Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.61.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na części”

CZĘŚĆ 1

W ramach części nr 1, należy wykonać projekty budowlano-wykonawcze sieci wodociągowych
i kanalizacyjnych wraz z przyłączami w drogach: ul. Mierzwińskiego i Jaworskiego w Raszynie,
ul. bez nazwy przyległej do ul. Jutrzenki w Ładach, ul. bez nazwy i Czereśniowej we wsi Falenty Nowe, ul. Le Mervina, Podleśnej i Wiklinowej w Sękocinie Starym, ul. Promyka i Baśniowej we wsi Jaworowa oraz w ul. Relaksu i Kasztanowej we wsi Rybie wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę – zgodnie z poniższymi zadaniami:

Zadanie 1. Projekt sieci wodociągowej w ul. Mierzwińskiego w Raszynie dz. ew. 88, 86/2, 86/8, 85/13, ? 90PE, L=145 m wraz z przyłączami (3 przyłącza); Teren nie objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego

Zadanie 2. Projekt sieci wodociągowej drodze bez nazwy przyległej do ul. Jutrzenki w Ładach
 dz. ew. 48/10, 50/13, 50/19, 50/12, ?160 PE L=87 m, ?90 PE L=39m ?110 PE L=55m
wraz z 1 przyłączem;
Teren objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;

Zadanie  3. Projekt sieci wodociągowej w drodze bez nazwy w Falentach Nowych dz. ew. nr 185, 3/27, 3/32, ? 90 PE L= 155 m wraz z przyłączami (4 przyłącza); Teren objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; Włączenie do wodociągu w drodze powiatowej –Drodze Hrabskiej.

Zadanie 4. Projekt sieci wodociągowej w ul. Podleśnej, LeMervina, Wiklinowej w Sękocinie Starym dz. ew. 321, 352, 289/5, 289/4, 289/12, 289/31, 298/16, 290/6, ?110 PE L=349 m wraz z przyłączami (8 przyłączy). Włączenie w drodze Podleśnej i Olchowej. Teren nie objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Zadanie 5. Projekt sieci wodociągowej w ul. Jaworskiego w Raszynie dz. ew. nr 269/3, 543/2, 541/2, 540/33, ?110 L=250 m wraz z przyłączami – (12 przyłączy); Teren objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;

Zadanie 6. Projekt sieci wodociągowej w ul. Czereśniowej w Falentach Nowych dz. ew. 184/3, 31/16 ?90 PE, L=205 m wraz z przyłączami (3przyłącza) Teren objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;

Zadanie 7.  Projekt sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Promyka w Jaworowej dz. ew. nr 251, 327, 326 wraz z przyłączami. Sieć wodociągowa ? 90 PE L=170 m wraz z przyłączami (3 przyłącza); Sieć kanalizacyjna grawitacyjna ? 200 PVC L=115m wraz z przyłączami –
(9 przyłączy) Sieć kanalizacyjna tłoczna ? 90 PE L= 115 m; Przepompownia ścieków z przyłączem energetycznym 1 kpl. Teren nie objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;

Zadanie 8.  Projekt sieci kanalizacyjnej w ul. Relaksu we wsi Rybie dz. ew. nr 1570 Kanalizacja grawitacyjna ?200PVC L=55 m wraz z przyłączami (8 przyłączy) Kanalizacja tłoczna ?90PE L=10 m; Przepompownia ścieków wraz z przyłączem energetycznym 1 kpl.; Teren objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;

Zadanie 9.  Projekt kanalizacji sanitarnej w ul Baśniowej we wsi Jaworowa dz. ew. 453, 468/4, 469/1, 470/1, 471/1 ?200 L=135 m, wraz z przyłączami – (8 przyłączy); Teren nie objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; Włączenie do i istniejącej kanalizacji w drodze powiatowej – ul. Warszawskiej.

Zadanie 10. Projekt kanalizacji sanitarnej w ul. Kasztanowej we wsi Rybie dz. ew. 429/2, 429/3, ?200 L=230m, wraz z przyłączami (6 przyłączy); Teren objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; Włączenie do istniejącej kanalizacji w ul. Rzepichy.

 

CZĘŚĆ 2

W ramach przedmiotu zamówienia, należy wykonać projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej wzdłuż ul. Mszczonowskiej o łącznej długości ?160 - 934m, ? 90 - 324m i 15 szt. przyłączy wodociągowych w oparciu o załączone warunki techniczne wydane przez Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-Raszyn Sp. z o.o. w Raszynie.

Sieć przebiega przez działki prywatne i drogowe wzdłuż ul. Mszczonowskiej zgodnie z załączonym szkicem ?160 L=780 m. Należy zaprojektować dwa sięgacze na działkach drogowych prywatnych nr 197/9 ?90 o dł. 240m, nr 195/7 ?90 PE o dł. 84m i PE160 dł. 126 m. oraz połączenie
z istniejącym wodociągiem PVC160 L=26.0m na działce nr 192/4.

Ponadto należy wykonać spinki z istniejącymi wodociągami w ul. Przelotowej, Działkowej Rodzinnej oraz w miejscu przejścia projektowanego wodociągu z zachodniej strony ul. Mszczonowskiej.

Dla terenu objętego zamówieniem, nie istnieje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

 

CZĘŚĆ 3

W ramach przedmiotu zamówienia, należy wykonać projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej w ul. Grudzi i ul. Szlacheckiej o łącznej długości ?160 -900m, ? 110 - 95m
w oparciu o warunki techniczne wydane przez Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-Raszyn Sp. z o.o. w Raszynie.

Sieć przebiega przez działki drogowe w ul. Grudzi i ul. Szlacheckiej będące we władaniu Gminy Raszyn. Należy wykonać spinki z projektowanymi wodociągami w drogach prostopadłych
do ul. Grudzi. Są to ulice: Ułańska – spinka z projektowanym wodociągiem Dz110 PE; Hrabska Droga-w rejonie skrzyżowania Dz160 PE; W ul. Szlacheckiej należy wykonać sięgacz Dz110
o dł. 95m do połączenia z projektowanym wodociągiem.

Dla terenu objętego zamówieniem, istnieje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

 

 

1.1 Dokumentację projektową Wykonawca zobowiązany jest wykonać na podstawie:

a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r. „W sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego”
(Dz. U. Nr 102 poz. 1133).

b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. „W sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz. U. Nr 202 poz.2072).

c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004r. „W sprawie określania metod
i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
(Dz. U. Nr 130 poz.1389).

 

1.2 Dokumentację dotyczącą każdej z części należy wykonać w wersji papierowej
i elektronicznej a w przypadku części 1 - dla każdego z zadań oddzielnie – zgodnie
z wytycznymi zawartymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – dla każdej części zamówienia (odpowiednio załącznik A1, A2, A3).

Projekty należy wykonać, jako oddzielne opracowania dla sieci wodociągowych, kanalizacyjnych
i przyłączy, dla każdego zadania w części 1 oraz oddzielnie dla części 2 i części 3.

 

1.3 Przy projektowaniu przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych na każdej działce należy uzgodnić z właścicielem posesji lokalizacje trasy przyłącza wodociągowego na odcinku od wodociągu w ulicy do budynku lub studzienki wodomierzowej dla działek niezabudowanych oraz trasę przyłącza kanalizacyjnego na odcinku od kanału w ulicy do studzienki rewizyjnej na posesji dla działek zabudowanych, w przeciwnym przypadku trasa przyłącza kanalizacyjnego ma być zakończona na wysokości geodezyjnej granicy posesji.

Opracowana dokumentacja winna być w pełni przygotowana dla uzyskania Decyzji zezwalającej na realizację inwestycji.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dopełnienie wszelkich formalności w tym złożenie wykonanej i odebranej dokumentacji wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę
we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej.

W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informację co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

 

 Gwarancja

Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały na okres 24 miesiące

Rodzaj zamówienia

USŁUGA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień
     (CPV):

71.31.00.00-7, 71.32.22.00-3

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla jednej lub kilku wybranych części.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 20% podpisanej umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

Część 1 – do 15-12-2012 r.

Część 2 – do 30-11-2012 r.

Część 3 – do 30-10-2012 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu projektów sieci wodociągowej i /lub kanalizacji sanitarnej o wartości, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każdenależy złożyć jeden wykaz niezależnie od ilości części na które składana jest oferta.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.:

- min. 2 osobami (projektujący i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zg. z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28-04-2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. nr 83 z dnia 16-05-2006 r./ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych należy złożyć jeden wykaz niezależnie od ilości części, na które składana jest oferta.

W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom

UWAGA: Wykonawca złoży oświadczenie o zobowiązaniu się Projektantów i Sprawdzających do sporządzenia projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie;

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;

1.6 Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców;

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ,

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1-2.2.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert), 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A ( II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

16-01-2012  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

     Wadium

Część 1 – 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych)

Część 2 – 1 300,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych)

Część 3 – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych)

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

16-01-2012

Godzina otwarcia

10:40

Data przesłania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych

29-12-2011 r.