwyższym punkcie budynku, jednakże ze względów konserwatorskich –bezpośredniego sąsiedztwa z zabytkowym Zespołem Austerii, nowy pawilon przedszkolny (pismo WN.5183.1.15.2021.WER z dnia 02 marca 2021 r. zmieniające na żłobek) powinien być zaprojektowany tak, aby swoją wysokością nie przewyższać planowanej do odbudowy stajni z pobliskiego zespołu Austerii oraz budynku przedszkola. Budowa wysokiego na 12 m budynku byłaby w tym miejscu precedensem”. Wysokość budynku przedszkola zgodnie z inwentaryzacją wynosi 7,06 m.

 

Pytanie nr4

Czy dopuszcza się możliwość usytuowania budynku w północnym narożniku działki, bez łączenia go z istniejącym budynkiem przedszkolnym? Znacząco poprawiłoby to funkcjonalność zagospodarowania terenu.

Zamawiający udziela odpowiedzi

Zamawiający informuje, iż zgodnie z wytycznymi do projektu budowy żłobka pkt 3.3.3 wytyczne dla żłobka, zalecił (w miarę możliwości) III strefę administracyjno- socjalną umieścić w zabytkowym budynku szkoły (użytkowanym ostatnio jako przedszkole). Ze względów funkcjonalnych, powinien on z nowo budowanym obiektem stanowić ,,całość”.

 

Pytanie  nr 5

Proszę o potwierdzenie, że wszystkie pomieszczenia projektowanego żłobka i istniejącego przedszkola oprócz komunikacji powinny być uwzględniane w obliczeniach miejsc parkingowych i traktowane jako powierzchnia użytkowa.

Zamawiający udziela odpowiedzi

Zabytkowy budynek szkoły (użytkowanym ostatnio jako przedszkole) wraz z nowoprojektowanym budynkiem i łącznikiem będą stanowić jeden budynek, dla którego należy przewidzieć miejsca parkingowe zgodnie z zapisami mpzp.

 

Pytanie nr 6

Czy Zamawiający posiada wytyczne odnośnie ilości miejsc postojowych dla niepełnosprawnych?

Zamawiający udziela odpowiedzi

Zgodnie z zapisami w projekcie nowego mpzp Rozdział 3, ustalenia dla terenu usług i zieleni urządzonej w zakresie miejsc do parkowania, ustala się:

-           zapewnienie co najmniej 3 miejsc na 100 m2 powierzchni użytkowej usług, w tym 1 stanowisko dla pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową, jeżeli ogólna liczba stanowisk wynosi więcej niż 5,

-           lokalizację miejsc do parkowania na działce budowlanej objętej inwestycją lub na sąsiadujących terenach dróg i parkingów;

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytanie wraz z odpowiedzią, stają się integralną częścią SWZ i są wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie

 

 

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024599 z dnia 2021-03-29

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swym zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.2.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.4.2.) Miejscowość: Raszyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: [1]/BZP 00024599

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00013410/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą: 2021-04-07 09:00

Po zmianie:

2021-04-14 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą: 2021-04-07 12:00

Po zmianie:

2021-04-14  12:00


[1] -03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych                                                                                                                                                                                                                                  Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

 

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)
 

Raszyn, dnia 29 marca 2021 r.

ZP.271.1.1.2021.DC(6)

 

Dot.: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na: Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej obejmującej swoim zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie”

 

 

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęło pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi.

 

Pytanie 1/ Wniosek 1

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wydłużenie terminu składania ofert o tydzień tj. do dnia 14.04.2021r..

Kierujemy swoją prośbę mając na uwadze zbliżający się okres świąteczny, aktualnie panującą sytuację epidemiczną oraz obostrzenia, które zostaną wprowadzone w całym kraju z dniem 27.03.2021r.  Z uwagi na powyższe, wydłużenie terminu pozwoli przygotować koncepcję w sposób zadowalający i zakresie jakiego wymaga Zamawiający.

 

Pytanie 2/ Wniosek 2

              W związku z sytuacją pandemiczną w kraju oraz okresem świątecznym, z uwagi na konieczność dostarczenia części graficznej oferty, tj. koncepcji projektowej budynku żłobka, w formie planszy, dostarczonej osobiście lub przesłanej do siedziby Zamawiającego, zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert do końca poświątecznego tygodnia, tj. do 9 kwietnia 2021 r.

Zamawiający wyznaczył termin dostarczenia koncepcji do dnia 7.04.2021 r. do godz. 9:00., natomiast nie ma możliwości dostarczenia przesyłki firmą kurierską wysłanej po świętach w tym terminie na tą godzinę.

Uprzejmie prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej prośby.

 

 

Zamawiający udziela odpowiedzi

Zamawiający przychyla się  do wniosku w zakresie zmiany terminu i ustala nowy termin składania ofert: na dzień 14.04.2021 r. do godziny 9:00.

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytanie wraz z odpowiedzią, stają się integralną częścią SWZ i są wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie

 

 



Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)

Raszyn, dnia 24 marca 2021 r.

ZP.271.1.1.2021.DC(5)

 

Dot.: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na: Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej obejmującej swoim zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie”

 

 

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęło pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi.

 

Pytanie

Proszę o wyjaśnienie dotyczące przetargu na „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swym zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie”

Proszę o podanie zakresu i zasadności wykonania badań archeologicznych. W zaleceniach konserwatorskich mowa jest o konieczności prowadzenia nadzoru archeologicznego na etapie realizacji prac. Jest to zakres wykonawcy prac budowlanych. Z kolei jest zapis o uzyskaniu zgody na prowadzenie badań archeologicznych. Wytyczne konserwatorskie są pod tym względem niespójne. Proszę o wyjaśnienie, ponieważ badania archeologiczne są kosztowne i w znaczący sposób wpływają na wycenę.

 

Zamawiający udziela odpowiedzi

Zamawiający informuje, iż na etapie projektowania badania archeologiczne nie są wymagane. Badania archeologiczne (nadzór jest traktowany jako forma badań) będą wykonywane w trakcie robót budowlanych. Wykonawca (robót budowlanych), przed rozpoczęciem prac będzie zobowiązany do uzyskania decyzji MWKZ na prowadzenie badań archeologicznych oraz zatrudnić archeologa przy wszystkich pracach ziemnych związanych z inwestycją.    

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytanie wraz z odpowiedzią, stają się integralną częścią SWZ i są wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie

 

 

 

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)

 

Raszyn, dnia 11 marca 2021 r.

ZP.271.1.1.2021.DC(3)

 

Dot.: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na: Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej obejmującej swoim zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie”

 

 

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęło pytanie, na które Zamawiający udziela odpowiedzi.

 

Pytanie

W opisie przedmiotu zamówienia podano, że należy zaprojektować 3 oddziały żłobkowe dla odpowiednio 10, 42 i 48 dzieci.

Ze względu na poziom rozwoju dzieci w tym wieku nie powinny znajdować się w tak dużych grupach.

Utrudnione będzie prowadzenie zajęć i usypianie dzieci.

Sanepid również nie rekomenduje tak dużych grup ze względu na wzmożone szerzenie się chorób dziecięcych.

Dodatkowo stworzenie tak dużych grup wymagałoby zapewnienia im bardzo dużych sal zajęć (ponad 110 m2).

Czy w związku z tym Zamawiający zaakceptuje zmianę wytycznych w tym punkcie na 5 oddziałów, w tym jeden oddział dla 10 dzieci w  wieku do 12 miesięcy oraz po 2 oddziały dla grup do 24 miesiąca i do 3 lat?

 

Zamawiający udziela odpowiedzi

Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ (Załącznik nr 1 do wzoru Umowy) Wytyczne do projektu budowy żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie, pkt. 3.1.1, Zamawiający określił w przedmiotowym postępowaniu takie wymaganie cyt.: 

„I. strefa dydaktyczna

1. Należy przewidzieć sale pobytu-bawialnie:

1) dla dzieci najmłodszych - sala z łóżeczkami, z dwoma przewijakami, czterema krzesełkami do karmienia, miejscem na zabawę na podłodze, szafkami na zabawki. Sala powinna być zlokalizowana od strony południowej, lub południowo-zachodniej i posiadać taras do werandowania dzieci, zabudowany oknami. Do Sali musi być przypisane zaplecze na pościel i inny sprzęt, łazienka z wanną,  wydzieloną częścią na mycie nocników, pomieszczenie-brudownik.

2) dla dzieci w wieku do 24 miesięcy – dwie sale z miejscem do spania, zabawy, spożywania posiłków. Do sal musi być przypisane zaplecze na pościel, leżaki i inny sprzęt, łazienka z prysznicem z miejscem na przewijak, wydzieloną częścią na mycie nocników, pomieszczenie-brudownik. Zamawiający sugeruje połączenie części zaplecza dla dwóch sal.

3) dla dzieci  w wieku do 3 lat dwie sale z miejscem do spania, zabawy, spożywania posiłków. Do sal musi być przypisane zaplecze na pościel, leżaki i inny sprzęt, łazienka z prysznicem, wydzieloną częścią na mycie nocników, pomieszczenie-brudownik. Zamawiający sugeruje połączenie części zaplecza dla dwóch sal”.

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytanie wraz z odpowiedzią, stają się integralną częścią SWZ i są wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie

 

 

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL)

 

 

 

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013410/01 z dnia 2021-03-04

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swym zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swym zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb4c1c39-7ccb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013410/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04 14:18

2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001246/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swym zakresem Budowę Żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.

94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.bip.raszyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania określone w pkt. XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn, ul.

Szkolna 2a, 05-090 Raszyn - inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan Arkadiusz GodulaTel.: 22 701-78-42, adres e-mail: iod@raszyn.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowokosztorysowej obejmującej swym zakresem Budowę żłobka przyul. Godebskiego w Raszynie” znak: ZP.271.1.1.2021.DC, prowadzonym w trybie podstawowym,- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.

2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych

74 ustawy z dnia 11 września 2021 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021.DC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swym zakresem Budowę żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie oraz adaptację budynku dawnej szkoły zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi wraz z zagospodarowaniem terenu oraz opracowaniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, uzyskania decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę istniejących obiektów oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.Do zakresu umowy należy również sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie stwierdzenia zgodności realizowanych robót budowlanych z projektem przez wykonawcę robót budowlanych, podczas realizacji przez Zamawiającego inwestycji. Zamawiający informuje, że teren jest objęty nadzorem

Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (MWKZ) i wpisany jest do rejestru zabytków Województwa Mazowieckiego pod numeremA 443. Decyzja nr 1263/05 z

04.07.2005.Na niniejszą inwestycję, Gmina Raszyn otrzymała dofinansowanie z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego


4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.)Zakres w/w prac może dotyczyć rozszerzenia usług projektowych w zakresie poszczególnych branż stanowiących przedmiot zamówienia, tj. polegający na opracowaniu dodatkowych projektów lub sprawdzeniu dodatkowych dokumentacji w zakresie każdej z branżW/w usługi zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony został SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja projektowa

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodoweja) w zakresie posiadanego doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub w przypadku świadczeń ciągłych, również

wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te były wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane (lub są wykonywane), a jeśli wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub trwających nadal, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, tj. wykonał:- co najmniej 1 (jedną) kompleksową dokumentację projektową w zakresie budowy/ przebudowy/ rozbudowy ogólnodostępnych obiektów kulturalnych, żłobków, budynków o charakterze edukacyjnym, budynków szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynków kultury fizycznej o wartości dokumentacji co najmniej 200 000,00 zł brutto. b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaw tym, co najmniej po 1 osobie, posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zgodnie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo

Budowlane, w następujących specjalnościach:- architektonicznej,- konstrukcyjno – budowlanej, drogowej,- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- instalacji telekomunikacyjnych (uprawnienia spec.

elektroenergetycznej wydane przed wprowadzeniem uprawnień telekomunikacyjnych, honorowane są do projektowania instalacji telekomunikacyjnych.W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących, zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SWZ;oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt. 8.1 SWZ – wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz usług spełniających wymagania określone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub nadal są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania);2. w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania wskazane w pkt.

7.2.4b) SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, jest umocowana do jego reprezentowania, należy dołączyć do oferty odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wskazanych w zdaniu 1 dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziałuw postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia,2. pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę 3. W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonywane będą przez poszczególnych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:

Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem przewidzianych przez Zamawiającego okoliczności, tj.: - możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp.;- okoliczności wskazanych w załączniku do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena- waga kryterium 50%Koncepcja projektowa – waga kryterium 50%

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Koncepcja projektowa – Wykonawca złoży wraz z ofertą koncepcję projektową budynku żłobka przy ul. Godebskiego w Raszynie wraz z zagospodarowaniem terenu w oparciu o „Wytyczne do koncepcji projektowej” (załącznik nr 7). Przy czym, część opisową należy złożyć w formie elektronicznej (wraz z ofertą), natomiast część graficzną – należy przesłać do Zamawiającego (lub złożyć osobiście) na planszy, podpisanej przez osobę upoważnioną do składania oferty. Koncepcję należy przesłać na adres Zamawiającego do dnia 7.04.2021 r. do godz. 9:00