Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.29.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Przebudowa ul. Przygodowej, Kasztanowej i Stokrotki we wsi Rybie, na terenie Gminy Raszyn”

 

Na zakres zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych obejmujących:

 

A/ przebudowę ulicy Przygodowej we wsi Rybie na długości 231,00 mb w zakresie wykonania:

- ciągu pieszo – jezdnego z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i wbudowaniem krawężników betonowych;

- zjazdów do posesji z kostki betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;

- progów zwalniających z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;

- odwodnienia powierzchniowego;

- regulacji wysokościowej studzienek oraz zaworów zlokalizowanych w pasie drogowym;

- stałej organizacji ruchu.

 

B/ przebudowę ulicy Kasztanowej we wsi Rybie na długości 623,00 mb w zakresie wykonania:

Robót drogowych na których składa się wykonanie:

- robót rozbiórkowych;

- nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego, geosiatce komórkowej wypełnionej kruszywem mineralnym, warstwie wzmacniającej z kruszywa mineralnego i geotkaninie;

- chodników z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej i warstwie kruszywa łamanego;

- progów zwalniających z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wypełnionej kruszywem mineralnym, warstwie wzmacniającej z kruszywa mineralnego i geotkaninie;

- budowie i przebudowie zjazdów do posesji z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego na warstwie kruszywa stabilizowanego cementem;

- ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej;

- regulacji studzienek;

- stałej organizacji ruchu.

 

Robót kanalizacyjnych obejmujących wykonanie:

- kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami zakończonymi wpustami;

- montażu separatorów;

- przyłączenia kanalizacji deszczowej do istniejącej kanalizacji w ul. 19-go Kwietnia.

 

C/ przebudowę ulicy Stokrotki we wsi Rybie na długości 140,00 mb w zakresie wykonania:

- robót rozbiórkowych;

- nawierzchni jezdni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z wbudowaniem krawężników betonowych;

- progów zwalniających z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
i podbudowie  kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;

- zjazdów z kostki betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie  kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;

- ścieku rozsączającego w osi jezdni z płyt ażurowych;

- regulacji wysokościowej studzienek oraz zaworów zlokalizowanych w pasie drogowym;

- wykonanie stałej organizacji ruchu.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w dokumentacji projektowej – załącznikach o nr B1 – B3 do niniejszej specyfikacji oraz w Szczegółowych specyfikacjach technicznych – załącznikach  o nr A1 – A3 do niniejszej SIWZ.

Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały 3 letniej gwarancji.

Rodzaj zamówienia

ROBOTY BUDOWLANE

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8, 45.23.32.52-0, 45.23.31.00-0

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

do 30 listopada 2011 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: nie mniej niż 2 zamówienia (prawidłowo ukończone) o wartości, co najmniej 500 000,00 zł brutto każde, polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni drogowych wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej na terenach o zwartej zabudowie jednorodzinnej lub wielorodzinnej.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zamówienie, w tym m.in.: - 1 osobę, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg (pełniącą rolę Kierownika robót). - 1 osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika budowy), zg. z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28-04-2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. nr 83 z dnia 16-05-2006 r./

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom

 

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy,

1.2 Wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

1.5 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,

1.6 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców.

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert- (załącznik Wykonawcy)

2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy)

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1-2.4

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

14-07-2011  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

     Wadium

   25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

14-07-2011

Godzina otwarcia

10:40

Data zamieszczenia ogłoszenia

w Biuletynie Zamówień Publicznych

30-06-2011

 

Pliko do Pobrania

ul. Kasztanowa

ul. Przygodowa

ul. Stokrotki