Raszyn, dnia

Znak sprawy IR.271.90.1.57.2012WR

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759/

 

I. Zamawiający: GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a

tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Budowę oświetlenia drogi serwisowej Al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym w Gminie Raszyn”.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań została określona w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1).

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 45316110-9.

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego
wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 3,

2) kosztorys ofertowy
3) oświadczenie – załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,

4) wykaz osób,

5) Wykaz sprzętu.

     

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Witold Ruszczyński tel. 602 237 494.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. - pt. 8 – 12.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Budowa oświetlenia drogi serwisowej Al. Krakowskiej w Sękocinie Nowym.

NIE OTWIERAĆ PRZED 29-10-2012 r.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na podstawie załączonego przedmiaru, dokumentacji, wizji w terenie sporządzić kosztorys ofertowy w cenach jednostkowych brutto.  

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Opis przedmiotu zamówienia,

2.      Wzór umowy,

3.      Przedmiar,

4.      Dokumentacja Projektowa

5.      Formularz cenowo – ofertowy (załącznik do wypełnienia),

6.      Oświadczenie (załącznik do wypełnienia),

7.      Wykaz osób (załącznik do wypełnienia)

8.      Wykaz sprzętu (załącznik do wypełnienia).